Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia menee aina lukea edellisen päivän kasan loput ja kuluvan päivän tekstit.

Erehdyin minäkin nukkumaan eilen päiväunia pojan kanssa ja nukuttiin sitten sellaiset 2,5 tuntia parilla heräämisellä. Ei meinannut tulla häiskälle illalla uni millään, nukahti vissiin 23.30. Ja minä heräsin ennen kolmea enkä saanut unta ennen viittä uudelleen. Toisin sanoen on vaan pakko pysyä päivällä hereillä, vaikka kuinka väsyttäisi.

Jotenkin hassua ajatella, että kolmen viikon sisällä pitäisi vauvan olla syntynyt. En ole vieläkään oikein sisäistänyt koko asiaa.

Synnyttäminen itse ei jännitä yhtään, mutta se jännittää, että millä konstilla sitä joutuu itsensä hilaamaan sairaalaan. Meiltä on Tampereelle reilu tunnin matka ja mies on siellä suunnalla töissä. Eli kun on käsketty lähteä HETI niin ukko ei taatusti ehdi minua lähteä kotoa hakemaan. Täytyy siis toivoa, että lähtö tulisi yöllä (ei hyvä esikon kannalta) tai sitten viikonloppuna. Viimeksi lähdettiin sunnuntaina keskellä päivää.

Ei vaan oikein nappaa taksillakaan mennä. Täällä kun on kaikki kuskit vanhoja ukkoja... Jos menisi itse, omalla autolla?!

Parempi olla murehtimatta suotta. Asioillahan on tapana järjestyä :)

t: jo vähän aurinkoisempi rouva ja vatsa 38+5, vaikka paikat onkin hellänä

Vierailija
42/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat (anteeksi ruma kielenkäyttöni) se meidän kaupungin äippäpolin lääkäri mitään lähetettä laittanut Lappeenrantaan!! Sanoi vaan et roppia naamaan, että saan migreenin taltutettua (ei nää lääkkeet mitään auta!!). Samalla lohdutteli, että kyllä se muksu ihan hyvin mahtuu syntymään... Voi helvetti! Mun ois tehny mieli raivota sille lekurille pää punaisena!!!

Joo, masusat viel et mä kun tulen nurkan takaa, niin ekaks tule metri mahaa ja sit vasta minä!!! HEH!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUMBER;

Johan on sulla hankala tilanne.

Tokihan ne sitä ulkokäännöstä varmaan yrittävät, ainaki jos haluat - sitä kai seurataan vaan siinä käännöksen aikana ja jonkinaikaa sen jälkeen. Jos pysyy nuppi alaspäin ni ok, monet vaan ei kuulema oikein pysy.

Jos lapsonen sitte taas punkasee peppu edellä tulemaan, niin saattaavat kyllä ehdottaa ihan suosiolla synnytystäkin, yleensä esikoisen kohdalla ei synnytetä jos on peppu tulossa, mutta jos on jo lapsia niin miksipä ei..senkin kai saa itse päättää haluaako vaiko ei.

Sectio on varmaankin se yks vaihtoehto, mutta mä luulen että kusessa olet lasten kanssa, jos satut olemaan sitä sorttia joka tulee tosi kipeeks leikkauksen jälkeen :(

Mutta..eikös isyysloma ole ihan lakisääteinen juttu, eihän siihen vaikuta onko miehes just alottanu ne työt vai onko ollu pidempään?! Eikö sitä vois ees kysyä pomolta? Sekin varmaan helpottais huomattavasti jos sais heti synnytyksen jälkeen isän hoitoavuks kipeimmäks aikaa, eihän sitä tarvi kerralla koko lomaa pitää, sen verran että pääset itse tolpilles ja saat homman sujumaan. Olisko kavereita, tuttavia, sukulaisia, tai vaikka kodinhoitoapua jostain kodinhoito-firmasta mahdollista saada polikäyntien ja muiden pakollisten ajaksi..eikäs ne kodinhoitotyypit hoida tarpeen vaatiessa lapsiakin?

Mistään mä siis en mitään tiedä, mutta tälläsiä ajatuksia mulle tuli mieleen, hyötyä niistä ei varmaan ole mutta...sainpa vietyä taas palstatilaa jos ei muuta..njäh.

EVE;

No ei ole helppoa sullakaan..miten tommonen voi tulla? Tolleen yht' äkkiä..hurjaa. Toivottavasti ne rohdot auttaa vaivaan..muuta ei tuu mieleen kun se kylmä joka vois tehota. Tai sit sun pitäs saada perse muuta kehoa korkeemmalle ja se voi olla aika tuskasta näillä vkoilla, meinaan jos se helpottas painetta kun muksukin siinä samalla tavallaan valuis kohti rintalastaa (tai sit ei valuis..en tiedä) joskus vaan pukamiin sun muihin vastaaviin suositeltiin perse pystyssä notkumista, samalla tavoin kun suonikohjujalat nostetaan ylös ja helpotetaan oloa. Ääh..kiva kato vastailla kun ei mistään mitään tiedä, tästäkää ei ollu mitään hyötyä niinku ei edellisestäkään - mutta kiva vaan naputtaa - ai hulluko? joojoo, minä just.

Äääh, kun ei musta mitään varsinaista hyötyä ole niin taidan mennä koiran kanssa kävelemään ja hankkimaan supistuksia..vähän kyllä jo muutenki on semmone kivistävä olo..mut happea pitää mennä haukkaamaa ees vähän..

Tapperttiini

Vierailija
44/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANNA_N;

Otapa kuule kaara alle ja ajele sinne Lpr;n, lampsi ensiavun ovesta sisälle ja sano että pää hajoaa. Eiköhän ne sillon laita ä-polille päivystyksenä, ja kun sinne pääset ja rohdot saat niin vaadit uuden ajan sieltä suoraan. Tai valitat samalla että vauva on erityisen hiljanen tänään kun pää on hajoomis-pisteessä, eikös sillon pääsis ultraanki suoraan..sais samalla selvitettyä niiden kannan tuosta kokoasiastakin..nääs, mä oon päättäny että vauvan tekemisessä, odotuksessa ja synnytyksessä on kaikki keinot sallittuja, vaikka olis kuin kyseenalasia muuten.

Nih,ja nyt mä painun sinne pihalle.

Taataa

Vierailija
45/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelinkin, että sulta varmaan löytyy tietoa melkein vaikka mihin tilanteeseen! ;)

Mies työllistyi vuokravälitysfirman kautta (opteam) ja työstä saattais saada vakituisen. Mutta jos heti kättelyssä mies ilmottaa pitävänsä isyyslomat niin tuskinpa sitä palkkaavat ja kun on koeajalla niin saattavat samantein irtisanoa koko homman! Ja kun talo olis rakenteilla niin pakko sillä olis vakipaikka siitä saada... Me ei siis uskalleta antaa iskän pitää isyyslomaa ettei mee työpaikka!

Voi video ku tää kaveri ymmärtäis kääntyä ennen polikäyntiä oikeinpäin ja pysyis silleen rv41+ asti. Sillon sais synnyttää ns.normaalisti ja mun äitiki pääsis autteleen kun sillon loma.

Juu,madam mammalta tuli mullekin ennustus, tyttö olis nyt masussa ja syntyis 1.4. Tulossa olis vielä tyttö 10/09 ja poika v.2012. Aika pieleen meni, kun pojuhan täällä poikittain majailee, tosin tuo 1.4. kuulostaa hyvälle ja jos leikkaukseen mennään niin röörit laitetaan samalla tukkoon, meidän lapsiluku on täynnä.

Mutta Mattia lainatakseni: eilen oli silleen ja tänään tälleen!

-Number4- (hihhei,tuleva palstaterroristi...)

Vierailija
46/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt pisti ahasti hälytyskellot soimaan tuo sinun " vanne ylävatslla" . Seurailethan oloa tarkkaan. Sellainen vannemainen kipu meinaan saattaa olla raskausmyrkytyksen oire, ja se pitää sitten tarkistuttaa. Toivottavasti ei sitä ole, mutta huolestuin vallan...

Vierailija
47/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUMBER;

kato kun mä oon niin hyvä puhumaan paljon, sanomatta mitään..poliitikko ainesta!

Mua vaivaa tuo että koeajalla ei vois jäädä isyyslomalle ilman pelkoa siitä ettei vakinaistettais..Eikai koeajallaKAAN voi irtisanoa työntekijää tuollaisesta syystä? Eihän naispuolistakaan voida irtisanoa koeajalta sen vuoksi että on raskaana..eihän voi eihän?? Eikös se oo ihan laitonta.

Ja luulis työnantajankin ymmärtävän tälläsen tilanteen, ja tajuavan myös sen, ettei se tilanne ole jatkuvaa! Enemmin mua huolettais jos vastaavassa tilanteessa joutuis jäämää piiiitkälle ' sairaslomalle' het alkuun, siitä vois jos työnantajakin erehtyä luulemaan että näitä ' sairaslomia' satelee jatkossakin..luulis vastaavasti että työnantaja tajuaa ettei niitä isyyslomia kuitenkaa kuukausikaupalla pidellä...

jotenki tää juttu mun mielestä mättää nyt jossain, jos oon ymmärtäny kaiken ihan oikein, ja jos mättää niin sitte mua häiritsee ihan tosi paljon koko juttu..ei voi mennä niin että isyysloman pitäminen vois vaikuttaa vakinaistamiseen..ei vaan voi, mää en nyt hiffaa tätä ja se häiritsee - isosti häiritsee..eikö kukaan muu vois vielä hämmentää tätä soppaa???

Tappi - terroristi henkeen ja vereen..

Vierailija
48/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tai oikeastaan se ainut joka on jaloillaan, tai no ainakin jotenkuten.

Duppix; tiedän kyllä, mutta olen tässä kuulostellut tilannetta, vauva liikkuu koko ajan tuolla masussa... alaspäin valitettavasti, sillä...

toi mun kuskini tärisee tuolla petissä, kuume siis nousee ja nousee, ja toin meidän " iso" poika 10v, tutisee myös. Joten olen tässä päivän miettinyt, että mitenkähän tässä käy jos pitäis yöllä lähteä tuonne liikenteeseen ?

Alavatsalla on sellanen tiukka kipu ollut nyt aamust asti, selkeitä supistuksia on turha etsiä, selkää jomottaa tasaisesti.

Mutta

1. Pyykit on eilen pyykätty ja kaapeissa puhtaana.

2. tein ämpärillisen makkarakeittoa, siitä riittää pariksi päiväksi tälle porukalle

3. kaupassakin käytiin joten pari päivää menee niiltäkin osin.

4. Vauvan kaikki tarvikkeet on jo valmiina,ei ole siis oikeasti mitään tekemistä

5. pakkasessa on varalta pullaa, ja tänäänkin sieltä löytyi " pojille" pelastava mustaherukkamehu pullollinen !

ai niin...

6. ilma on lauha ´, joten ei tarvi lämmittää taloa, koska minä joutuisin ne puut nyt kantamaan, muut on vielä heikompia kuin minä( jos niin suinkin vain voi olla) Lauha ilma myös takaa sen,että auto lähtee tarvittaessa käyntiin, jos tuo kuski on ajokunnossa.

Että sellaista täällä...

t.punkeli , jää kuulostelemaan oloaan...

Vierailija
49/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hymyilyttään pisti Tapin " omistautuminen" asialle ;)

Kun koeajalla työnantaja voi irtisanoa ilman syytä työntekijän, kukaan ei syitä kysele!Jos se suoraan sanoo että sun työsuhde ei jatku kun pidit isyysloman niin sit se on laitonta. Eli ei uskalla ottaa sitä riskiä että mies pitää loman ja kun loman jälkeen menee töihin niin pomo ilmottaa että sun työt ei jatku eikä perustele, sen ei tarvi perustella vaikka kuka kysyisi!

Mie oon yrittäny hakea tietoa pt-synnytyksestä ja sektiosta ja ulkokäännöksestä yms. mutta enpä mie kauheesti oo viisastunu. Mitähän ne perjantaina mulle tekee siellä pelkopolilla ja synnytystapa-arviossa, osaakohan kukaan arvata? Kun onhan nuo normaalisti syntyneet 4-kiloset syntyny ihan hyvin ja mahtunu hyvin niin onko tuo perätilan synnytystapa-arvio jotenki erilainen?

Joopasejoo,mustaki tulee Tapin veronen palstatilan viejä, keskenään jos politikoidaan työelämän koukeroita ;)

Mut optimistin asenne (kyllä se kääntyy!!!) vaikkakaan pessimisti ei pety!

(Eikös täällä ollu pari muutakin maaliskuista perä/poikkitilassa? Ja muistaakseni he ei halunneet käännösyritystä? Mikä oli syynä/riskinä? Jos nimittäin ehdottavat niin en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata...)

-No4- (..jälleen..taas..uudestaan..)

Vierailija
50/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. nukuin yöni hyvin,lyhyex jäi,mut hyvin

2. riisipuuro onnistui,söin hyvillä mielin

3.kasasin äsken pinnasängyn ja petasin sen ja laitoin pari lelua siihen, tyhjä on vielä kun se itse paketti puuttuu.

Muuten päivä on ollut taas sitä samaa harmaata kuin useimpinakin päivinä.

Mua masentaa... menempä tästä piilottamaan itseni jonnekin pimeään ja kaivaudun ulos vasta kuin h-hetki koittaa!

Hyvät illan jatkot muille.

Vierailija
51/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,tiedän että takapuoli pystyssä pitäis vissiin olla! Niinhän se lekurikin sanoi. Vois miestä hivenen naurattaa kun tulee kotia niin emäntä on takapuoli pystyssä!! Ties mitä ajattelis ja luulis pian että olis silläkin tuuria,hehee......eipä tosiaan nyt tulis tällä hetkellä pieneen mieleenkään!!!! Puudutusaineesta ei oo kyllä mitään apua,eikun taas kylmäpussia takalistoon. Nyt jos pitäis lähteä synnyttämään.....aijai aijai,ei tulis mitään......nooh,eikun taas vaateriin

Eve

Vierailija
52/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Number: Perätilasta, minulla oli vauva perätilassa lähes ikuisuuden ja tiukasti kunnes yksi kaunis yö päättikin kääntyä suotuisampaan asentoon, pää alaspäin. Tämä tapahtui viikolla 37 ja oli muuten mylläys :) Sektioon olin menossa enkä todellakaan olisi antanut tehdä ulkokäännöstä. Syynä oli se, että se ei aina onnistu ja toisekseen vaikka onnistuu niin käsittääkseni suurin osa kääntyy takaisin.

Naistenklinikalla minulle niistä riskeistäkin kerrottiin kun eksyin sinne muun asian vuoksi... Mikä viikko sinulla on menossa? Se vauva voi meinaan kääntyä vielä ihan suosiolla. Olen kuullut, että joillakin jopa viikko ennen laskettua aikaa on vielä pyörähdetty!

Niin... itsellä kivistää ja kolottaa, ei hyvä olo ollenkaan. Peräaukon tietämillä on aikamoinen painontunne mutta kaipa se vielä sisuksissa pysyy? Tänä iltana laitan kyllä miehen asialle ja ässää harrastelemaan. Olo on kyllä kaikkea muuta kuin hehkeä ja seksikäs mutta jos pimeässä ja peiton alla ;) Mies on kyllä aivan ihastunut minun mahaan. Aina se on ollut sitä mieltä, että nainen on kauneimmillaan raskaana. Miksi ihmeessä ei itsestä siltä tunnu?? Tönkkö, jäykkä, paksu, turvonnut ym. ei mairittelevaa on tämä olotila. Siis kaukana seksikkäästä ja kauniista.l

Z, menee kuumaan suihkuun rentoutumaan. Laskurin mukaan oli 11 päivää synnytykseen (jos sattuisi olemaan tarkka vauva ja tulisi laskettuna päivänä)

Vierailija
53/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että Zeldatarhan se oli ainaki yks jolla vauveli oli perätilassa,en vaan uskaltanu ääneen lähteä veikkaan ettei ois menny pieleen. Tää raskausajan dementiahan on varsin yleinen, oottekos kuulleet/huomanneet?! :)

Mulla on viikkoja 36+2 eli aikaa vielä olis kääntyä, varsinkaan kun kaverin ei tarvi ees koko kierrosta tehdä kun on poikkitilassa! jalat vaan tuntuu olevan jo tuloillaan tuolla alhaalla... Ultrassa kai näkee että mikä osa eellä sieltä ollaan tulossa ja käsittääkseni alatiesynn. ei ees yritetä jos tarjoutuva osa on jalat. Korjatkaa jos oon väärässä... Miekään en oo ihan varma tuosta kääntämisestä, kun muutenkin ollaan epäilty ettei lapsivettä ole kovin paljoa (silloinhan ei yritetä kääntää?) ja jos se napanuora kiepsahtaa solmulle tai kaulan ympärille niin silloin ei voi syyttää ku itseään jos jotain tapahtuu. Sitten pitäis (vissiin?) rampata kontrollissa polilla ja mulla se ei niin helposti käykään 3lapsen kans ilman autoa kun sairaala on yli 10km päässä ja paikkareilla jos menee niin pitäis keskustassa vaihtaa. Eli jokainen kontrollikäyntikin tulis tuolleen maksaan yli 50euroa ja jumalattomasti vaivaa ja aikaa!!!

Ei oo heleppoo, mutta eteenpäin sano mummo lumessa!

-No4- +trio ja Dumbo rv36+2

Vierailija
54/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ei koske mihinkään enää / toistaiseksi

2. mies on ihana, pukee ja pesee vuosikkaan ja pitää huolta myös muista lapsista - ja minustakin vaikka tekee töitä kahdessa yrityksessä ja on kiireinen

3. huomenna aloitetaan muutto

4. kevät tulee ja vauvakin, kun on tullakseen

5. valmistauduin jo vihdoin vauvan tuloon; ostin paketin minivaippoja uudet tutit, itselleni rintasuojia ja synn jälk suojia

6. oikeestaan kaikki on hyvin.... mutta silti minua ärsyttää se kun ihmiset puhuvat jakaantumisesta, räjähtämisestä ja halkeamisesta tai siitä kun vatsassa on vähän kupua, jolloin pitää dieetata jnejne... no ärsyyntyminen vetää minua vain erakommaksi kun ei jaksa jonninjoutavaa kuunnella. Sitä on taas ainoa joka on raskaana koko tuttavatienoosta. Ei ole ketään raskautettua kaveria. Eipä noita ole tosin ollut ennenkään. Huihai.

7. Ruoka on hyvää, tosi hyvää. ( ja ummetusta on , mutta se ei ole hyvä asia)

t. tsukkis 38 idag

Vierailija
55/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjoutuva osa on jalat niin ei voi synnyttää.. jos peppu niin toki voi ja kannattaa miettiä ne sektionkin riskit sitten.

Oletko ajatellut että MLL (mannerheimin lastensuojeluliitto) tarjoaa hoitoapua tunti maksulla, edullisesti..siitä voisi olla teille apu. Otahan selvää ja myös joissain kunnissa on kunnan kotiapua saatavilla, neuvolasta kysäse :)

Asiat järjestyy mutta sektion jälkeen et kyllä kuukauteen saisi nostaa vauvaa painavempaa..jos oikein olen kuullut..

Sinna 38+4

Vierailija
56/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaisikos vaikka noilla positiivisilla asioilla:

1) Sain nukuttua viime yönä 5 tuntia putkeen :) :)

2) pappa ja mummo " ulkoilutti tänään poikia ja sain rauhassa kokata minkkupiirakkaa ja vähän levähtää.

3) Nukuin päivälläkin kaksi tuntia päikkäreitä sikeesti ja olo on ollut muutenkin aika hyvä tänään.

Sitten HARJULLE OIKEINPALJON ONNEA!!!

Täällä ollaan vähän lenssussa, nuhaa ja yskää... mutta nyt aletaan olla jo voiton puolella. Eilinen oli varmaan se kurjin päivä... nenä vuosi ja olo oli tosi vedoton. Pojat myös nuhassa ja esikoisella yskää ja se nenä sillä sitten aina tuppaa vuotamaan myös verta... mutta nyt aletaan tosiaan olla jo voiton puolella.

Masussa on temmelletty tasaseen tahtiin pitkin päivää. Närästys vähän vaivaa tälleen illasta, mutta muuten olo ihan hyvä. Muutamia kunnon supistuksia tullut (mm. kun pesee pyllyä tuolta kuopukselta tai siivoaa poikien leluja...) mutta siis ihan satunnaisia ovat olleet. Limaa tulee, välillä enemmin, välillä vähemmin... Että niitä kunnon supistuksia ja säännöllisiä sellaisa odotellessa täällä.

Huomenna poksuu taas viikot... hui :) Sitten olisi enää viikko laskettuun aikaan!!! Vähiin siis käy, ennenkuin loppuu!

Nyt on sukulaiset jo alkaneet kysellä, että onkos sellasia oloja että olis tulossa... hmm.. paha tässä nyt on ennustella et millon tää täältä pois pyrkii :) Mutta ei onneks mitään vyöryä noissa kyselyissä ole tullut!!! Se on aika rassaavaa sekin.

Ennustusista HANNAN tapaan... meille toinen niistä ennustajista (olikohan elli) lupaili tyttöä ystävänpäivänä... ei oo näkyny :)

Madam Mamma tais ennustaa et menis viikon yli... tyttöä hänkin ennusteli, mutta enpä osaa edes tyttöä kahden pojan jälkeen ajatella... sitä jotenkin ajattelee vaan, että poika se on tääkin :) Ja eipä sillä sukupuolella kyllä väliä olekkaan.

Mutta nyt TV:n pariin ja kohta untenmaille... Näinköhän tulee lähtöjä maaliksille ensiyönä?! :)

t. K@tju rv: 38+6

Vierailija
57/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme samanväriset nyytit...meillä taitaa olla tosin päivää vanhempi.

Terveisiä vauva-arjesta!Vauva on edelleen suloisen syötävä!Nukkuu syö ja nukkuu.Jouduinpa käyttään kontrollissakin vauvaa, kun bilirubiinit alkoi mielestäni nousta(vauva unelias ja keltainen) ja niinhän se olikin.Liki piti, ettemme joutuneet jäämään palmujen katveeseen(sinivalohoitoon).Paino oli vielä laskenut.Mutta tänään käytiin uusintakontrollissa ja arvot jo kovasti laskussa ja painoa tullut vajaassa vrk:ssa 90g, siis kotiinlähtöpaino oli saavutettu.No nyt neiti onkin ollut jo pirteämpi, ollut jo hetken hereilläkin:)Harmikseni olen joutunut juottaan tyttöä pullosta, kun rinnasta imeminen uneliaalle on ollut liian raskasta ja väsyttävää.Olen toki saanut lypsettyä omaa maitoa, jota sitten juottanut.Nyt illalla jaksoi syödä kummankin rinnan tyhjäksi, tosin maito ei vielä ole kunnolla noussut.Siihen syön lääkkeeksi suklaata :)Se joidenkin puheiden mukaan nostattaa maitoa.Ja mielestäni vallan mainio lääke, maku on lääkkeeksi ihmeellisen hyvä ja sitä voisi syödä vaikka ja kuinka.Ja luulenpa, että suklaamaito tekee vauvankin onnelliseksi ;) Harmi kun tätä lääkettä ei ole tutkittu lääketieteellisesti eikä sitä saa isoja määriä reseptillä.

Luin pinot jo aiemmin, joten en muista mitä kaikkea oli liikkeellä.Hmm, yhden muistan ja se oli yleinen ketutus...se muuten saattaa jatkua vielä synnytyksen jälkeenkin.Nimittäin mulla ollut tänään jotenkin surkeaakin surkeampi päivä.Olen itkenyt miehelle, kuinka tästä kaikesta selviää, kun hän taas palaa töihin.Onhan sitä mammat ennenkin selvinneet, mutta se on tämä synnytyksen jälkeinen alakulo, joka saapuu aina.Ne on näät hiivatin hormoonit,plääh.Mutta onneksi naapuri toi 10 valtaisaa tummanpunaista ruusua piristämään!!!Ukkokulta kun ei niitä raahaa ei laitokselle eikä kotiinkaan...

Mutta kaikille voimia loppuun asti ja varsinkin sen jälkeen!!!Kohta tulee kevät ja ihanaa, meillä kaikilla on kevätvauvat ja pääsemme pian vankkuroimaan pitkin teitä ylpeinä omistamme!

uupu ja ihanuus (huomenna viikon)

Vierailija
58/58 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin sairaalassa makaamassa niin pari kätilöä sanoi (sairaala kaverilleni joka oli jo syynnyttänyt) että ei sais suklaata syödä kun imettää tai kun maito nousee. (en muista kummin se oli) Ja vinkiks ne sano että ennen vanhaan ainakii on kotikaljan sanottu nostattavan maitoa.Että ei kun kaljottelemaan ;)