Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisistä, jotka ovat Israelin puolella vain koska Raamatussa sanotaan

Vierailija
26.12.2024 |

Että joka siunaa Israelia saa siunauksen itselleen.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ovat pelokkaita ja/tai ahneita. Tapattavat valtavan määrän viattomia ihmisiä oman taivaspaikkansa eteen.

Uskooko nämä ihmiset oikeasti, että jumala palkitsee tällaisesta teosta? Mikä on se jumala, mitä nämä palvoo? :(

Vierailija
42/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä raamattua tarvitse toivoakseen, että Israel päästää mahdollisimman monta muslimia niiden paratiisiin.

Olet näköjään j-henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen uskonnoton, mutta kannatan demokratiaa. Muun muassa siksi vaikea ymmärtää Israel-vastaisuutta, jolle ei aina tunnu löytyvän kunnon perustelujakaan. 

Mitä demokratiaa Israelissa on? Ei yhtään mitään. Ota selvää asioista. Siellä vaiennetaan kaikki jotka puhuu kirjoittaa muuta kuin mitä käsketään.

Israelissa asuu mm muslimeja ja seksuaalivähemmistöihin kuuluvia. Minua ei-juutalaista on kohdeltu siellä aina hyvin. Sinne pystyi matkustamaan sinkkunaisena ilman, että tarvitsi pelätä iltapimeällä mitään. Israel on länsimainen demokratia.

Tiedätte varmaan mitä vaikka Gazassa tapahtuu sateenkaariväelle?

Tiedän. Ko. porukkaan kuuluvana olen kuitenkin sitä mieltä, ettei se oikeuta siviilien massamurhiin, jopa pienten lasten. Ei vääryydellä voi oikeuttaa toista, paljon suurempaa vääryyttä.

Vierailija
44/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen uskonnoton, mutta kannatan demokratiaa. Muun muassa siksi vaikea ymmärtää Israel-vastaisuutta, jolle ei aina tunnu löytyvän kunnon perustelujakaan. 

Mitä demokratiaa Israelissa on? Ei yhtään mitään. Ota selvää asioista. Siellä vaiennetaan kaikki jotka puhuu kirjoittaa muuta kuin mitä käsketään.

Israelissa asuu mm muslimeja ja seksuaalivähemmistöihin kuuluvia. Minua ei-juutalaista on kohdeltu siellä aina hyvin. Sinne pystyi matkustamaan sinkkunaisena ilman, että tarvitsi pelätä iltapimeällä mitään. Israel on länsimainen demokratia.

Tiedän. Ko. porukkaan kuuluvana olen kuitenki

Narsisti ei voi kuvitella, että joku pystyy puolustamaan sellaista ihmistä, joka voisi tappaa hänet(kin). Narsistin logiikalla se on järjetöntä! 

Hatunnosto teille. Olette oikeamielisiä. 

Vierailija
45/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, se lokakuinen isku kaikenikäisten siviilien kimppuun oli kyllä aivan supertörkeä. 

Vierailija
46/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tuollaisia ihmisiä.  Israelin puolella, koska arabivaltiot terrorisoi sitä ja ovat aloittaneet sotia, sekä tarkoitus hävittää se. Normaali oikeuden taju ja moraali.  Nuo uskovaiset hämärtää asiaa,  koska saavat uskonnon vastaiset ihmiset takajaloilleen.  Vaikka vahvemmin uskonnollisia ovat palestiinalaiset 😁

Vierailija
47/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole mistään vastaisuudesta, vaan siitä, että kaikkien on noudatettava kansainvälistä oikeutta.

Vierailija
48/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siviilien massamurha on sotastrategia. Miksi syytätte siitä Israelia eikä Hamasia?  Logikka klikkaa?  Mikään maa ei saa puolustaa itseään koska vihollisenkin siviilejä voi kuolla?

Vierailija
49/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole mistään vastaisuudesta, vaan siitä, että kaikkien on noudatettava kansainvälistä oikeutta.

Noudattiko Hamas mitään oikeutta valjastaessaan ihmiskilpiä?  Ei, vain omaa hurmahenkistä uskonnollisuuttaan. 

Vierailija
50/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran niille sekopäille.

"Satuolento antoi kuulkaas meille luvan!"  on toisaalta aika pelottava kommentti kun sen varjolla aletaan pommittamaan siviilejä, kuten Israel tekee koko ajan.

Vierailija
51/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noudattiko Hamas mitään oikeutta valjastaessaan ihmiskilpiä?  Ei, vain omaa hurmahenkistä uskonnollisuuttaan. 

Olenko ihmiskilpi, jos vihollinen vaatii minua poistumaan kodistani, koska se on kohde? Naurettavaa.

Vierailija
52/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ovat pelokkaita ja/tai ahneita. Tapattavat valtavan määrän viattomia ihmisiä oman taivaspaikkansa eteen.

Uskooko nämä ihmiset oikeasti, että jumala palkitsee tällaisesta teosta? Mikä on se jumala, mitä nämä palvoo? :(

Allahin mukaan paratiispaikka on varma kun kuolee taistelussa vääräuskoisia vastaan.  Vaikka taistelun aloittaisi ihan itse. Turha mennä säälimään, tapahtukoon kullekin uskonsa mukaan.

Vierailija
53/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, etteivät ole lukeneet Raamattuaan kokonaan ja huolella.

Kyllä, siellä sanotaan, että Israel on Herran valittu kansa. Mutta sieltä käy ilmi myös, että siitä valinnasta seuraa aivan erityinen vastuu. Miten tahansa ei saa käyttäytyä. Muukalaisia ei saa sortaa. Ja sitä rataa.

Lukee myös että joka Israelia siunaa, sitä Herra siunaa.

Israelin siunaaminen ei tarkoita sitä, että hyväksyy kaikki Israelin tekoset. 

Vierailija
54/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Satuolento antoi kuulkaas meille luvan!"  on toisaalta aika pelottava kommentti kun sen varjolla aletaan pommittamaan siviilejä, kuten Israel tekee koko ajan.

Satuolento antoi luvan tehdä terrori-isku Israeliin,  ja kaikki sitä ennen ja sen jälkeen. Miksi ette puhu tästä satuolennosta vaikka se on ihan päätekijä näissä konflikteissa?  Israel puolustaa suvereniteetttiaan, ei levittele uskomuksiaan. 

Vierailija
55/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ihmiskilpi, jos vihollinen vaatii minua poistumaan kodistani, koska se on kohde? Naurettavaa.

Onko kotisi terroristin suojapaikka ja rakettitehdas?  Näinhän siellä on ollut, mitään "virallisia" tukikohtia ei ole vaan kaikki on siviilien seassa.

Vierailija
56/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Israel pommita terroristeja siksi koska tekivät pelkurimaisen yllätyshyökkäyksen Israelin siviiliväestöä vastaan. Nyt sitten niittävät sitä mitä ovat kylväneet. On sota julmaa, siksi niitä ei kannattaisi aloittaa.

Vierailija
57/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän hornan tuutissa näin typerä provo on keksitty?

Vierailija
58/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutustuu historiaan ja nykyaikaan, faktoihin siis, ei voi muuta kuin olla Israelin puolella.

Vasemmistomedia on kauan ollut ouolueellinen niin ihmiset on pihalla.

Ja YKssa arabimaat koko ajan Israelin kimpussa. Vaikka ovat saaneet omat juutalaisensa karkotettua tai jahdataan vikoja

Vierailija
59/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeniluutnantti Jarmo Mäkisen muistoa kunnioittaen.

Vierailija
60/137 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israel ei puolusta itseään vaan tekee suunniteltua kansanmurhaa. Valloittaa kaikki alueet palestiinalta ahneutensa vuoksi ja tappaa koko kansan.

Pahempi kuin aatu aikoinaan.