Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kysyä naisen mielipiteen yli 30 vuotiaista naisista , jotka säästävät seksin avioliittoon (ei kyse uskonnosta)

Vierailija
26.12.2024 |

Nainen sanoo , että haluaa säästää seksin avioliittoon jne. mielestäni todella outo ajatusmaailma. Onlaiha ja kaunis nainen.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hermoyhteydet mitä käytetään jatkuvasti voimistuu. Orgasmin saaminen on hermotoimintaa. Mitä enemmän saat sitä herkemmin saat. Tästä syystähän monet naiset oppii vasta ajan kanssa miten saadaan..

jos tää nainen ei harrasta omaa kivaakaan, niin luulenpa, että sinua on odottamassa nainen joka ei saa orgasmeja ja aika hitonmoiselta takamatkalta lähtee opettelemaan..

itselleni ois ainakin tärkeää että kumppani saa ja nauttii.

Miksi kuvittelet, että orgasmi ylipäätään on tavoiteltavaa? Tiedän, että saisin orgasmin 30 sekunnissa välittömästi, jos haluaisin. Mutta miksi tekisin niin? Minulle tulisi myös iloinen ja euforinen olo, jos joisin alkoholia. Entä sitten? Onko tällä todella elämän laatua merkittävästi parantava vaikutus? Jos sinulla on nappi, mistä painamalla saat automaattista mielihyvää, niin painatko sitä 100, 10 000, 100 000 vai 1 000 000 kertaa? Missä vaiheessa tulee raja vastaan?

Tästä tulikin muuten mieleen eräs tutkimus, missä apinakoiraille annettiin mahdollisuus stimuloida aivojaan tuottamaan orgasmi-mielihyvää kirjaimellisesti nappia painamalla. Tuo tutkimus johti siihen, että koiraat painoivat nappia koko ajan, niin kompulsiivisesti, etteivät edes huomanneet lähistöllä olevia naaraita... Onko tällainen elämä sinun mielestäsi tarkoituksenmukaista? Koetko, että tuo koiras eli hyvän elämän?

Vierailija
62/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itselle tulee mieleen, että naisella on ollut jotenkin keskivertoa ankarampi kasvatus ainakin seksiasioiden suhteen. Mutta siis, jos tyyppi ei halua seksiä ennen avioliittoa niin sitten ei halua, ei siihen pidä kenenkään painostaa. Oma valinta. 

Haluaisitko avata vähän tätä viestiä ja ajatusmaailmaa enemmän? Kolahti aika lujaa meinaan. En siis ole ap, mutta omien traumojen syy/seuraus suhteita aloin tämän viestin luettuani miettiä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne hermoyhteydet mitä käytetään jatkuvasti voimistuu. Orgasmin saaminen on hermotoimintaa. Mitä enemmän saat sitä herkemmin saat. Tästä syystähän monet naiset oppii vasta ajan kanssa miten saadaan..

jos tää nainen ei harrasta omaa kivaakaan, niin luulenpa, että sinua on odottamassa nainen joka ei saa orgasmeja ja aika hitonmoiselta takamatkalta lähtee opettelemaan..

itselleni ois ainakin tärkeää että kumppani saa ja nauttii.

Miksi kuvittelet, että orgasmi ylipäätään on tavoiteltavaa? Tiedän, että saisin orgasmin 30 sekunnissa välittömästi, jos haluaisin. Mutta miksi tekisin niin? Minulle tulisi myös iloinen ja euforinen olo, jos joisin alkoholia. Entä sitten? Onko tällä todella elämän laatua merkittävästi parantava vaikutus? Jos sinulla on nappi, mistä painamalla saat automaattista mielihyvää, niin painatko sitä 100, 10 000, 100 000

You do you. Täällä ei nyt kukaan puhu sinusta. Ihan rauhassa vaan voit olla painelematta mitään nappuloita.

Vierailija
64/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monella ei pyöri mitään muuta päässä kuin seksi, seksi ja seksi. Aivan luolamiestouhua, typerimpien ja alkeellisimpien tyyppien touhua.

Vierailija
65/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voisin käyttää tota samaa että olisi edes joku järkevä selitys :D Paitsi en aio odottaa avioliittoon jos se oma tyyppi vaan jostain löytyisi. N32

Vierailija
66/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikkia edes kiinnosta seksi ? Annetaan jokaisen päättää itse mitä alapäällään puuhaa.

Mitä vikkelämpi alapää, sen tyhmempi yläpää. Eläimetkin sen homman  osaa. 

Vierailija
67/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen nainen. On kyllä kokemusta seksistä, mutta 100% miesten toiveesta. Itse en koe sellaista halua, vaikka toki hyvä seksi nautinnollista onkin, pidän sitä samalla tavalla turhanpäiväisenä nautintona kuin vaikkapa päihteitäkin

Joskus 25v paikkeilla lopetin ehkäisyn käytön ja sen jälkeen suhteeni seurusteluunkin ja seksiinkin muuttui. Olen ollut suunnilleen siitä asti sinkku paria yritelmää lukuunottamatta, mutta arvomaailmaerot ovat olleet miesten kanssa liian suuret

En siis halua käyttää ehkäisyä useammasta syystä. Ensinnäkin se muuttaa persoonaani (hormonit simuloivat raskaana olemista) ja vaikuttaa suhtautumiseeni miehiin, elämään ja itseeni. Toisekseen hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa sukuelinsyöpiä ja häiritsee kehon luonnollista toimintaa

Tämän lisäksi sperma on immunosuppressantti eli hyökkää kehon immuunipuolustusta vastaan. Epäilen, että aids aiheutuu oikeasti tästä, eikä viruksesta. An

Mielenkiintoinen ja virkistävä postaus siellä! Kiva että kirjoitit ketjuun. Iloinen täällä.  Mie olen kirjoittanut ketjuun puolustaen kokemattomampia naisia, jollainen itsekin olen, olen se joka kirjoitti miten seksi on muutakin kuin nussimista, ja siinä on jopa atomien sekoittumisen taso. Puhuin rakkauden puolesta ja erittelin mikä johtaa katumiseen mikä ei niinkään. 

Immuunijärjestelmään vaikuttamiset ovat erittäin kiintoisaa pointitusta. Ei ole tullut spermaa sisään, niin onneksi ei, koska järjestelmä täällä on herkkä kohdallani. Ei ole ollut hiivaa eikä vaginoosiakaan koskaan. eikä immuunijärjestelmän sekoittumista spermareitin kautta. Ehkä tässä on ollut siunausta matkassa. <3 

Postauksesi loppuosa ja sielullisuuden mukaantulo ja sen meneminen lihallisuuden edelle: aivan. Olen eräistä muista syistäkin sen äärellä, todella sen äärellä, ja se on avannut ihan uuden ymmärtämisen ja näkemisen ja olemisen tavan haluamisen ja meneminen/tavoittaminen yli sen mitä ei tiedetä. Mielihyvä/onni sitä kautta on energioihin/taajuuksiin liittyvää, no en nyt osaa paremmin sanoa ja tässä yhä tunnustelemassa universumin oppilaana kaikkea. Jumalan kautta luottamus prosessiin, luottamus siihen että asia on näin, Aamen. 

Vierailija
68/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni nuori nainen pilaa itsensä irtoseksillä. Naisella täytyy olla vähemmän seksikumppaneita kuin miehellä. En ryhtyisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on yli 5 seksikumppania. Nuorilla naisilla on Suomessa yli 30... Sairasta. M26

Selittäisitkö, miksi nainen menee seksistä pilalle, mutta mies ei? Miksi seksin harrastaminen on sinusta sairasta?

Vierailija
69/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä naisella ei varmaan sekaisin himosta-kokemus ole tuttu.. 

Tai sitten nimenomaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän