Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tässä on nyt se hölmö ja tyhmä ? Aamuinen riita.

Vierailija
28.12.2024 |

Meillä alkoi tänä aamuna iha tajuton riita siitä kun mies oli esittänyt minulle täysin rahatonta ja oikein vielä kyseli milloin minä saan rahaa seuraavan kerran. Tällä viikolla.  

No istuttiin siinä sohvalla, mies selailee jotain rakettimainoksia lapsen kanssa ja kirjailee siinä siinä paperiin. No kysyin sitten ihan suoraan että mistäs rahat raketit meinaat ostaa kun edellisiä on kaapit täynnä. Sitte selvisi siinä samalla että miehellä jemmassa 50 e ja oli saanu palkan vissiin aikoja sitten jo. No siitä sitten alkoi hirveä huuto siitä kun minä välillä ostan jonkun vaatteen itselleni tämänkin tapahtuu yleensä tappelun kautta. Koska mies vetoaa ettei rahaa ole. Joka kerta. Itse taas ajattelen että vaatteesta hyötyy enemmän kuin jostain typerästä raketista. Joka ammutaan kerran vuodessa. Joka tapauksessa minä en saisi juuri koskaan ostaa mitään itselleni mutta miehen pitää saada ostaa monen tonnin edestä raketteja uuden vuoden takia! Vaikka rahaa siihen ei juuri ole !

Olen osallistunut itse aina ruokiin yli satasella ja nytkin jouduin ostamaan yksin lastenjoulahjat kun mies vetosi siihen ettei rahaa ole.. suoraan sanottuna vi tu taa...

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat.

Vierailija
22/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmemmän rahat käytetään ensin.

Ei, vaan häikäilemätön kusettaa kaikkia joita voi. Valitettavasti kohde on useimmiten oma puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon vielä oon työtön ja saan Kelasta tuet oman lievän kehitysvamman takia. Ja mun pitäis ite maksaa sillä rahalla kaikki ruuat lahjat jne.

Sit jos haluan ostaa itselleni vaikka puseron tulee jyrkkä ei. Mut toinen saa ostaa tonnin edestä raketteja tosta noin vaan.

Yritin syksyllä vihjata sille että ostetaan pikku hiljaa lahjat mutta ei käynny se kun ei ole rahaa. Silti riittää rahat uuden vuoden raketteihin monella sadalla vaikka kaapit pursuaa täysin raketeista. Yhtään ei ois tarvinnu rahaa niihin!!

Sinua kontrolloidaan. Normaalissa parisuhteessa ei pyydetä lupaa ostaa vaatteita.

Vierailija
24/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän ostaa monen tonnin edestä raketteja jemmassa olevalla viiskymppisellä?

Se on ostanut niitä pitkin vuotta. Meillä on yks kokonainen kaappi täynnä pelkkiä raketteja. Ne ei ole nyt ostettu. Mutta mies haluaa lisää ostaa sen lisäksi.

Soitapas paikalliselle palolaitokselle ja kerro, että teillä on raketteja kaapillinen ja ovatko ne asiallisesti varastoituja,

Vierailija
25/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette yhteisen käyttötilin, josta maksatte pakolliset menot: asuminen, ruoka, lapsen kulut, auto, puhelimet jne.

Teidän pitää laskea paljonko näihin tarvitaan rahaa. Kumpikin laittaa tililleen tulojensa suhteessa tarvittavan rahan tilille.

Jos ja kun jotain jää, sen saa käyttää vapaasti omiin menoihin, vaatteisiin tai vaikka raketteihin. Kirjoituksesi perusteella teillä ei tällä hetkellä ole ylimääräistä kumpaankaan. Puskuri yllättäviin menoihin on hyvä kerätä.

Raketit roskaavat luontoa ja halvalla pääsee, kun katsoo muiden ampumisia. Jos raketteja on pakko ostaa, yksi pieni edellinen pakkaus ei montaa euroa maksa. 

Vierailija
26/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt helvet... Oikeasti??? Yhteiset menot yhteisestä kassasta (ruoka, asuminen, lapset) ja omat jutut omista rahoista sitten kun yhteiset menot on maksettu!

Kasvakaa aikuisiksi. 

Vierailija
27/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, et saanut mieheltä minkäänlaista joululahjaa? Nyt tekisi mieli sanoa, että jätä se sika. Olet naimisissa mieslapsen kanssa, ei osaa kantaa vastuuta, vaan kivaa vain pitää olla, sellaista torveloa en kauaa katselisi.

Vierailija
28/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahvasti haisee WT nyt tässä...

Perustakaa yhteinen tili, jolle molemmat laittaa summan x joka kuukausi. Laskette sen niin, että riittää talouden yhteisiin menoihin ja lasten tarpeisiin. Lapsilisät ohjaatte sinne myös. Tilille kortti ja se kortti sille, joka tekee ruokaostokset. Jäljelle jäävät rahansa saa kumpikin käyttää, mihin huvittaa.

Vierailija
29/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon vielä oon työtön ja saan Kelasta tuet oman lievän kehitysvamman takia. Ja mun pitäis ite maksaa sillä rahalla kaikki ruuat lahjat jne.

Sit jos haluan ostaa itselleni vaikka puseron tulee jyrkkä ei. Mut toinen saa ostaa tonnin edestä raketteja tosta noin vaan.

Yritin syksyllä vihjata sille että ostetaan pikku hiljaa lahjat mutta ei käynny se kun ei ole rahaa. Silti riittää rahat uuden vuoden raketteihin monella sadalla vaikka kaapit pursuaa täysin raketeista. Yhtään ei ois tarvinnu rahaa niihin!!

Ensin kirjoitit tonneista, nyt se onneksi laski jo satasiin. Aikasi kun kirjoittelet, niin mies joko ostaa muutaman euron papattipaketin tai sitten luopuu kokonaan tuumasta. 

Lievät hahmotushäiriöt voi aiheuttaa tuollaista. Tarkoituksena on ollut sanoa, että miehellä on "miljoonia/talon täydeltä/tmv" raketteja. Eli liioitella. Ap:lla on vain hahmotushäiriö tai vammaisuutta, niin hänelle liioittelulla on eri mittakaava. Hänelle tuhat voi jo olla "käsittämättömän paljon". 

Vierailija
30/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on jännä tapa alleviivata omaa tasoaa täällä. Kuinka säälittäviä olettekaan kun ette tuon parempia miehiä kykene saamaan. 

Vierailija
31/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi ostaa raketteja monen tonnin edestä, jos hänellä on jemmassa vain muhkeat 50 euroa? 

Miksi sinun on kyseltävä keneltäkään jos ostat omilla tuloillasi vaatteita? 

Itse pidän rakettien ostamista ja paukuttelua maailman tyhmimpänä touhuna, mutta suhteenne kuulostaa sellaiselta, että ala touhuamaan eroa. 

Meillä se on aina mennyt niin että pitää kysyä lupa koska mulla on lieväkehitysvamma. Ja pidän sitä turvallisena ratkaisuna kysyä ensin ennen kuin hosun raha asiani. Mutta nyt näyttää vahvasti siltä että mies vedättää ja minua täysin tomppelina. 

Olet oikeassa, mies vedättää. 

Vierailija
32/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tommosia kusipäitä, ei ole yhteisiä rahoja vaan miehen rahat.. ihanaa olla sinkku, ei tarvi vittupäitä katella

Vierailija
33/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi ostaa raketteja monen tonnin edestä, jos hänellä on jemmassa vain muhkeat 50 euroa? 

Miksi sinun on kyseltävä keneltäkään jos ostat omilla tuloillasi vaatteita? 

Itse pidän rakettien ostamista ja paukuttelua maailman tyhmimpänä touhuna, mutta suhteenne kuulostaa sellaiselta, että ala touhuamaan eroa. 

Meillä se on aina mennyt niin että pitää kysyä lupa koska mulla on lieväkehitysvamma. Ja pidän sitä turvallisena ratkaisuna kysyä ensin ennen kuin hosun raha asiani. Mutta nyt näyttää vahvasti siltä että mies vedättää ja minua täysin tomppelina.

On vedättänyt jo monta vuotta, erotkaa.

Vierailija
34/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostetaan raketteja pitkin vuotta, nehän tulee myyntiin vasta lähempänä vuoden loppua?

Vierailija
35/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän ostaa monen tonnin edestä raketteja jemmassa olevalla viiskymppisellä?

Se on ostanut niitä pitkin vuotta. Meillä on yks kokonainen kaappi täynnä pelkkiä raketteja. Ne ei ole nyt ostettu. Mutta mies haluaa lisää ostaa sen lisäksi.

Mistä on voinut ostaa pitkin vuotta raketteja, kerro!

Vierailija
36/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei myydä kuin noin viikon ajan vuodessa. 

Vierailija
37/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen taukin kanssa?

Vierailija
38/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, et saanut mieheltä minkäänlaista joululahjaa? Nyt tekisi mieli sanoa, että jätä se sika. Olet naimisissa mieslapsen kanssa, ei osaa kantaa vastuuta, vaan kivaa vain pitää olla, sellaista torveloa en kauaa katselisi.

Sain kylpytakin ja villasukat. Sen kyllä muisti. 

Vierailija
39/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko mieluummin oikeassa vai onnellinen?

Vierailija
40/59 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei myydä kuin noin viikon ajan vuodessa. 

Kyllä pystyy ostamaan ja sit ne haetaan ennen uutta vuotta... silloin maksetaan ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä