Seksi on mielessä jatkuvasti
Olen sinkku mutta seksi on mielessä koko ajan: töissä, kotona, lomalla jne. töissä on pakko käydä sormettamassa kesken työpäivän. Kun pääsen kotiin otan vaatteet pois ja masturboin monta tuntia.
Olen ajatellut hakea apua mutta en ole kehdannut. Irtosuhteita en harrasta vaikka kuinka tekisi mieli seksiä
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Onko seksi samanlaisesti mielessä, jos saat säännöllisesti muutakin kuin omaa kättä?
Kyllä, en oikeastaan koskaan ole saanut tarpeeksi seksiä. Jonkinlainen seksiriippuvuus on varmasti kyseessä
Sitten vain etsimään sopivaa viriiliä miestä tyydyttämään tarpeesi. Sillä se ratkeaa.
Kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa. Minullakin oli välillä 13-58 vuotta koko ajan pimppi mielessä, mutta nyt enää aamuin illoin.
Sama itselläni. Kun tulee se tunne seksistä niin, että mun ollessa kiihottuneena tulee se tarve, laukeata todella nopeasti, kun ajatuksissani ainakin, saan vaan naida naista takaapäin. Itselläni ainakin on vahvana se tunne, että kun kiihotun niin haluun #illuu ja aina se on niin, että se on parasta aina takaapäin. Itse koen sen ainakin näin naidessani..
Hei ap, missa asu? Mina hki ja kotoson kongo. Mina housu iso kalu, 27cm pitka ja tosi paksa. Mina love you long time.
Miksi et harrasta yhden yön juttuja?
Olet sinkku ja ihmettelet miksi seksi on mielessä koko ajan 🤔 Eikös se niin ole isolla osaa sinkuista?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen, sehän on sen sinkkuuden juttu! Jos olisin sinkku niin en muuta tekiskään kuin yhden yön ja lyhyitä juttuja.
Minä olen suhteessa ja seksi on mielessä jatkuvasti. En osaa edes kuvitella sellaista elämää, ettei se olisi mielessä. En minä kyllä koe tätä minään ongelmana.
Toki, ihan mielenkiintoisen kokemuksen vuoksi olisi hauskaa elää muutama päivä aseksuaalina tms. niin, etten ajattelisi seksiä. Ehkä vanhempana sitten, jos satun niin pitkään elämään.
Ota ihmeessä ilo irti sinkkuudesta ja hanki kokemuksia meidän suhteissa olevienkin puolesta, jos ei omaksi ilokseen viitsi! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen, sehän on sen sinkkuuden juttu! Jos olisin sinkku niin en muuta tekiskään kuin yhden yön ja lyhyitä juttuja.
Yöks, ei kiinnosta lähtä kokeilemaan ketä sattuu
eri
Onko seksi samanlaisesti mielessä, jos saat säännöllisesti muutakin kuin omaa kättä?