Kampaajalla käyminen on nykyään aivan h....tin kallista
Kommentit (217)
En ole käynyt pariin-kolmeen vuoteen kampaajalla ja silloinkin lahjoitin pitkät hiukseni peruukiksi.
Mä otan yleensä vaan jonkun helpon ja yksinkertaisen leikkauksen, tähän menee noin 30e. Värjään kotona.
Siili on halpa ja huoleton. Parin kympin kotiparturisetillä pärjää monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan yleensä vaan jonkun helpon ja yksinkertaisen leikkauksen, tähän menee noin 30e. Värjään kotona.
Voisinpa värjätä kotona!
Siksi mä leikkaan ja värjään itse. Peili toisessa kädessä ja sakset toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Arvonlisävero ilmeisesti syynä
Ai jos arvonlisävero nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin, se muka selittää kymmenien eurojen nousun? Itselläni pitkät hiukset ja käyn välillä ottamassa raidat ja leikkauksen (huonot latvat pois) kampaamossa. Ennen koronaa hinta oli 125 euroa ja nyt ennen joulua 265 euroa! Ei ole mitään tekemistä alvin kanssa. Pikkukauoungissa tämä. Kampaamoja kymmeniä, mutta kaikki yhtä kalliita.
Mä käyn kampaajaoppilaitoksissa. Ei ole koskaan mennyt mitään pieleen, opettaja aina valvomassa ja neuvomassa.
Olen ihan hyvätuloinen mutta en todellakaan maksa pitkän tukan raidoituksesta +300 euroa.
oppilaitoksissa selviän alle satasella kerta.
Mulla on harteille asti olevat ei mitkään megapaksut hiukset ja ne lasketaan aina kampaajalla pitkiksi tai extrapitkiksi ja veloitetaan sen mukaan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa värjätä kotona!
No osta väripakkaus ja värjää!
On ollut jo pitkään. En ole käynyt kampaajalla enää pariinkymmeneen vuoteen. Annan hiusten kasvaa aika pitkiksi ja sitten kerralla leikkautan polkkatukan, eräs sukulaiseni tekee sen. Olisi kivempi pitää jatkuvasti pitkää tukkaa, mutta ei ole varaa käydä leikkauttamassa huonoja latvoja säännöllisesti, joten olen ratkaissut asian näin.
Mulla maksaa puolipitkän tukan tyviväri + leikkaus + kulmien muotoilu ja värjääminen yhteensä 120e. Ja tämä tässä pk-seudun kehyskunnassa. Minusta kohtuullinen hinta. Käyn 3-4 kk:n välein.
Vierailija kirjoitti:
Mun kampaaja otti 47 euroa helposta leikkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa värjätä kotona!
No osta väripakkaus ja värjää!
No ei ole kuule ihan niin helppo homma vaaleanruskeasta platinaraitoihin!
Mulla oli just pelkkä hiusten tasoitus 33 euroa. Onneksi käyn harvoin. N
Arvonlisävero ilmeisesti syynä