Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100kg painavat? Mikä vyötärönympärys? Mulla 72cm

Vierailija
28.12.2024 |

Pointtina että monikaan 100kg ei ole lihava tai lihavan näköinen. Itsellä ei ainakaan yhtään vatsamakkaraa. Toki lantio on leveä mutta siitä ainakin miehet tykkää kovasti.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla rasva on varastoitunut lantioon. Aika ruman näköistä kun rasva lilluu lantiossa iho on kuin rullalla. 

Rasvaa pakaroissa, peppu niin iso että peittää kaiken taakseen. 

Tämän takia ap:lla vyötärö on 72cm. 

120 cm lantio on huomattavasti suositusta suurempi.

Vierailija
22/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 55 kg ja mulla vyötärö 82 cm. Pienemmäksi ei tule, vaikka miten laihduttaisin, olen sen mallinen että kylkiluut on melkein navassa kiinni ja suurin osa pituudesta (167 cm) pelkkää jalkaa.

Höpö höpö

Olet laihaläski. Paino voi olla matala mutta koostumus pelkkää rasvaa. 

Anatomia on ihmisellä standardi jolloinka vyötärö on kyllä alle 70cm kaikilla naisilla.

Höpö höpö itsellesi, mittasuhteet vaihtelee todella paljon ja koska sisäelinten tulee kuitenkin mahtua sisälle, vyötärön ympärysmitta vaihtelee. Kyse ei ole rasvasta, sitä mulla ei ole kuin pyllyssä ja tisseissä. Olen liiankin luiseva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 55 kg ja mulla vyötärö 82 cm. Pienemmäksi ei tule, vaikka miten laihduttaisin, olen sen mallinen että kylkiluut on melkein navassa kiinni ja suurin osa pituudesta (167 cm) pelkkää jalkaa.

Kuva ois kiva. Ihmisestä kumminkin puhutaan? Hmm... 🤔

Kuvaa ei ole tulossa todellakaan, mutta ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Kuvittele pitkäraajainen mutta lyhyt hoikka ihminen.

Vierailija
24/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla rasva on varastoitunut lantioon. Aika ruman näköistä kun rasva lilluu lantiossa iho on kuin rullalla. 

No lantio on tuonkokoinen ollut silloinkin kun olin vaarallisen alipainoinen. Ei ole rullalla mitään ihoa missään. Mielestäni leveä lantio on kaunis ja siitä saan lähes päivittäin kehuja.

Vierailija
25/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Anatomia on ihmisellä standardi jolloinka vyötärö on kyllä alle 70cm kaikilla naisilla.

Höpö höpö itsellesi, mittasuhteet vaihtelee todella paljon ja koska sisäelinten tulee kuitenkin mahtua sisälle, vyötärön ympärysmitta vaihtelee. Kyse ei ole rasvasta, sitä mulla ei ole kuin pyllyssä ja tisseissä. Olen liiankin luiseva.

Harmi vaan mutta valehtelet. Nainen tarvitsee rasvaa kropassaan minimissään 17%. Sen alle menevä osuus voi johtaa kuolemaan. Miehillä voi mennä alle 5% mutta suositus on ettei alle menisi. 

Eli rasvasi on vatsassa, sisäelinten ympärillä. Sitä ei välttämättä edes näe.

Vierailija
26/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisia näkee usein uimahallissa, pinemmässä koossa lihavia naisia. Nimenomaan laihaläskejä. On kyllä melkoinen terveysriski jos vatsa on noin suuri painoisellasi. Kyllä se siitä pienenee kun söisit terveellisesti ja liikkuisit. Naisella ei saa olla noin iso vatsa.

Väärin, mulla ei ole rasvaa juuri lainkaan. Kyse on kehon mittasuhteista.

Vierailija
27/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on varmasti aivan järkyttävän iso perse. 

Vierailija
28/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Harmi vaan mutta valehtelet. Nainen tarvitsee rasvaa kropassaan minimissään 17%. Sen alle menevä osuus vo

Ei, vaan pyllyssä ja tisseissä, kuten kirjoitinkin. Lue huolellisemmin. :)

Vierailija
29/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 cm 74 kiloa vyötätärö 83 cm. Vielä on matkaa normaalipainoon, mutta pikkuhiljaa se lähestyy.

Joo, mutta aiemmin esiintyi toinen, jonka paino 55 kg(!) ja sama vyötärö kuin sulla.

Osaatko kuvitella? Minä en.

Vierailija
30/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, itse olen 80kg ja vyötärönympärys 110cm :(

Vierailija
31/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lantio on tuonkokoinen ollut silloinkin kun olin vaarallisen alipainoinen. Ei ole rullalla mitään ihoa missään. Mielestäni leveä lantio on kaunis ja siitä saan lähes päivittäin kehuja.

Silloin painosi ei ole 100 kg.

Koska 180 cm pituiselle normaali paino on noin 62-80kg. 

Lihasmassaa se ei voi olla koska nainen ei sitä saa biologisista syistä johtuen samanlailla kuin mies, ellet käytä steroideja. Vyötärösi toki on normaali mutta se ei ole 100 kiloisen, bodarin tai lihavan vyötärö. 

T. Lääkäri

Vierailija
32/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisia näkee usein uimahallissa, pinemmässä koossa lihavia naisia. Nimenomaan laihaläskejä. On kyllä melkoinen terveysriski jos vatsa on noin suuri painoisellasi. Kyllä se siitä pienenee kun söisit terveellisesti ja liikkuisit. Naisella ei saa olla noin iso vatsa.

Mulla ainakin vyötärönympärysmitan määrittää kylkiluut. Ei mene pienemmäksi kuin 67 cm vaikka tekisin mitä.

Vierailija
33/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160 cm 74 kiloa vyötätärö 83 cm. Vielä on matkaa normaalipainoon, mutta pikkuhiljaa se lähestyy.

Joo, mutta aiemmin esiintyi toinen, jonka paino 55 kg(!) ja sama vyötärö kuin sulla.

Osaatko kuvitella? Minä en.

Tällä henkilöllä 7 cm oli enemmän pituutta kuin edellisellä ja kaikki nuo sentit raajoissa. 

Ette oikeasti ole koskaan nähneet pitkäraajaisia naisia?

Vierailija
34/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, itse olen 80kg ja vyötärönympärys 110cm :(

Ja lisään vielä tähän 80kg paino tietooni että rintoja ja takapuolta minulla ei ole juuri ollenkaan :(

Vierailija
35/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 80cm vyötärön ympärys, vaikka olen melko timmi (treenaan paljon ja syön terveellisesti). Vyötärö ei juuri kaventunut edes silloin, kun painoin vain 50kg (165cm). Rintakehäni on ruma tunnyri ja lantio korkea, niin ei jää mitään väliä, mihin vyötärö muodostuisi...

Vierailija
36/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin vyötärönympärysmitan määrittää kylkiluut. Ei mene pienemmäksi kuin 67 cm vaikka tekisin mitä.

Oletko koskaan kuullut korsetista?

Vierailija
37/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vyötärönympärys on 140 cm.  Painan vain 135 kg. Pituuteni on 155 cm. En koe olevani lihava, vaan runsas.

Et ole runsas, vaan ylilihava. Sinulla on ylipainoa 60-65 kg eli massastasi saisi toisen ihmisen. Laihduta, jos yhtään kiinnostaa elää vanhaksi kutakuinkin terveenä.

Vierailija
38/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yli 80cm vyötärön ympärys, vaikka olen melko timmi (treenaan paljon ja syön terveellisesti). Vyötärö ei juuri kaventunut edes silloin, kun painoin vain 50kg (165cm). Rintakehäni on ruma tunnyri ja lantio korkea, niin ei jää mitään väliä, mihin vyötärö muodostuisi...

Just näin minullakin on! Sulla on varmaan kanssa pitkät jalat? 

Vierailija
39/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin painosi ei ole 100 kg.

Koska 180 cm pituiselle normaali paino on noin 62-80kg. 

Lihasmassaa se ei voi olla koska nainen ei sitä saa biologisista syistä johtuen samanlailla kuin mies, ellet käytä steroideja. Vyötärösi toki on normaali mutta se ei ole 100 kiloisen, bodarin tai lihavan v

Onko minulla siis liian pieni vyötärö? Mitä pitäisi tehdä? Liikun paljon, syön terveellisesti eikä maistu höttö tai herkut.

Vierailija
40/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt puhu paskaa! 100kg ihmisellä ei varmasti ole 72cm vyötärönympärys 

Minä painan 72kg ja vy 90cm. No, 4 raskautta venyttänyt mutta ap:n mittanauha valehtelee rankasti:)

Mun vy oli 71cm ennen raskauksia kun painoin 52kg - PUOLET siitä mitä ap...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi