Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako Sinua tämänhetkinen maailmantilanne?

Vierailija
28.12.2024 |

Lähinnä tarkoitan Suomeen kohdistuvia uhkia, kuten viimeaikaiset sabotaasit ja erilainen häirintä naapurimaan puolelta.

Vastaa rehellisesti! Ei uhoten, ei uhriutuen!

Ahdistaako Venäjän ilkeydet, uskotko sodan syttyvän

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

1/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista erityisesti Suomen kannalta, mutta esimerkiksi Ukrainan ja Israelin tilanteet ovat ikäviä. En myöskään pidä Kiinan ja Pohjois-Korean poliittisista tilanteista, ja Taiwan hieman huolestuttaa.

Vierailija
2/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeesti yhtää. Se on teidän oma ongelmanne minkä sopan ootte itellenne keittäny. 

Mä todella toivon että nää sotakiihkot on myös sitten niitä ketkä menee sinne rintamalle sotimaan jos siihen asti päästään. Ettei kaikki oo ollu vaan netissä huutelua niiku yleensä :D

Mä en oo omalla toiminnallani edesauttanut sotaa joten mä en sitä sodi. Valitettavasti

Te itse liityitte Natoon ja haette sotaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeesti yhtää. Se on teidän oma ongelmanne minkä sopan ootte itellenne keittäny. 

Mä todella toivon että nää sotakiihkot on myös sitten niitä ketkä menee sinne rintamalle sotimaan jos siihen asti päästään. Ettei kaikki oo ollu vaan netissä huutelua niiku yleensä :D

Mä en oo omalla toiminnallani edesauttanut sotaa joten mä en sitä sodi. Valitettavasti

Kyllä Igor. Kerro terveiset Putelle.

Vierailija
4/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itänaapuri on tehnyt Suomelle kiusaa vuosikymmeniä. Lukemattomat ilmatilanloukkaukset, ohjuksen ampuminen Inariin, pakolaiset, miljoona muuta asiaa. Ei mitään uutta, enkä pelkää pätkääkään. 

Vierailija
5/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te rysyfanit jos jotkut niitä kiihkoja olette. Jatkuvasti huutamassa sodasta ja kuinka kohta karhu näyttää kaapin paikan jne. Olette todella säälittäviä. Ja et tietenkään lähde sotimaan, koska maanpetturina pääset linnaan Ahmedien panopuuksi.

Vierailija
6/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, saiskohan laajempaa otantaa. Kiitos vastauksestasi!

7/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että Natoa kyllä kannatetaan Suomessa nimenomaan sillä perusteella, että sen katsotaan vähentävän sodan riskiä nostamalla Venäjän kynnystä tehdä Suomelle Ukrainat.

Vierailija
8/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te itse liityitte Natoon ja haette sotaa."

Slovakia on Naton jäsen ja Putin juuri kutsui heitä neutraaliksi maaksi. Kuis se nyt noin?

Vierailija
9/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sitten rinnastaa Naton Jumalaan. Jaa-a, että tällaista tällä kertaa.

Vierailija
10/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, jos keskityttäisiin elinolojen kehittämiseen ja rauhassa elämiseen. Kaikki työ olisi jollain tavalla hyvää tuottavaa.

Vierailija
11/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, oma ja perheen hyvinvointi 

En ole valtio, joten minulla ei ole valtion ongelmia.

Vierailija
12/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos venäjänpelle, Cable guy Putin ei kykene kuin sähköjohtoja napsimaan, voidaan jatkaa venäjälle nauramista ja samalla toivoa, että tuo surkea itämaa onnistuu joskus säilymään edes 100 vuotta kerrallaan hajoamatta. Nyt on menty 30 vuotta ja taas nitisee liitoksistaan.

Vierailija
13/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Katse peiliin vain. Jos pysytte surkean maanne sisällä, ketään ei kiinnosta venäjä. Tai ehkä jotain Pohjois-koreaa, tai pimeimmän afrikan ankeinta diktaturia. Siinäpä ne kaverit.

Nato ei leviä, sinne liitytään. Venäjän takia. Nato ei hyökkää, vaan puolustautuu. Lähinnä venäjää vastaan. Hälyttääkö jo kelloja, kenessä vika?

Vierailija
14/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iitin Tiltu huutelee mutta kukaan ei kuuntele.

Vierailija
15/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sitten rinnastaa Naton Jumalaan. Jaa-a, että tällaista tällä kertaa.

Ei, vaan kysyttiin ihmisten subjektiivisesta kokemuksesta, 'Ahdistaako?' Ei ole väliä, mihin mielenrauha perustuu. Nato, Jumala, _mikä tahansa_ voi olla se oma henkilökohtainen turvasatama, joka kannattelee.

Vierailija
16/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Yksityiselämässäkin voi olla jo tarpeeksi vaikeuksia ilman, että pitäisi jaksaa kantaa lisäksi vielä huolta valtionkin tai muiden maiden asioista. Niitähän riittää loputtomiin. 

Vierailija
17/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa, esimerkiksi vatsa on ollut pitkään sekaisin. Alkoholinkäyttöni on lisääntynyt.

Vierailija
18/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Yksityiselämässäkin voi olla jo tarpeeksi vaikeuksia ilman, että pitäisi jaksaa kantaa lisäksi vielä huolta valtionkin tai muiden maiden asioista. Niitähän riittää loputtomiin. 

Ööhh... kyllä tämmöiset selkkaukset uhkaavat Sinunkin yksityis- ja arkielämääsi.

'..pitäisi jaksaa kantaa huolta' - no ei pitäisi! Mutta jos ihminen alkaa tuntea olonsa uhatuksi, ei sitl tunnetta voi valita pois.

Miksi koet nykyisen yksityiselämän vaikeudet kuormittavina?

Minkäikäinen olet?

Vierailija
19/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos venäjänpelle, Cable guy Putin ei kykene kuin sähköjohtoja napsimaan, voidaan jatkaa venäjälle nauramista ja samalla toivoa, että tuo surkea itämaa onnistuu joskus säilymään edes 100 vuotta kerrallaan hajoamatta. Nyt on menty 30 vuotta ja taas nitisee liitoksistaan.

Oli kyllä huippuesitys, että laskettaisiin suuri määrä polttoainetta kuljettavia venäläisiä aluksia saattueena ohi, niin ei putket paukahtelisi. Siis itse vahtisivat, että vasta viimeinen alus katkaisisi kaapelit. Ja melkein lähes asiallinen aloitus sitten päätettiin lopettaa johonkin propagandapläjäykseen.

Vierailija
20/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Syöpä ja tuleva leikkaus ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme