Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tässä on nyt se hölmö ja tyhmä ? Aamuinen riita.

Vierailija
28.12.2024 |

Meillä alkoi tänä aamuna iha tajuton riita siitä kun mies oli esittänyt minulle täysin rahatonta ja oikein vielä kyseli milloin minä saan rahaa seuraavan kerran. Tällä viikolla.  

No istuttiin siinä sohvalla, mies selailee jotain rakettimainoksia lapsen kanssa ja kirjailee siinä siinä paperiin. No kysyin sitten ihan suoraan että mistäs rahat raketit meinaat ostaa kun edellisiä on kaapit täynnä. Sitte selvisi siinä samalla että miehellä jemmassa 50 e ja oli saanu palkan vissiin aikoja sitten jo. No siitä sitten alkoi hirveä huuto siitä kun minä välillä ostan jonkun vaatteen itselleni tämänkin tapahtuu yleensä tappelun kautta. Koska mies vetoaa ettei rahaa ole. Joka kerta. Itse taas ajattelen että vaatteesta hyötyy enemmän kuin jostain typerästä raketista. Joka ammutaan kerran vuodessa. Joka tapauksessa minä en saisi juuri koskaan ostaa mitään itselleni mutta miehen pitää saada ostaa monen tonnin edestä raketteja uuden vuoden takia! Vaikka rahaa siihen ei juuri ole !

Olen osallistunut itse aina ruokiin yli satasella ja nytkin jouduin ostamaan yksin lastenjoulahjat kun mies vetosi siihen ettei rahaa ole.. suoraan sanottuna vi tu taa...

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeassa? Molemmilla on omat intressien. Ja ne ei kohtaa. Kumpikin kokee olevansa oikeassa. 

Vierailija
2/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmemmän rahat käytetään ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vähä hassuja, ku kyttää toisen aikuisen rahankäyttöä 😅

Vierailija
4/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi ostaa raketteja monen tonnin edestä, jos hänellä on jemmassa vain muhkeat 50 euroa? 

Miksi sinun on kyseltävä keneltäkään jos ostat omilla tuloillasi vaatteita? 

Itse pidän rakettien ostamista ja paukuttelua maailman tyhmimpänä touhuna, mutta suhteenne kuulostaa sellaiselta, että ala touhuamaan eroa. 

Vierailija
5/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei voi ampua niitä viimevuotisia raketteja?

Vai onko rakettien ostaminen sitä isän ja lasten yhteistä laatuaikaa?

Vierailija
6/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että menkäähän töihin, niin ei tarvitse narista toisen rahankäytöstä. 

Vierailija
7/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin että minä oon se tyhmä tässä? 

Vierailija
8/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olette. 

Jos aikuiset ihmiset ei keskenään pysty sopimaan yhteisen elämän rahankäytöstä, ei olisi kannattanut koskaan yhteen mennäkään. Saati vielä lastakin tehdä. 

Vierailija
9/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän ostaa monen tonnin edestä raketteja jemmassa olevalla viiskymppisellä?

Vierailija
10/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Annat hassata olemattomia rahoja taivaan tuuliin! Lapset oppii että joutavaan voi laittaa rahaa!

Vierailija
11/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska olet kyseisen miehen kanssa. 

Vierailija
12/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriytät vielä enemmän rahankäyttöänne. Valehtelija maksaa ensikuun menot ja sinä ostat itsellesi vaatteita.

Vierailija
13/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon vielä oon työtön ja saan Kelasta tuet oman lievän kehitysvamman takia. Ja mun pitäis ite maksaa sillä rahalla kaikki ruuat lahjat jne.

Sit jos haluan ostaa itselleni vaikka puseron tulee jyrkkä ei. Mut toinen saa ostaa tonnin edestä raketteja tosta noin vaan.

Yritin syksyllä vihjata sille että ostetaan pikku hiljaa lahjat mutta ei käynny se kun ei ole rahaa. Silti riittää rahat uuden vuoden raketteihin monella sadalla vaikka kaapit pursuaa täysin raketeista. Yhtään ei ois tarvinnu rahaa niihin!!

Vierailija
14/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisekava aloitus viisikymppisineen, monen tonnin raketteineen ja vanhoine varastoineen. Metaprovo, älkää ruokkiko.

Vierailija
15/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi ostaa raketteja monen tonnin edestä, jos hänellä on jemmassa vain muhkeat 50 euroa? 

Miksi sinun on kyseltävä keneltäkään jos ostat omilla tuloillasi vaatteita? 

Itse pidän rakettien ostamista ja paukuttelua maailman tyhmimpänä touhuna, mutta suhteenne kuulostaa sellaiselta, että ala touhuamaan eroa. 

Meillä se on aina mennyt niin että pitää kysyä lupa koska mulla on lieväkehitysvamma. Ja pidän sitä turvallisena ratkaisuna kysyä ensin ennen kuin hosun raha asiani. Mutta nyt näyttää vahvasti siltä että mies vedättää ja minua täysin tomppelina. 

Vierailija
16/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä eteenpäin teet ruokaa vain itsellesi ja lapsille, pane ukko ostamaan itse omat ruokansa.

Vierailija
17/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voi ampua niitä viimevuotisia raketteja?

Vai onko rakettien ostaminen sitä isän ja lasten yhteistä laatuaikaa?

Hemmetin hyvä kysymys. Itsekin olen tätä mieltä.... tavallaan joo on mutta mun mielipide tähän on se että sillä on ihan liikaa niitä koska enää ei mahdu ees omat tavarat kun raketit vie kaiken tilan.

Vierailija
18/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän ostaa monen tonnin edestä raketteja jemmassa olevalla viiskymppisellä?

Se on ostanut niitä pitkin vuotta. Meillä on yks kokonainen kaappi täynnä pelkkiä raketteja. Ne ei ole nyt ostettu. Mutta mies haluaa lisää ostaa sen lisäksi.

Vierailija
19/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että te saatte joka ikisestä asiasta hirveät riidat aikaiseksi. Ja kumma on jos et tiedä milloin miehellä on palkkapäivä vaikka asutte yhdessä ja jälkikasvua on. 

Vierailija
20/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon vielä oon työtön ja saan Kelasta tuet oman lievän kehitysvamman takia. Ja mun pitäis ite maksaa sillä rahalla kaikki ruuat lahjat jne.

Sit jos haluan ostaa itselleni vaikka puseron tulee jyrkkä ei. Mut toinen saa ostaa tonnin edestä raketteja tosta noin vaan.

Yritin syksyllä vihjata sille että ostetaan pikku hiljaa lahjat mutta ei käynny se kun ei ole rahaa. Silti riittää rahat uuden vuoden raketteihin monella sadalla vaikka kaapit pursuaa täysin raketeista. Yhtään ei ois tarvinnu rahaa niihin!!

Ensin kirjoitit tonneista, nyt se onneksi laski jo satasiin. Aikasi kun kirjoittelet, niin mies joko ostaa muutaman euron papattipaketin tai sitten luopuu kokonaan tuumasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän