Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaajat laittavat aina tuhkansävyä?

Vierailija
27.12.2024 |

Miksi kampaajat aina väkisin pistävät kylmiä sävyjä, vaikka olen moneen otteeseen sanonut, että haluan lämpimän sävyisen blondin tukan? Olen näyttänyt myös kuvia, joihin olen vielä valinnut varmuuden vuoksi selvästi kultaisen värisiä hiuksia. 

Onko kellertävä blondi jokin sellainen, jota pitää välttää, kuin ruttoa? Minulle sopisi paremmin sellainen kellertävä sävy (ei kuitenkaan vihertävä samea sävy, se on se mitä vältellään), mutta aina väkisin laitetaan tuhkaa, jos en erikseen sitä muista kieltää.

Taas on harmaa tukka, joka saa näyttämään vanhemmalta.. Olkootkin kiva hiekan värinen, mutta ei vaan sovi minulle. :(

Osaisko joku selittää, miksi niitä kylmiä sävyjä laitetaan silloinkin, kun asiakas pyytää lämmintä, kultaista sävyä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kun aina ne leikkaavat 15cm vaikka pyytää lyhentämään 2cm.

Vierailija
2/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin kampaajaa. 

Nyt voisit ostaa Planturin vaaleille hiuksille tarkoitetun shampoon joka värjää hiuksia keltaisemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on viileä ihonsävy ja kampaajat ajattelevat kylmien värien sopivan paremmin.

Vierailija
4/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivärillä se keltainen tulee. Kampaaja ajattelee että ihmiset hakevat heiltä tuhkapalveluja. Itse en värjää hiuksia ja on kivaa.

Vierailija
5/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne käyttää vanhat varastot pois.

Vierailija
6/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itse en ole aktiivinen kampaaja-asiakas, mutta tämä on kyllä todella yleinen valituksen aihe. Ovatko kampaajat ylimielistä sakkia joka on "tietää paremmin" mitä asiakas haluaa?

Vierailija
7/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne käyttää vanhat varastot pois.

Tekosyy!!! Jos asiakas haluaa vaikkapa kirkkaanpunaiset hiukset, ei kampaajalla ole mitään oikeutta värjätä niitä hiuksia sinisiksi, vaikka kuinka yrittäisi "vanhat varastot pois" tekniikkaa!!!

Vierailija
8/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas päättää mitä väriä laitetaan, ei kampaaja. Jos haluaa kullansävyä niin ikinä ei pidä mennä laittamaan tuhkan sävyä. 

Vierailija
9/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kampaamosta pois jos ei laita sitä mitä haluan. 

Vierailija
10/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan ollut nuorena punaruskea tukka, nykyäänkin kullansävyä tukassa. En ole koskaan värjännyt. Olen 60 v nainen. Pidän kullansävystä tukassa ja en ikinä haluaisi viileää sävyä. Ei sovi minulle eikä ihooni. 

Vierailija
11/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on luonnostaan hiekan väriset hiukset ja jos haluaisin tähän vaaleamman värin, hiuksia pitäisi ensin pohja käsitellä (kaikenlaisia myrkkyjä ja aineita). Tämä käsittely vie paljon aikaa ja oma hiuspohja kärsii niistä aineista. Aikaa menee paljon enemmän kuin normaali värjäykseen menisi aikaa. Vasta kun pohja käsittely on tehty voidaan alkaa varsinainen värjäys ja lopputulosta ei voi kampaajakaan ennustaa...

Mulle kampaaja ei oo suosittellut koko pään värjäystä vaaleammaksi yllä olevan selityksen vuoksi, vaaleita raitoja voi laittaa...

Vierailija
12/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä laitetaan aina lämpimiä vaaleita ja punaruskeita sävyjä, kupariakin on ehdotettu. Mulla on vihreät silmät ja vaalea hieman lämminsävyinen iho. 

Vierailija
13/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luonnostaan ollut nuorena punaruskea tukka, nykyäänkin kullansävyä tukassa. En ole koskaan värjännyt. Olen 60 v nainen. Pidän kullansävystä tukassa ja en ikinä haluaisi viileää sävyä. Ei sovi minulle eikä ihooni. 

Miten tämä liittyy mihinkään? Ei ketään kiinnosta minkä väriset sun hiuksesi ja ihosi on.

Vierailija
14/14 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puskee lähes väristä kuin väristä punainen läpi ja sanon aina kampaajalle, etten tahdo punaista. Sitten sitä kuitenkin taas ihastellaan, miten tulikin niin kaunis ja lämmin kuparinhohto hiuksiin😂. Nyt ensimmäistä kertaa laittoi sitten tuhkansävyä  ja eipä ollut punainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme