Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistoin kylässä kaupan laatikoita, miten kukaan pystyy syömään niitä?!

Vierailija
27.12.2024 |

Ihan sikapahoja.

Lanttulastikko kuivakan rakeista, porkkanalaatikko ei maistunut miltään ja imelletty perunalaatikko oli jäänyt imeltymättä ja suolakin oli kokilta unohtunut. 

Rosolli maistui samalle etikalle ja kinkkukin oli säälittävä hakkeluksesta kasaan puristettu rulla.

Toisille menee vaan läpi kuin väärä raha. Hyi. 

Miksette tee itse, on idioottihelppoa.

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin ostamaan Atrian porkkanalaatikon pikkujouluksi. Syömättä jäi. Siihen oli laitettu joku outo mauste, joka teki siitä vastenmielisen. Sen sijaan Saarioisten porkkanalaatikko on ihan hyvää.

Saman olen huomannut itsekkin. En koskaan osta Atrian laatikoita, vaikka ovatkin halvempia. Ostan myöskin aina Saarioisten.

Vierailija
122/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää mistään laatikoista ollenkaan. Ne on kuin jotain vauvojen soseita 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmasti, ainakin sinun mielestäsi. Kysyikö kukaan mitä isovanhemmat ajattelivat?"

Okei, jos olet mun äiti tai isä ja olen ymmärtänyt jotain väärin keskusteluistamme jouluun liittyen niin voit sanoa sen suoraan eikä vauva palstan kautta anonyymisti. Jos et ole niin erikoista vääntämistä sitten 😅

Vierailija
124/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaupan laatikot on tosi hyviä! Anoppi toi itse tekemäänsä porkkanalaatikkoa jota oli pitänyt pakastimessa, oli kyllä outo rakenne ja maku, tyttärenikään ei tykännyt.

Vierailija
125/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laatikoiden tekemisessä ei ole älytön vaiva, päinvastoin se on ihan mukavaa hommaa, en muuten tekisikään. Mulle se tuo joulun tunnelmaa ja itse tehty on todella hyvää. Mitään lomia en töistä saa ennen joulua eli teen töiden jälkeen arkena tai joku viikonloppu ja pakastan.  En käytä ikinä valmiita soseita, ei siinä kuorimisessa ja keittämisessä iso vaiva ole. Niin me ollaan erilaisia, mä ihan oikeasti nautin kun saan tehdä itse jouluruokaa. 

Vierailija
126/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse porkkanalaatikon ohjeen mukaan. Tuli pahaa. Ei maistu porkkanalta tai oikeen miltään. En tee itse toiste. Ostan Saarioisten ja laitan sekaan kermaa ja voita.

Ostin ekaa kertaa Lidlin pienen lanttulaatikon ja olipas hyvää. Ostan ensi joulunakin sieltä. 

Vierailija
127/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on palstalaisille kuin punainen vaate, keittotaidottomia kun ovat suurin osa. Mut yritetään me vähitellen vähemmistöksi jäävä kansanosa pitää kiinni ruuanlaittotaidoista, jonain päivänä sitä taas arvostetaan. 

Vierailija
128/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisen laatikot on ihan ok. Lisään kermaa ja lämmitän uunissa, niin hyvä tulee. Menekki on meillä hyvä jos 300g per laatu, joten en todella ala kokkaamaan näitä itse. Anoppi tekee laatikot alusta asti itse ja onhan ne toki parempia, mutta ei meillä maksa vaivaa. 

Vierailija
129/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne on idioottihelppoja kun idiootit ne on keksineetkin ja jotkut idiootit niitä herkkuina pitävät. Niin herkkuina, että kuola suupielestä valuen niitä kotonaan valmistavat. Juhlivat lanttua juhlapöydissään ja arkisin miettivät pääpunaisina , että mitäpä hyvää tänään tekisi perunasta..

Toisaalta tottahan se on, että kaupan einesmaksalaatikko on arkiruokaa, mutta suurempiin juhliin, kuten häihin, hautajaisiin ja jouluun täytyy tehdä maksalaatikko ihan itse.

Vierailija
130/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaupan laatikot on tosi hyviä! Anoppi toi itse tekemäänsä porkkanalaatikkoa jota oli pitänyt pakastimessa, oli kyllä outo rakenne ja maku, tyttärenikään ei tykännyt.

Tykkääkö tyttäresi kun teet hänen synttäreilleenkin itse omin pikku kätösin herkkupöydän lanttu,peruna,porkkana ja maksalaatikko kattauksella ihan vallan? Siinä tytön ystävätkin ovat ihmeissään ja puhuvat koko loppuvuoden miten ihanaa ruokaa lapsesi synttäreillä heille olitkaan laittanut 🐸👍..

Vttumitäpaskaa.com

Vierailija
131/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää poltan laatikot pesässä oli sitten pahvia tai jotain muuta.

Vierailija
132/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ne on meidän mielestä. Voit toki tehdä meille, jos haluat. Itse emme tee IKINÄ. 

Vierailija
133/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoaisi vierailla itse tehtyjä, jos niistä ei tulisikaan hyviä tai niihin olisi irronnut hius. Minulta on nimittäin ruokaan irronnut monta kertaa hius vaikka hiukset ponnarilla ja vielä letilläkin. Ilmeisesti hius irronnut paidasta sitten. 

Vierailija
134/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarioisen laatikot on ihan ok. Lisään kermaa ja lämmitän uunissa, niin hyvä tulee. Menekki on meillä hyvä jos 300g per laatu, joten en todella ala kokkaamaan näitä itse. Anoppi tekee laatikot alusta asti itse ja onhan ne toki parempia, mutta ei meillä maksa vaivaa. 

Lisäät muiden säilöntä ja lisäaineiden sekaan vähän karrageenia ja hyvää tulee.

En ikinä koskaan milloinkaan huolisi tuollaista ämmänrahjua tulevien lasteni äidiksi. Oikea myrkynkeittäjä. Hyi hemmetti 🤮 kyllä naisen pitäisi edes ruokaa osata laittaa! Mitä tuollaisella eukolla kukaan tekee??

Vierailija
135/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä laatikoiden tekemisessä ei ole älytön vaiva, päinvastoin se on ihan mukavaa hommaa, en muuten tekisikään. Mulle se tuo joulun tunnelmaa ja itse tehty on todella hyvää. Mitään lomia en töistä saa ennen joulua eli teen töiden jälkeen arkena tai joku viikonloppu ja pakastan.  En käytä ikinä valmiita soseita, ei siinä kuorimisessa ja keittämisessä iso vaiva ole. Niin me ollaan erilaisia, mä ihan oikeasti nautin kun saan tehdä itse jouluruokaa. 

I think i like you 🤗

Vierailija
136/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sun systeemissäsi on vain yksi paha mutta. Sun laatikkosi maistuu sitten kermalle eikä lantulle tms mille sen pitäisi maistua.

Vierailija
137/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarjoaisi vierailla itse tehtyjä, jos niistä ei tulisikaan hyviä tai niihin olisi irronnut hius. Minulta on nimittäin ruokaan irronnut monta kertaa hius vaikka hiukset ponnarilla ja vielä letilläkin. Ilmeisesti hius irronnut paidasta sitten. 

Ajatella. Ja Saarioisten lanttulaatikossa oli meillä kokonainen peruukki!

Vierailija
138/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Varmasti, ainakin sinun mielestäsi. Kysyikö kukaan mitä isovanhemmat ajattelivat?"

Okei, jos olet mun äiti tai isä ja olen ymmärtänyt jotain väärin keskusteluistamme jouluun liittyen niin voit sanoa sen suoraan eikä vauva palstan kautta anonyymisti. Jos et ole niin erikoista vääntämistä sitten 😅

Olen just sinun äitisi. No, nytpähän tiedät.

Vierailija
139/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on palstalaisille kuin punainen vaate, keittotaidottomia kun ovat suurin osa. Mut yritetään me vähitellen vähemmistöksi jäävä kansanosa pitää kiinni ruuanlaittotaidoista, jonain päivänä sitä taas arvostetaan. 

Asia taitaa kuitenkin olla niin, että me, jotka kritisoidaan syystäkin näitä joululaatikoita, ollaan juuri niitä parempia kokkaajia. Sen takia osataan kritisoida huonolaatuista teollista moskaa. Jouluna voi myöskin valmistaa muutakin oikeasti hyvää ruokaa, kuten aasialaisvaikutteista tai italialaista.

Vierailija
140/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty on paljon parempaa jos tekee hyvällä reseptillä. Imelletty perunalaatikko itse tehtynä ihan erilaista herkkua samoin muut mutta kaupannlaatikotkin ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi