Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko koskaan yllättänyt vaimoasi sormeilemasta itseään?

Vierailija
28.12.2024 |

Mitä tapahtui? Koitko niin, että olet aivan nolla sängyssä kun kerran itse pitää vaimon nuokin hommat hoitaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran 30 vuoden aikana olen yöllä havahtunut siihen, kun vaimo hieroi itseään. Sen ainokaisen kerran kun noin kävi, niin en todellakaan yllättänyt enkä keskeyttänyt häntä, vaan olin jatkavinani uniani ja kuulostelin toimitusta silmät kiinni. Aamullakaan en asiasta maininnut, mutta taisi hän itse sanoa, että yöllä oli panettanut kauheasti.

Älyttömän kiihottavaa oli itsestäni, ei haittaisi yhtään herätä useamminkin tuollaiseen. Ei voine sanoa että kokisin mitään alemmilta tuosta, monesti olen yrittänyt vihjailla siihen suuntaan että sehän on oikein hauskaa ja kiihottavaa hommaa. Hänen juttunsa ei kuitenkaan itsetyydytys ole, joten fantasiointipuolelle on jäänyt vaimon masturboinnit mun osaltani.

Vierailija
2/16 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta jos noin kävisi niin innostuisin aivan varmasti, enkä todellakaan kokisi, että se johtuisi minusta mitenkään, olenhan itsekin vetänyt käteen varmasti tuhansia kertoja ollessani parisuhteessa eri naisten kanssa, eikä se ole ikinä johtunut siitä, että olisivat niin huonoja sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole kuitenkin hieman useammin tehnyt, kun olet nukkunut / et ole ollut paikalla, mutta selkeästi rakastat vaimoasi...

Vierailija
4/16 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta kovin helposti "jää kiinni" kun nainen joutuu turvautumaan tuohon yleensä kuorsaavan miehen vieressä.

Vierailija
5/16 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole yllättänyt kaunottariani itsesaastutuksen parissa, sormin tai millään lelulla. Eivätkä ole halunneet niin tehdä pyynnöstäni, vaikka kaikkiin muihin perversiohini ovat suostuneet erittäin nöyrästi ja tottelevaisesti.

Vierailija
6/16 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse yllättää. Vaimo hoitaa itse itsensä lähes joka ilta tai silloin kun itse en jaksa / ole sillä tuulella. Tekee sen vaikka takaisin vieressä sängyssä. Ei ole minulta pois koska saan aina kun haluan. Pysyypähän hällä paikat kunnossa. 

55 / 54 

Vierailija
7/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös muun naisen kuin oman vaimon masturbointi on täysin luonnollista. Kun ystäväpariskunnan rouva piti tapanaan onanoida aina orgasmiin asti saunoessamme yhdessä. Ei tullut edes mieleen, että siinä oli jotain sopimatonta tai ylimääräistä. Tietysti voi masturboida jos haluaa herttailla myös toiselle kuin omalle miehelleen. Kynis.mies 

Vierailija
8/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, yhdessä 40v

Vierailija
9/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin, mutta niin olen, kun myöhästyin junasta ja palasin kotiin, niin siellä lihaksikas musta mies takoi vaimoani valtavalla kullilla takaapäin. Oli niin iso mies, että vähin äänin poistuin paikalta.

Vierailija
10/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun oven läpi kuulen aina satisfyerin äänen.

Vierailija
11/16 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvontakamerassa kyllä

Vierailija
12/16 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yllättänyt, mutta välillä tekee niin pyynnöstäni.

Vierailija
13/16 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää esitellä itseään. Monesti hän pyytää minua katsomaan, kun hän masturboi. Usein hänellä on satisfyer tai dildo mukana menossa. En ole valittanut. Useinhan se menee panemiseksi.

Vierailija
14/16 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä monesti tehnyt ennen niin, ja nytkin joskus satisfyerillä. Mutta saan paljon orgasmeja päivittäin myös mieheltä; mulla vaan halut tosi kovat.

Mies ei ehkä ole huomannut, paitsi silloin kun se satisfyeri tuli, ja ihan sanoin kokeilevani sitä. Ei ollut miehellä sitä vastaan.

Itse tilannut miehelle vaikka mitä mutta eipä ole halunnut, ja ne jota tilasin, ei päätyneet jatkoon.

Mun huulet, pillu ja käsi ovat kuulemma parhaat...ja siis eipä olla nuoria.

Vierailija
15/16 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kumpa saisinkin yllätettyä hänet ja saisin katsella hänen nauttivan.

Vierailija
16/16 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaa oo näin hyvin käyny vaikka lelulaatikossa suristimia kaiken kokoisia. Taitaa olla pilalla koko akka kun ei seksistä välitä edes itsensä kanssa. Onneksi naapurin emännän kanssa homma luistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä