Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kumppanisi jättäisi sinut, niin haluaisitko tietää syyn?

Vierailija
26.12.2024 |

Luin tuossa taannoin ketjua, jossa keskuteltiin, että mikä on riittävä syy jättää kumppani. Usein toistui kommentti, että ei siihen tarvitse syytä kertoa. Kysynkin tämän pohjalta, että olisiko teillekin koko asia niin yhdentekevä, ettei syy kiinnostaisi, jos tulisitte jätetyksi? Lähdetään siitä ajatuksesta, että ette selkeästi sitä syytä varmuudella tietäisi.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin entiselle miehelle syyksi epätyydyttävän seksielämän. Liian pieni muna ja laukesi nopeasti. Jospa seuraavaan suhteeseen yrittäisi korjata asiaa.

Minusta on typerää jättää syyt kertomatta. Silloin toinen saattaa toista samat virheet myöhemminkin.

Olen lakannut kertomasta miehille syitä, ihan vaan siksi että He. Eivät. Muutu.

Nuorena kuvittelin, että miehetkin haluavat kehittyä paremmiksi ihmisiksi, mutta se kuvitelma on kyllä karissut. Enää en näe sitä vaivaa että opettaisin muutoshalutonta, vaan lähden syytä sanomatta.

Jos miehet tulisi siitä paremmiksi, että heille kerrotaan miten kannattaa toimia, ei olisi olemassa esim palstan inceleitä. Miettikääpä sitä.

Nii ja tuo on ihan turhaakin, sillä se mikä sinulle ei sovi, sopii jollekin toiselle. 

Vierailija
62/64 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä olisi kiva tietää syy, että itse voisi kehittää niitä vikoja itsessäni. Jos vaikka ulkonäkö ei ole ollut riittävän hyvä, niin voisi sitä kehittää. Ainakin pari kertaa on mies sanonut, ettei ole syntynyt tunteita minua kohtaan. Minkä mä sille voin tehdä? Ja pari kertaa on mies sanonut, ettei ole kokenut syvempää henkistä yhteyttä (tämä siis 2-3 tapaamiskerran jälkeen), niin mietin vaan, että onko se edes todennäköistä, että 2-3 treffien jälkeen voi olla syvää henkistä yhteyttä? Kun mun mielestä jos on vain 2-3 kertaa tavattu, niin eihän silloin olla edes kunnolla tutustuttu.

Ai jos ulkonäkö ei ole ollut sinut jättäneen mieleen niin parannat sitä? Miksi? Ajatteletko että saat hänet takaisin jos muokkaat ulkonäköäsi? Miksi haluaisit tuollaisen kanssa olla joka haluaa muuttaa sinua? Et kai luule että kaikki miehet ovat samaa mieltä ulkonäöstäsi, ja kun yksi sanoo että ei miellytä, niin ketään muutakaan ei miellytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupp

Vierailija
64/64 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin ja miehen kylmästi jättäessä vaadin selityksiä häneltä. Puhuttiin eron jälkeen enemmän kuin koskaan oltiin puhuttu ongelmista. Mä olisin kyllä puhunut, mutta mies mielummin piti mykkäkoulua ja patosi asiat sisälleen. Vuoden eroa mietti, haki sitä ja mä sain tietää suomi.fi sovellukseen tulleen avioerohakemuksen kautta. Ei edes kertonut kasvotusten, että haluaa avioeron. Mun maailman romahti aivan täysin. Ei meinannut millään mennä miehelle, että noin ei voi tehdä vaan asia pitää kertoa kasvotusten. Ei tiedä tajuaako vieläkään. 

Mulla meni usko miehiin ja rakkauteen. En haluaisi olla loppuelämääni yksin, mutta taidan olla liian rikki parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi