Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliarvioitko tasosi?

Vierailija
28.12.2024 |

Otsikossa kysymys. Mietittävää tälle päivälle.. 

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole tasoja, niitä ei ole olemassakaan paitsi ap:n kaltaisten ihmisten mielissä.

Ja kas kummaa, olen tutustunut aivan ihanaan mieheen, täysi tavis -kuten minäkin.

Niin kirjoitit tavis. Tavis on taso-asteikolla 4-10 numerot 6-8. Taso 4 tarkoittaa ruma ja väkivaltainen. Taso 5. Ruma, mutta ei väkivaltainen

Taso 6-8 tavistaso, jossa suurin osa ihmisistä on. Sitten taso 9. ihmiset, joilla taviksia paremmin asiat ja ulkonäössä on parempaa. Taso 10 Ulkonäkö täydellinen, Elämässä kaikin puolin hyvin menestynyt. 

Vierailija
182/206 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä kommenteista päätellen moni yliarvioi oman tasonsa täällä. Pakko lähteä kehittämään itseä lisää, ettei tulevaisuus ole tämän saitin kaltaista.

Miten se pitäisi arvioida, onko jossain taulukko mistä katsoa?

Luin jostain, että olet sitä tasoa jolle kelpaat. En kelpaa kenellekään, niin olen ajatellut olevani nollatasoa. Olen siis kuitenkin arvioinut itseni liian korkealle, en tiennyt että tasoja on nollan alapuolellakin. Mikä on alin mahdollinen? 

Tarkoitin tämän koko palstan ajatusten tasoa Jos täällä itsensä arviointi on kohokohta elämässä tai täällä tai muutenkin tulee sellainen tunne että ei ole oikein mitään niin mitä muuta voisi tehdä. 

Kannattaa mielummin lukea kirjoja/lehtiä, mennä kahville, kävelemään,  elokuviin, harrastaa jotain, kehittää itseään vaikkapa lukemalla, askarrella, neuloa, tehdä pienoismalleja, ihan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Tapasin hiljattain ihan kivan miehen, joka kohtelikin minua kunnioittavasti ja lämpimästi. Oma ajatukseni oli vain, että mies ei ole riittävän hyvännäköinen. Eikä hän siis ollut rumakaan. 

Vierailija
184/206 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku alkaisi minulle höpisemään jostain tasoista, saisi jäädä siihen paikkaan.

Mitään tasoja ei ole, pitää kunkin elää hyvä elämä yksin tai yhdessä.

Vierailija
185/206 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole tasoja, niitä ei ole olemassakaan paitsi ap:n kaltaisten ihmisten mielissä.

Ja kas kummaa, olen tutustunut aivan ihanaan mieheen, täysi tavis -kuten minäkin.

Niin kirjoitit tavis. Tavis on taso-asteikolla 4-10 numerot 6-8. Taso 4 tarkoittaa ruma ja väkivaltainen. Taso 5. Ruma, mutta ei väkivaltainen

Taso 6-8 tavistaso, jossa suurin osa ihmisistä on. Sitten taso 9. ihmiset, joilla taviksia paremmin asiat ja ulkonäössä on parempaa. Taso 10 Ulkonäkö täydellinen, Elämässä kaikin puolin hyvin menestynyt. 

Eikö tasolla 10 merkitse väkivaltaisuus mitään? Miksi se sitten merkitsee alemmilla tasoilla?

Vierailija
186/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen oikein hyvä juuri sellaisena kuin olen, enkä todellakaan koskaan ala suhteeseen kuin täydellisen miehen kanssa. 

Vierailija
187/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole tasoja.

Joidenkin ihmisten kanssa on helpompi tulla toimeen ja toisten vaikeampi.

Yleensä ihmiset, joiden kanssa kommunikointi onnistuu ja joiden seura tuntuu miellyttävältä, alkavat näyttämään viehättäviltä ja päinvastoin. Sen toki voi ajatella olevan tasoa, mutta oikeasti se on vain henkilökohtainen tunne. Joku toinen kokee saman ihmisen eri tavalla.

Vierailija
188/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin minä tasoani tarvitsen?. Riittää, että mies rakastaa minua. Ja minulla on käynyt onni, että olen löytänyt tervepäisen ja syvällisen miehen. 

Vierailija
189/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassaa 9 tai 10 tason ihmisiä. Kukaan ei ole täydellinen. Kaikilla kolikoilla on myös kääntöpuoli. Myös heillä. 

Vierailija
190/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityistasoinen.

Vierailija
191/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Tapasin hiljattain ihan kivan miehen, joka kohtelikin minua kunnioittavasti ja lämpimästi. Oma ajatukseni oli vain, että mies ei ole riittävän hyvännäköinen. Eikä hän siis ollut rumakaan. 

Komeus lähtee sisältä, kuten kauneuskin. Tyhjä kuori ei viehätä, vaikka olisi miten virheetön. 

Jos toisella on huono itsetuntemus, eikä ole edes kiinnostunut itsestään, se näyttäytyy tyhjyytenä ulospäin. Jos ei ole kiinnostunut itsestään, ei ole kiinnostunut myöskään muista ihmisistä.

Harmaat hiirulaiset jää syystäkin sivuun. Niissä on liikaa hälytysmerkkejä. Me pyydellään sitä anteeksi, että hylätään tylsät miehet, mutta tosiasiassa sellainen mies ei ole hyvä eikä turvallinen valinta, jota kiinnosta mikään, edes oma olemassaolo. 

Vierailija
192/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin ottaneeni tasokkaan miehen kun oli miehellä hyvä yliopistokoulutus. Paskan otin, alkoholiongelmainen ja laiska on. 

Tässä puhuttiin omasta tasosta, mutta paljastitkin sen jo.

Vierailija
193/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasomieskin kun olisi käyttänyt kaiken tämän elämän epäoikeudenmukaisuuteen käyttämänsä itkeskelyajan itsensä kehittämiseen niin se olisi jo itse pääpiru naismarkkinoilla, mutta ei... toiset itkeskelee, toiset tekee.

Vierailija
194/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasomieskin kun olisi käyttänyt kaiken tämän elämän epäoikeudenmukaisuuteen käyttämänsä itkeskelyajan itsensä kehittämiseen niin se olisi jo itse pääpiru naismarkkinoilla, mutta ei... toiset itkeskelee, toiset tekee.

Eivät naiset halua mitään itsensä kehittäjää vaan miehen, joka on luonnostaan pitkä, komea ja lihaksikas. 

Vierailija
195/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasohullu poistoon.

Hiljaa persu incel feministi vassari kommari!

Vierailija
196/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso 10 Ulkonäkö täydellinen, Elämässä kaikin puolin hyvin menestynyt. 

Mielenkiintoinen näkemys, koska tuon ohella jos ihminen tupakoi, niin hän ei mitenkään ole minulle 10. Mikäli hän haluaa lisää lapsia, niin hän ei ole mitenkään minulle 10. Mikäli hänellä on lemmikkejä, niin hän ei mitenkään ole minulle 10. ja niin edelleen. Meistä useimmilla on useita omia kriteerejä ja toisen kymppi on toisen nolla.

Vierailija
197/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolesterolitasot on vähän yli marginaalin, vaikka olen ihan normaalipainoinen ja lähempänä alipainoa, kuin keskinnormaalipainoa. Kansantauti, ei voi mitään...

Vierailija
198/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
199/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvioida tasoani, mutta eipä se mitään haittaa. Eikös se ole vastapuolen tehtävä päättää ihan itse, olenko kiinnostava vai en - jos en ole, hän voi täysin vapaasti sanoa "kiitos ei", ja jos olen kiinnostava, niin lieneekö sitten tasoilla väliä? En tiedä myöskään vastakkaisen sukupuolen (miehet) tasoja, joten ei ole mitään aavistustakaan, keiden kanssa olen samaa tai eri tasoa, parempaa tai matalampaa tasoa.

Vierailija
200/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Pitkään tuli pikemminkin aliarvioitua tasoni, voi luoja minkälaisten luuserimiesten kanssa liikuinkaan... Luojan kiitos olen sittemmin tajunnut, että ansaitsen tasokkaampaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi