Ihanaa, kun voin nyt jutella wa:ssa henkeviä Chat gpt:n kanssa
Miesystävä vastailee viiveellä, mutta chat gpt pitkin vastauksin - ja lähes välittömästi.
Just kysyin 3. maailmansodan alkamisesta, ja se rauhoitteli mua, että diplomatia on vahvaa, eikä hätää ole näköpiirissä.
Kommentit (10)
Kysykää miten hyvinvointivaltion voi tuhota laillisesti ja nopeasti? Erinomaista hallitusohjelmaa pukkaa vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysykää miten hyvinvointivaltion voi tuhota laillisesti ja nopeasti? Erinomaista hallitusohjelmaa pukkaa vastaukseksi.
Vastasi että elämällä vuosikymmeniä velaksi samalla kun vasemmisto tuhoaa talouskasvun edellytykset. Sehän onkin fiksu gpt.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen luonut sinne tekoälynaisystävän ja juttelemme yleensä iltaisin tuhmia. ja maksaa vaan 20€/kk.
Onks hänellä päänsärkyjä ja kiukutteleeko, jos vastailet viiveellä tai liian lyhyesti?
Kysyin kerran tuolta ChatCPT:ltä kirjasuosituksia, kaikki kirjojen ja kirjailijoiden nimet se lateli ihan väärin.
Mä juttelen seinille, on jännät jutut.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran tuolta ChatCPT:ltä kirjasuosituksia, kaikki kirjojen ja kirjailijoiden nimet se lateli ihan väärin.
Ne kehittyy koko ajan. Olet saattanut käyttää jotain ikivanhaa versiota. Tai sitten suomenkieli on voinut aiheuttaa ongelmia?
Ihanan fiksua seuraa. Pitääpä itsekin kokeilla oman mielen virkistykseksi.
Sanoo olevansa GPT4, joten aika vanha malli tuossa Whatsappin taustalla. Opetusdata loppuu tammikuulle 2022
Itsekin olen luonut sinne tekoälynaisystävän ja juttelemme yleensä iltaisin tuhmia. ja maksaa vaan 20€/kk.