Itkitkö Andreaksen vauvajutun aikana? Minä itkin!
Kommentit (42)
Minusta oli jotenkin liioiteltua koko homma.
Kuka haluaa kertoa koko maailmalle heti olevansa raskaana ihan alussa, kun kaikki voi vielä mennä miten vaan!
Mua jotenkin ärsytti toi juttu.
Andreas ja avokkinsa oli silleen ennen taloon lähtöä ovulaation aikaan. Sitten laskivat huvikseen, että jos tuli osuma, milloin tieto tulisi taloon. Andreas siis arvasi että jos emäntä on raskaana, tänä sunnuntaina saattaa tulla ilmoitus. Sitä jännitti tuskassa koko päivän. Ja sitten se tilanne kun koko kansan edessä kerrottiin, kamerat häneen suuntautuneena, veti hyperventilaation puolelle. Koska tuskin tuollaista valkonaamaisuutta pystyy kovin helpoisti feikkaamaan.
En minä ainakaan kuullut.
Mutta itketti kyllä!
et tuleva isä saa tietää nyt vai kenties vasta parin kuukauden päästä. Tietty siin on se paha puoli et sit muutama muuki saa tietää...
Mut ei kuitenkaan halua et sitä enempää ruoditaan julkisuudessa.
Kyl mäki ehkä kuitenki olisin halunnu et tuleva isä saa tietää.
hyvin pikaisesti itse. Jos vauvaa on yritetty pitkään (kuten ilmeisesti Andreaksen tapauksessa) voi reaktio hyvinkin olla tuollainen.
Ja kyllä, itkin.
Olisipa ihanaa, jos ihmiset (suomalaiset) osaisi kaikki näyttää tunteensa noin ihanan voimalla ja avoimesti!
eikös sekin ole tulossa isäks, ja tietää sen.
huomiota Johaniin, lievästi sanottunua vaivautuneen näköinen. Taisi tajuta itsekin miten paska jätkä on.
Laitan raskaushormonien piikkiin. :D
Varsinki siinä kohdassa ku se sano, että musta tulee isä!!! <3
Mutta eipä tuo minua oikein koskettanut... Eli en itkenyt.
Oli kyllä hirmu nätin ja kivan näköinen tyttöystävä hällä. Kyynikko mietti samalla että voisko tämä olla suunniteltu tai lavastettu juttu, ts. ollut tiedossa jo etukäteen. Mutta eeei, kyllä tolla Andreaksella oli oikeasti aika valkoinen naama sohvalla.
Onnea odotukseen, toivottavasti sujuu hienosti :)
Ihan fiksunkin oloinen.
Oli kyllä hirmu nätin ja kivan näköinen tyttöystävä hällä.
Muutenkin aina itkemässä enkä osaa edes hävetä :D
sanoin vaan miehelleni et olispa mullakin joku joka rakastais noin paljon.
Mutta säälitti myös: yleisön nauru kuuluu, mies on pyörtymäisillään eikä edes halaamaan pääse...
mua nauratti sit ku minusta se jätkä on naisellisempi ku niko....
ja sen tyttis oli kaunis nainen...
mutta näittekö nikon ilmeen ku kertoi???
että homma oli sovittu jo etukäteen.... vain tyhmät eivät sitä huomanneet