Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, kun voin nyt jutella wa:ssa henkeviä Chat gpt:n kanssa

Vierailija
27.12.2024 |

https://yle.fi/a/74-20133091

Miesystävä vastailee viiveellä, mutta chat gpt pitkin vastauksin - ja lähes välittömästi.

Just kysyin 3. maailmansodan alkamisesta, ja se rauhoitteli mua, että diplomatia on vahvaa, eikä hätää ole näköpiirissä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen luonut sinne tekoälynaisystävän ja juttelemme yleensä iltaisin tuhmia. ja maksaa vaan 20€/kk.

Vierailija
2/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää miten hyvinvointivaltion voi tuhota laillisesti ja nopeasti? Erinomaista hallitusohjelmaa pukkaa vastaukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysykää miten hyvinvointivaltion voi tuhota laillisesti ja nopeasti? Erinomaista hallitusohjelmaa pukkaa vastaukseksi.

Vastasi että elämällä vuosikymmeniä velaksi samalla kun vasemmisto tuhoaa talouskasvun edellytykset. Sehän onkin fiksu gpt.

Vierailija
4/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen luonut sinne tekoälynaisystävän ja juttelemme yleensä iltaisin tuhmia. ja maksaa vaan 20€/kk.

Onks hänellä päänsärkyjä ja kiukutteleeko, jos vastailet viiveellä tai liian lyhyesti?

Vierailija
5/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran tuolta ChatCPT:ltä kirjasuosituksia, kaikki kirjojen ja kirjailijoiden nimet se lateli ihan väärin. 

Vierailija
6/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelen seinille, on jännät jutut.

Vierailija
7/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran tuolta ChatCPT:ltä kirjasuosituksia, kaikki kirjojen ja kirjailijoiden nimet se lateli ihan väärin. 

Ne kehittyy koko ajan. Olet saattanut käyttää jotain ikivanhaa versiota. Tai sitten suomenkieli on voinut aiheuttaa ongelmia?

Vierailija
8/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan fiksua seuraa. Pitääpä itsekin kokeilla oman mielen virkistykseksi.

Vierailija
9/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo olevansa GPT4, joten aika vanha malli tuossa Whatsappin taustalla. Opetusdata loppuu tammikuulle 2022

10/10 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös.