Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsatietulehdus ei parane:(

Vierailija
26.12.2024 |

Söin penomaxia 4 päivää ja se auttoi, vei aikalailla kaikki oireet pois paitsi pientä kirvelyä välillä, mutta ajattelin että ehkä vaan limakalvot ärtyneet tulehduksen jälkeen vielä. Ei tarvinut viedä näytettä tuolloin vaan sain suoraan antibiootit. No yhden päivän ehdin olla ilman antibiootteja kunnes yön jälkeen oireet palasivat ja pissasin verta taas. Kävin viemässä näytteen, mutta hoitaja sanoi jotain että voi mennä viljelytuloksissa viikonlopun yli. Trimetiniä määräsi nyt jos se toimisi, mutta ahdistaa:(( oireet helpottanut kyllä taas ja verta ei näy enää

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt maalailko piruja seinille. Antibiootti oli väärää tyyppiä tai kuuri liian lyhyt. Uusi kuuri oikealla lääkkeellä auttaa ja maanantaina selvinnee, mikä se on.

Vierailija
42/45 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt maalailko piruja seinille. Antibiootti oli väärää tyyppiä tai kuuri liian lyhyt. Uusi kuuri oikealla lääkkeellä auttaa ja maanantaina selvinnee, mikä se on.

Jep. Selkeästi joku muu kuin kolibakteeri nyt kyseessä. Eikö ole mikään ihmeellinen asia. Bakteereita on ties mitä, kaikkien limakalvoillakin normaalisti. Viikon virtis ei ole vielä panikoimisen asia. Itsellä oli kerran kuukausia, kun bakteeri olikin tosi harvinainen. Mutta niin vain löytyi siihenkin oikea antibiootti lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä tämmöiset ketjut on yhtä arvailua. Joskus se syy ja konsti, mikä tepsii voi olla jotain yllättävääkin. En jaksa nyt alkaa omaa vaivaani tässä avaamaan, tai miten se lähti ainakin toivottavasti tällä kertaa pysyvästi veks.

Nuo karpalomehut, laimennetut etikat ja puolukat ym on yhtä tyhjän kanssa silloin kun on oikeasti jotain tosi pielessä. Kokeilin meinaa niitä kaikkia ja kuukausitolkulla. Ainoa mikä vähän auttoi oli laimennettu ruokasoodaliuos. Itse en esim edes käytä alkoholia enkä normaalisti arjessa edes sokeria ja silti vaan löysin itseni tulehduskierteestä. 

Karpalomehun pitää olla sokeritonta. Mieluiten ihan vaan suoraan karpaloita, tai itse pidän aina hyllyssä karpalotabletteja. Ja kyllä mulla on jo vuosia pysynyt virtsikset pois, kun otan heti ensioireiden ilmetessä. 

Ei varmaan sitten enää autakaan, jos on jo tosi paha tulehdus päällä. Mutta kannattaa silti edes oireiden lievittämiseksi ottaa. 

Vierailija
44/45 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä tämmöiset ketjut on yhtä arvailua. Joskus se syy ja konsti, mikä tepsii voi olla jotain yllättävääkin. En jaksa nyt alkaa omaa vaivaani tässä avaamaan, tai miten se lähti ainakin toivottavasti tällä kertaa pysyvästi veks.

Nuo karpalomehut, laimennetut etikat ja puolukat ym on yhtä tyhjän kanssa silloin kun on oikeasti jotain tosi pielessä. Kokeilin meinaa niitä kaikkia ja kuukausitolkulla. Ainoa mikä vähän auttoi oli laimennettu ruokasoodaliuos. Itse en esim edes käytä alkoholia enkä normaalisti arjessa edes sokeria ja silti vaan löysin itseni tulehduskierteestä. 

Karpalomehun pitää olla sokeritonta. Mieluiten ihan vaan suoraan karpaloita, tai itse pidän aina hyllyssä karpalotabletteja. Ja kyllä mulla on jo vuosia pysynyt virtsikset pois, kun otan heti ensioireiden ilmetessä. 

Ei varmaan sitten enää autakaan, jos on j

Tietenkin oli sokeritonta. Oli muuten vaikea löytää. Mutta ei se ole mikään ihmekonsti eikä auta kaikkeen. T. Sama

Vierailija
45/45 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljelyn vastaus: E.coliE4-5.

en osaa tulkita tuota:Dd 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän