Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kysyä naisen mielipiteen yli 30 vuotiaista naisista , jotka säästävät seksin avioliittoon (ei kyse uskonnosta)

Vierailija
26.12.2024 |

Nainen sanoo , että haluaa säästää seksin avioliittoon jne. mielestäni todella outo ajatusmaailma. Onlaiha ja kaunis nainen.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa aika laimea libido olla jos pystyy odottamaan yli kolmekymppiseksi. Vastuullinen voi olla muutenkin kuin avioliittoon odottamalla. 

mut mikäs siinä. Jokaisen oma päätös. Itse olen tyytyväinen että olen kokenut ihania eroottisia suhteita myös ennen kuin tapasin mieheni. 

Vierailija
22/69 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naisella ei varmaan sekaisin himosta-kokemus ole tuttu.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaisia naisia löytää tänä päivänä? Ei ainakaan Suomesta. 

Kyllä meitä on mutta ei  olla välttämättä heitä, joista ensimmäisenä saattaisi luulla ja uskoa esimerkiksi ulkosien olemuksen tai sosiaalisen kanssakäymsien perusteella.  Tarkoitan siitä tai niitä mielikuvia ja stereotypioita mediassa tavataan usein liittää heihin, jotka eivät ole koskaan oikeastaan olleet parisuhteessa tai jotka eivät mahd. koskaan olisi harrastaneet seksiä kumppanin kanssa. 

Hyvin monta kertaa ainakin itselleni on muodostunut joko tahallinen tai tahaton mielikuva että se, etteivät ole harrastaneet seksiä (kumppanin kanssa) tai eivät olisi ikinä olleet vielä varttuneemmalla iällä lainkaan parisuhteessa ei taida olla heidän elämänkulun ja tilanteessa se suurin ongelma tai puute.

- Aiempina vuosina asiassa oli myös mielestäni näjtävissä selkeämpi ero sukupuolienkin välillä..... 

Joskus myös tuntuu myös jotenkin tylsältä kun osa haluaa antaa seksin harrastamiselle jotenkin poikkeuksellisen suuren merkityksen. Kärjistäen koko elämä arvotonta koska ei ole harrastanut seksiä tai koska edelliskerrasta on jo vuosi(a) aikaa.

Totta kai hyvä seksi voi varmasti antaa paljon monellakin tavoin mutta ei pidä luulla, että seksi (kumppanin kanssa) olisi sellainen perustarve, jota ilman ei kukaan voisi elää  ihmisarvoista elämää. Ja tai elää jopa muutoin hyvin rikasta ja monipuolista elämää. - Tämä täsmennys siksi, että lienee helpompi ymmärtää että ihminen joka on neliraajahalvaantunut tai muutoin hyvin vammautunut tai hyvin sairas ja on siksi elänyt paljossa hyvin suljetuissa olosuhteissa jatkuvan tai ainakin toistuvan valvonnan alaisena kuten sairaalassa tai vankilassa on mahd. harrastanut seksiä keskimäärin vähemmän kuin henkilö, joka on vähintään perusterve ja voinut elää vähintään perusterveenä ja elinvoimaisena,   

Vierailija
24/69 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nainen, ei alistu muiden vaatimuksiin vaan pitää omista arvoistaan kiinni. Kukin määrää omasta kropastaan itse, ei siinä auta kun sopeutua siihen. 

Vierailija
25/69 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa aika laimea libido olla jos pystyy odottamaan yli kolmekymppiseksi. Vastuullinen voi olla muutenkin kuin avioliittoon odottamalla. 

mut mikäs siinä. Jokaisen oma päätös. Itse olen tyytyväinen että olen kokenut ihania eroottisia suhteita myös ennen kuin tapasin mieheni. 

Onko kyse libidosta vai siitä, ettei vain kohtaa "sitä" oikeaa? 

Vierailija
26/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi nainen sanoo, että olen ainoa ihana mies jonka on tavannut ja muut miehet on ihan hirveitä. Itse olen monesti kertonut , että haluan suudella ja harrastaa seksiä ennen avioliittoa.

ap

Olen itsekin menettänyt neitsyyteni yli kolmikymppisenä papin aamenen jälkeen, mutta meillä oli uskonnolliset syyt. Ilman niitä, yhteiskunnan nykyisessä normistossa tulee lähinnä mieleen, onko nainen jotenkin traumatisoitunut? Onko kuinka halukas seksiin ylipäätään?  Itse en ole koskaan naimisiinmenon jälkeen kieltäytynyt seksistä, eikä mieheni kyllästytä vuosienkaan päästä ;)))

Vierailija
27/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten jos aviomiestä ei ole eikä tule? Onko tyytyväinen siihen että säästi itseään vielä kuolinvuoteellaan?

Väärä logiikka.

Jos rakastavaa (avio)miestä ei tule, niin hänen siis tulisi mennä seksiin jonkun miehen kanssa joka ei rakasta häntä? Ja hän ei sitten katuisi? Nimenomaan silloin hän katuisi, jos menisi nussimaan jonkun kanssa ja se olisi vain fyysinen mälllien jättö häneen. Sehän on kuin puhtauden paskominen ja jälkeen ei jää kuin itkua ja katumusta. 

Seksi on muutakin kuin nussimista. Siihen liittyy sielujen ja enrgioiden taso, se on läheinen yhdentyminen ja atomien sekoittuminen. 

Jos romanttisen rakkauden tuuri ei käy kohdalle tässä elämässä, niin se ei haittaa. Unelmien tasolle jääminen on eräänlaista pyhyyttä. Siinä seksin/rakastelemisen voi kuvitella ja jopa

Ajattelemme aivan eri tavalla. Kerroin mitä seksi merkitsee ja sinä kerrot mitä se merkitsee sinulle, ne eivät mene yksiin mitenkään. Kyse ei ole mustavalkoisuudesta vaan aivan eri merkityksistä ja kokemisista mitä seksi on. Edelleen näemme asiat eri tasoissa ja merkityksissä, vaikka lähdettäisiin siitä "että seksiin kuuluu fyysisen puolen lisäksy myös tunneyhteys."

Se tunneyhteys on minun seksissä rakkautta, ja sellaista tunneyhteyttä ei saa luotua ventovieraiden, yhden yön juttujen (viittasit seksiin ilman parisuhdetta) taikka panokaverien kanssa - näiden kanssa voi olla, ymmärrän kyllä, "kivaa tykkäämistä" tunneyhteydessä, mutta se ei ole rakkautta.

Lisäksi se mitä laitoin seksistä syvällisemmin.... huh huh, sitä ei halua mennä tekemään "jonkun ok passelin", onhan tässä jotain tunneyhteyttä, jos nyt vähän nusaistaan ja sen jälkeen on jees oloa - siinä puhutaan ihan eri meiningistä. Tässä on nyt ymmärryksien välissä kuilua. Positiiviselta kantilta jos näen sinun asiaa, niin voin nähdä että siinä on kivaa  ja nautittavaa, kun menee kivasti seksisuhteet. 

Lisään vielä, että omalla kohdallani en tarkoita aviolittoa sellaisen rakkauden ja rakkausseksin ehtona, vaikka liittoon odottaminen sen oikean rakkaan kanssa onkin ok, vaan itse katson siis omalla kohdallani että ei seksiä ennen kuin on selvää, että on Rakkautta. En myöskään näe seksiä "täydellisenä" mutta jos henkinen ja fyysinen kemia synkkaa harvinaisesti yhteen, on todennäköistä että seksi on hyvää.  Kannatan myös avioliiton ajatusta, mutta se ei ole ehdoton asia minulle,joskin kunnioitan sitä että Jumalan edessä vahvistetaan. 

Vierailija
28/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus meni pieleen. Yritän uudestaan. 

"Joo olen samaa mieltä siitä, että seksi on paljon muutakin kuin se itse fyysinen akti ja tunneyhteys antaa siihen paljon. Mutta ei se, että harrastaa seksiä jonkun kanssa myöskään mitään pilaa, tai ei ainakaan automaattisesti. Sitähän voi olla vaikka miten hyvää ja ihanaa seksiä ilman varsinaista parisuhdettakin. Ei asiat ole mustavalkoisia. Tietenkin jokaisen oma valinta ja jos haluaa vaalia unelmaa täydellisestä ihanasta romanttisesta avioseksistä vaikka loppuikänsä niin aivan vapaasti, ei todellakaan ole pakko harrastaa seksiä kenenkään kanssa jos ei tunnu sille. "

Ajattelemme aivan eri tavalla. Kerroin mitä seksi merkitsee ja sinä kerrot mitä se merkitsee sinulle, ne eivät mene yksiin mitenkään. Kyse ei ole mustavalkoisuudesta vaan aivan eri merkityksistä ja kokemisista mitä seksi on. Edelleen näemme asiat eri tasoissa ja merkityksissä, vaikka lähdettäisiin siitä "että seksiin kuuluu fyysisen puolen lisäksy myös tunneyhteys."

Se tunneyhteys on minun seksissä rakkautta, ja sellaista tunneyhteyttä ei saa luotua ventovieraiden, yhden yön juttujen (viittasit seksiin ilman parisuhdetta) taikka panokaverien kanssa - näiden kanssa voi olla, ymmärrän kyllä, "kivaa tykkäämistä" tunneyhteydessä, mutta se ei ole rakkautta.

Lisäksi se mitä laitoin seksistä syvällisemmin.... huh huh, sitä ei halua mennä tekemään "jonkun ok passelin", onhan tässä jotain tunneyhteyttä, jos nyt vähän nusaistaan ja sen jälkeen on jees oloa - siinä puhutaan ihan eri meiningistä. Tässä on nyt ymmärryksien välissä kuilua. Positiiviselta kantilta jos näen sinun asiaa, niin voin nähdä että siinä on kivaa  ja nautittavaa, kun menee kivasti seksisuhteet. 

Lisään vielä, että omalla kohdallani en tarkoita aviolittoa sellaisen rakkauden ja rakkausseksin ehtona, vaikka liittoon odottaminen sen oikean rakkaan kanssa onkin ok, vaan itse katson siis omalla kohdallani että ei seksiä ennen kuin on selvää, että on Rakkautta. En myöskään näe seksiä "täydellisenä" mutta jos henkinen ja fyysinen kemia synkkaa harvinaisesti yhteen, on todennäköistä että seksi on hyvää.  Kannatan myös avioliiton ajatusta, mutta se ei ole ehdoton asia minulle,joskin kunnioitan sitä että Jumalan edessä vahvistetaan. 

Vierailija
29/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali tai muuten poikkeava. Ehdoton EI, jos seksi on itselle tärkeää. Seksuaalisuus ei herää enää iässä 30. Se on ihan liian vanha. 

Vierailija
30/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se naisen oma asia jos ei halua seksihurjasteluihin ja haluaa olla puhdas avioliittoon mennessään.

Eikä tietenkään jokaiseen lirkuttelijaan tarvitse sortua, tulaa vainpettymyksiä. Ja pilleritkin pitöisi ottaa ja sekoittaa normaali kiertokulku ja jos vielä rämähtää raskaaksi.

Eikö riitä??

Vierailija
31/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei kiinnosta. Eli turha odottaa mitään muuta kuin lahnailua sitten kun sen aika koittaa, ei luultavasti opi koskaan nauttimaan seksistä ylipäätään. 

Väärä johtopäätös. Libidolla ja sillä miten luova ja länsä jne on seksissä ei ole välttis yhteyttä seksuaaliseen kokeneisuuteen. 

Seksuaalinen libido voi olla ihan keskitasoa tai korkea tai hyvinkin korkea, mutta jos ARVOmaailma ja integriteetti ylittävät leväperäisyyden niin silloin korkealibidoinen voi olla kokematon tai hyvin vähän aktiivinen muiden kanssa. 

Vierailija
32/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ja seksiä, voi mitä on ihmisten päässä. Ihmiset on niin parfymoitu ja naamat paisutettu, siis huulet ja rinnat. No pitäkööt ulkoisesti niin.

Mutta niin hirveästi tulee eroja ja taas erotaan ja etsitään uusi. Ulkomuoto ja parfyymille tuoksuva - joka pettää kaiken.

Ihmisen on valittava mies/vaimo tuoksun tai hajun perusteella, tämä on ehdotonta. Ihmiset haisevat tai tuoksuvat niin pesulla käytyään.

Ihmisen ulkonäkö on vain huumetta, ihmisen OMINAISHAJU on se määräävä. Ajan mittaan parfymoitu ei enää kiinnosta ja sitten taas uusi. Eikä tiedetä miksi tämä kiertokulku on tällaista.

On oltava pesemättä itseään  ei edes hampaiden pesua ja niin alapäätäkää eikä kainaloita ja jalkoja. Tämä koknaisuus pitää ihmisen kokea ja tällä perusteella valita se oikea. Siis ominaishaju ja tietty kaikki hormonaalinen toiminta ovat se luonnollisen valinnan perusta.

Seksi saattaa ja haiseekin pahalle, niin se on, jos siedät seksin jälkeisen hajun, niin voit miettiä asiaa tai aluksi kiihottumisen hajun.

Vierailija
33/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali tai muuten poikkeava. Ehdoton EI, jos seksi on itselle tärkeää. Seksuaalisuus ei herää enää iässä 30. Se on ihan liian vanha. 

Tämä on täyttä p askaa, jos et tunne kyseistä ihmistä. Täyttä pa skaa. Mutta kannattaa pitää toi linja, niin et aiheuta ikävyyttä myrkyllisellä asenteellasi ja henkisellä libidon killerinä sellaisille, joille seksi merkitsee muutakin kuin nussimista/panemista. 

Vierailija
34/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi nainen sanoo, että olen ainoa ihana mies jonka on tavannut ja muut miehet on ihan hirveitä. Itse olen monesti kertonut , että haluan suudella ja harrastaa seksiä ennen avioliittoa.

ap

Ei suostu edes suutelemaan? Oletko varma siitä uskonnosta? 

Vierailija
35/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täyttä p askaa, jos et tunne kyseistä ihmistä. Täyttä pa skaa. Mutta kannattaa pitää toi linja, niin et aiheuta ikävyyttä myrkyllisellä asenteellasi ja henkisellä libidon killerinä sellaisille, joille seksi merkitsee muutakin kuin nussimista/panemista. 

Lisään: Ja vaikka tuntisit henkilön, sanotaan vaikka sukulaisen ystävän tms, niin ET siltikään tunne. Kukaan muu kuin henkilö itse ei tiedä seksuaalisuudestaan samoin. Sellaiset tyypit jotka "luulevat" tietävänsä toisista, ovat luulijoita. 

Muita voi haukkua aseksuaaleiksi tai miksi vain, mutta se on vain omien luulojen jankuttamista pintaan, kun ei ymmärretä muunlaista olemista kuin omaa. 

Vierailija
36/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei kiinnosta. Eli turha odottaa mitään muuta kuin lahnailua sitten kun sen aika koittaa, ei luultavasti opi koskaan nauttimaan seksistä ylipäätään. 

Onhan se lupa oman ruumiinsa kanssa tehdä mitä haluaa. Ei silloin vahingoita toisia ihmisiä. Lupa on miestenkin suihkussa harrasaa mitä tahoo tai muualla samoin naisten.

Mutta ihminen ei ole 40-vuotiaanakaan mikään lahna. Vaan oikean löytyessä ihminen puhkeaa kukkaan.

Vierailija
37/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen nainen. On kyllä kokemusta seksistä, mutta 100% miesten toiveesta. Itse en koe sellaista halua, vaikka toki hyvä seksi nautinnollista onkin, pidän sitä samalla tavalla turhanpäiväisenä nautintona kuin vaikkapa päihteitäkin

Joskus 25v paikkeilla lopetin ehkäisyn käytön ja sen jälkeen suhteeni seurusteluunkin ja seksiinkin muuttui. Olen ollut suunnilleen siitä asti sinkku paria yritelmää lukuunottamatta, mutta arvomaailmaerot ovat olleet miesten kanssa liian suuret

En siis halua käyttää ehkäisyä useammasta syystä. Ensinnäkin se muuttaa persoonaani (hormonit simuloivat raskaana olemista) ja vaikuttaa suhtautumiseeni miehiin, elämään ja itseeni. Toisekseen hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa sukuelinsyöpiä ja häiritsee kehon luonnollista toimintaa

Tämän lisäksi sperma on immunosuppressantti eli hyökkää kehon immuunipuolustusta vastaan. Epäilen, että aids aiheutuu oikeasti tästä, eikä viruksesta. Anaalin bakteerikanta on yksi tärkeimpiä, joka vaikuttaa ihmisen koko terveyteen, ja jos se altistuu koko ajan spermahyökkäykselle, tuo bakteerikanta tuhoutuu. Samasta syystä johtuvat naisten hiivat, vaginoosit, ym. Tiede kiertää kuin kissa kuumaa puuroa seksin terveyshaittoja, ja pyrkii selittämään esim. Perinteisten naisten parempaa terveyttä kaikella muulla

Eli ehkäisyn ja seksin suorien terveyshaittojen lisäksi koen että naisen seksuaalisuuteen kuuluu oleellisesti myös raskaus ja äitiys. Luonnon eläimet parittelevat vain silloin, kun on sopiva aika poikasille (koiraat toki haluaisivat paritella koska tahansa)

Ihmisen kulttuurihistoriaa tutkineena vaikuttaa varsin tyypilliseltä, että osa naisista alistetaan seksiorjiksi. Naisia on ennen jopa pakkosterilisoitu tähän. En näe siinä hirveän suurta eroa sille, että media ja auktoriteetit tuputtavat täysin yksipuolista, maskuliinista seksuaalisuutta (siittäminen) palvelevaa tietoa ja nuorille naisille jaetaan steroideja ilmaiseksi. Siihen nähden, että miesten seksuaalisuutta ei manipuloida kemiallisesti tai pyritä taivuttamaan miehiä käytökseltään sopivammaksi naistrn seksuaalisuuteen, tämä on melko hardcore tason alistamista ja hyväksikäyttöä

Summa summarum. Nuorempana menin virran ja ohjeiden mukana, ja kun pääsin tuosta virrasta irti, olen pyrkinyt siitä mahdollisimman kauas. En näe mitään intressiä pilata terveyttäni tai halveksua naiseuttani (kohdullisuus, äitiys, intiimi suhde vauvaan tärkeämpi kuin mieheen) alentamalla itseäni spermaämpäriksi. Toki ne jotka kokevat asian itselleen edulliseksi saavat niin vapaasti tehdä, en halveksu toisten valintoja. Itse en kuitenkaan halua

Lisään vielä, että oikeasti nautinnollinenkaan seksi multiorgasmeineen ei yksinkertaisesti kiinnosta minua enää. Olen löytänyt elämääni parempia ja mielenkiintoisempia asioita, joiden rinnalla tuollainen lihastelu, kuinka nautinnollista tahansa, on mielestäni ällöttävää. En ole ihan varma, haluaisinko avioseksiäkään nautintotarkoituksessa. Minua oksettaa ajatus miehestä, joka haluaa koko ajan siittää. Hänen sielunsa on kuin sian. Ihmisen sielu voi kohota merkittävästi paljon korkeammalle ja tuottaa paljon suurempaa mielihyvää, kuin lihallisuus

Vierailija
38/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan rohkaisen sanomaan ihan ääneen ja yleisesti deittijärjestelmissä nuo mänttimäiset haukkumiset "olet aseksuaali, olet poikkeava, olet vanha" naisille. Kyllä, sanokaa vaan ne siellä ja kasvokkain naisille, niin SITÄ NOPEAMMIN sellaiset kokemattomammat naiset pääsevät teistä eroon ja te pääsette näistä kokemattomammista naisista eroon. Kiitos.

Negaaminen ei toimi naisten kanssa, joilla on arvomaailma ok ja jotka erottavat ilkimykset /myrkylliset miehet kunnon miehistä. Päinvastoin, mitä suoremmin käsin heivataan sellaiset "totuudenlaukojat" mäkeen, ihan libidon superkierteellä. 

Heh juu. 

Vierailija
39/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollut pitkä odotus näin 48 vuotiaana ei koskaan naimisissa olleena.

Vierailija
40/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä johtopäätös. Libidolla ja sillä miten luova ja länsä jne on seksissä ei ole välttis yhteyttä seksuaaliseen kokeneisuuteen. 

Seksuaalinen libido voi olla ihan keskitasoa tai korkea tai hyvinkin korkea, mutta jos ARVOmaailma ja integriteetti ylittävät leväperäisyyden niin silloin korkealibidoinen voi olla kokematon tai hyvin vähän aktiivinen muiden kanssa. 

Libido on ihan siitä kiinni, kuinka paljon sitä ruokkii ja kuinka paljon sille antaa periksi. Kenen tahansa veri pakkautuu alapäähän jos jatkuvasti sitä siellä stimuloi. Eivät munkit ole matalalibidoisia vaan yksinkertaisesti lopettaneet tuon addiktion ruokkimisen, siinä missä mistä tahansa muustakin addiktiosta tai kompulsiosta voi päästää irti ja kasvaa yli. Ja kompulsiohan se suurelle osalle ihmisistä on, käytös on täysin pakonomaista. Siinä missä sen toteuttamatta jättämiseen ei todellakaan kuole, eli kyseessä ei ole sinänsä perustarve

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän