Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kysyä naisen mielipiteen yli 30 vuotiaista naisista , jotka säästävät seksin avioliittoon (ei kyse uskonnosta)

Vierailija
26.12.2024 |

Nainen sanoo , että haluaa säästää seksin avioliittoon jne. mielestäni todella outo ajatusmaailma. Onlaiha ja kaunis nainen.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, jos pitäisi tuohon jotain neuvoa pitäs antaa, niin neuvoisin tekemään avioehdon, jos päätät odottaa avioliittoon. Koska ainakin se naisesi haluaa naimisiin ja jos ei oikeasti ole mitään uskonnollista vakaumusta, niin pidä silmäsi auki niistä syistä.

Vierailija
42/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei kiinnosta. Eli turha odottaa mitään muuta kuin lahnailua sitten kun sen aika koittaa, ei luultavasti opi koskaan nauttimaan seksistä ylipäätään. 

Väärä johtopäätös. Libidolla ja sillä miten luova ja länsä jne on seksissä ei ole välttis yhteyttä seksuaaliseen kokeneisuuteen. 

Seksuaalinen libido voi olla ihan keskitasoa tai korkea tai hyvinkin korkea, mutta jos ARVOmaailma ja integriteetti ylittävät leväperäisyyden niin silloin korkealibidoinen voi olla kokematon tai hyvin vähän aktiivinen muiden kanssa. 

Libido on ihan siitä kiinni, kuinka paljon sitä ruokkii ja kuinka paljon sille antaa periksi. Kenen tahansa veri pakkautuu alapäähän jos jatkuvasti sitä siellä stimuloi. Eivät munkit ole matalalibidoisia vaan yksinkertaisesti lopettaneet tuon addikt

Kyllä ja lisäisin tuohon alkuun vielä, että miten sitä libidoa ilmaisee. Seksuaalienergiaa ei tarvitse laittaa seksiakteihin, sitä voi kanavoida muuallekin tai jalostaa henkiseen energiaan. Tms. En ole asiantuntija mutta kuitenkin. Hyvä että ketjuun kirjoittaa myös enemmän asioita miettineitä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikkia edes kiinnosta seksi ? Annetaan jokaisen päättää itse mitä alapäällään puuhaa.

Vierailija
44/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä naisella ei varmaan sekaisin himosta-kokemus ole tuttu.. 

No just tuollainen kokemus on ainakin mulle opettanut sen, että siihen ei pidä luottaa eikä antaa sen viedä koska se vääristää ja sumentaa ihan kaiken järjen. Loppujen lopuksi se kokemus on täysin turha vaikka kuinka olisi ollut kivaa ja antoisaa.

En siis itse ole säästämässä itseäni avioliittoon (ei tässä ole mitä säästellä) mutta enää en aio harrastaa kenenkään kanssa seksiä vain siksi, että tekee mieli ja fyysinen himo vie. Minä haluan ja aion harrastaa seksiä enää vain sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan mulla on jo ehtinyt kehittyä muunkinlaisia tunteita. Ne kun ei millään muotoa vähennä himon määrää vaan päinvastoin.

Ja jos noin ei käy, niin ei mulle ole mikään ongelma elää selibaatissa loppuikääni.

Vierailija
45/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se naisen oma asia jos ei halua seksihurjasteluihin ja haluaa olla puhdas avioliittoon mennessään.

Eikä tietenkään jokaiseen lirkuttelijaan tarvitse sortua, tulaa vainpettymyksiä. Ja pilleritkin pitöisi ottaa ja sekoittaa normaali kiertokulku ja jos vielä rämähtää raskaaksi.

Eikö riitä??

Mikä ihmeen puhdas? Hello 1600-luku!

Vierailija
46/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä naisella ei varmaan sekaisin himosta-kokemus ole tuttu.. 

No just tuollainen kokemus on ainakin mulle opettanut sen, että siihen ei pidä luottaa eikä antaa sen viedä koska se vääristää ja sumentaa ihan kaiken järjen. Loppujen lopuksi se kokemus on täysin turha vaikka kuinka olisi ollut kivaa ja antoisaa.

En siis itse ole säästämässä itseäni avioliittoon (ei tässä ole mitä säästellä) mutta enää en aio harrastaa kenenkään kanssa seksiä vain siksi, että tekee mieli ja fyysinen himo vie. Minä haluan ja aion harrastaa seksiä enää vain sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan mulla on jo ehtinyt kehittyä muunkinlaisia tunteita. Ne kun ei millään muotoa vähennä himon määrää vaan päinvastoin.

Ja jos noin ei käy, niin ei mulle ole mikään ongelma elää selibaatissa loppuikääni.

Nimenomaan tää hulluna himosta kokemus on ihan parasta ihmisen kanssa jota rakastaa. 

ei sitä varten naimisissa tarvi olla.

Vierailija
47/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota, jos pitäisi tuohon jotain neuvoa pitäs antaa, niin neuvoisin tekemään avioehdon, jos päätät odottaa avioliittoon. Koska ainakin se naisesi haluaa naimisiin ja jos ei oikeasti ole mitään uskonnollista vakaumusta, niin pidä silmäsi auki niistä syistä.

Uskonnollinen eli hengellinen avioliitto on hyvin erilainen maallisesta. Jumalan silmissä eroa ei ole ja tottahan se on ateistillekin, halusi tai ei. Eronneet miehet kiroavat ykkösvaimojaan kakkosvaimoilleen kuolinvuoteellaan asti

Avioeroa suunnittelevan ei kannata avioitua. Tai sanotaanko nyt näin, että avioeroa suunnittelevan kanssa ei kannata avioitua

Vierailija
48/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni nuori nainen pilaa itsensä irtoseksillä. Naisella täytyy olla vähemmän seksikumppaneita kuin miehellä. En ryhtyisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on yli 5 seksikumppania. Nuorilla naisilla on Suomessa yli 30... Sairasta. M26

Vierailija
49/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka järkevä ihminen voi deittijärjestelmiin edes mennä etsimään hyvää seuraa. No ulkomailla on 10 kerroksinen rakennus Kölnissä, missä voi käydä kokeilemassa omia taitojaan tai oppimassa. Tuntuu jännittävältä kirjoittaa eri palstoilla ja käyttää sellaisia seksuaalisuuteen viittaavia sanoja. Siitä on tullut yleistys.

Vierailija
50/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaista mielipidettä, jokainen tekee kuten tahtoo.

Vierailija
51/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nimenomaan tää hulluna himosta kokemus on ihan parasta ihmisen kanssa jota rakastaa.

ei sitä varten naimisissa tarvi olla."

Kyllä, eläimet ovat aina hulluna himosta kun parittelumahdollisuus siintää edessä, tai edes ajatus siitä, vaikka sen toteutuminen ei olisi millään tasolla realistista. Ja eläimet myös parittelevat kaikkien mahdollisten kumppanien kanssa, jotka vaan antavat, eli monogamia ei merkitse mitään. Jotkut ihmiset parittelevat myös sukkien, lehmien, vuohien, sikojen kanssa (miehet)

Aika monen mielestä tässä ei ole mitään hienoa tai tavoiteltavaa

Vierailija
52/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni nuori nainen pilaa itsensä irtoseksillä. Naisella täytyy olla vähemmän seksikumppaneita kuin miehellä. En ryhtyisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on yli 5 seksikumppania. Nuorilla naisilla on Suomessa yli 30... Sairasta. M26

Heti alkoi alapeukutus, kun naiset pilaa itsensä irtoseksillä eivätkä ota vastuuta teoistaan... -.-

Vierailija
53/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ja seksiä, voi mitä on ihmisten päässä. Ihmiset on niin parfymoitu ja naamat paisutettu, siis huulet ja rinnat. No pitäkööt ulkoisesti niin.

Mutta niin hirveästi tulee eroja ja taas erotaan ja etsitään uusi. Ulkomuoto ja parfyymille tuoksuva - joka pettää kaiken.

Ihmisen on valittava mies/vaimo tuoksun tai hajun perusteella, tämä on ehdotonta. Ihmiset haisevat tai tuoksuvat niin pesulla käytyään.

Ihmisen ulkonäkö on vain huumetta, ihmisen OMINAISHAJU on se määräävä. Ajan mittaan parfymoitu ei enää kiinnosta ja sitten taas uusi. Eikä tiedetä miksi tämä kiertokulku on tällaista.

On oltava pesemättä itseään  ei edes hampaiden pesua ja niin alapäätäkää eikä kainaloita ja jalkoja. Tämä koknaisuus pitää ihmisen kokea ja tällä perusteella valita se oikea. Siis ominaishaju ja tietty kaikki hormonaalinen toiminta ovat se luonnollisen valinnan perusta.

Seksi saattaa ja haiseekin paha

Olisi luonnollista saada sterilointi naiselle kun on synnyttänyt 3 lasta. Se kai riittää nykyään. Mikä ettei mieskin anna steriloida itseään. Niin ja mistä prostata syövät ja virtsatiesyövät lähtevät.

Vierailija
54/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta ja minusta ok kunhan tekee asian selväksi hyvin varhaisessa vaiheessa suhdetta. Itse en tuota oikein ymmärrä mutta kukin tavallaan. Minä haluan ennen avioitumista tietää että olemme myös seksisdä yhteensopivat.

Vierailija
55/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hermoyhteydet mitä käytetään jatkuvasti voimistuu. Orgasmin saaminen on hermotoimintaa. Mitä enemmän saat sitä herkemmin saat. Tästä syystähän monet naiset oppii vasta ajan kanssa miten saadaan..

jos tää nainen ei harrasta omaa kivaakaan, niin luulenpa, että sinua on odottamassa nainen joka ei saa orgasmeja ja aika hitonmoiselta takamatkalta lähtee opettelemaan..

itselleni ois ainakin tärkeää että kumppani saa ja nauttii.

Vierailija
56/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin. Tiede on tehnyt parittelusta eli seksistä täysin merkityksetöntä muulla, kuin tunnetasolla. Ja jos asiaan ei ole assosioitu negatiivisia tunteita (eli esim. Sukulainen olisi halveksinut tai häpäissyt seksuaalisuudesta) on nimenomaan täysin tervettä olla asian suhteen täysin neutraali

Vierailija
57/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vankiloissa hoidetaan nämä asiat?

Vierailija
58/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nimenomaan tää hulluna himosta kokemus on ihan parasta ihmisen kanssa jota rakastaa.

ei sitä varten naimisissa tarvi olla."

Kyllä, eläimet ovat aina hulluna himosta kun parittelumahdollisuus siintää edessä, tai edes ajatus siitä, vaikka sen toteutuminen ei olisi millään tasolla realistista. Ja eläimet myös parittelevat kaikkien mahdollisten kumppanien kanssa, jotka vaan antavat, eli monogamia ei merkitse mitään. Jotkut ihmiset parittelevat myös sukkien, lehmien, vuohien, sikojen kanssa (miehet)

Aika monen mielestä tässä ei ole mitään hienoa tai tavoiteltavaa

Mikä likainen mielikuvitus sulla on? Himon kokeminen parisuhteessa että tarkota tota sairasta hässäkkää jota päässäsi pyörittelet.. yök mitä ajatuksia sulla on. 

Vierailija
59/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän kaveriltani, jolle minun neitsyyteni vaikuttaa olevan kova mielenkiinnon- ja naljailun kohde. Liekö katkeruutta, kyseinen henkilö makaa lähes kenen miehen kanssa tahansa ja voivottelee minulle säännöllisesti, onkohan hän raskaana ja onko saanut jonkin sp-taudin joltain hoidoltaan.

Vierailija
60/69 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hermoyhteydet mitä käytetään jatkuvasti voimistuu. Orgasmin saaminen on hermotoimintaa. Mitä enemmän saat sitä herkemmin saat. Tästä syystähän monet naiset oppii vasta ajan kanssa miten saadaan..

jos tää nainen ei harrasta omaa kivaakaan, niin luulenpa, että sinua on odottamassa nainen joka ei saa orgasmeja ja aika hitonmoiselta takamatkalta lähtee opettelemaan..

itselleni ois ainakin tärkeää että kumppani saa ja nauttii.

Kiitos tästä! En tiennyt tätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän