Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (564)

Vierailija
41/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v suhde riitti ja otin eron.

Voin henkisesti, taloudellisesti, fyysisesti paremmin kuin koskaan.

En tee naisella mitään enkä aikatauluta elämääni enää koskaan toisen takia.

En ole naisvihaaja. Naiset on ihan jees, mutta ei se enää mulle sovi. Kun katsoo nykypäivän deittailua ja lueskelee juttuja tai kuuntelee, niin olen saanut sellaisen käsityksen, että mies kulkee vuoronumero kädessä jossain deittipalvelussa ja kisailee muita vastaan kuka saa ns palkinnon.

Vierailija
42/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen vaivan, jos nainen on vaivan arvoinen. Kovin harva suominainen on.

Totta. Ulkomailta saa parempia naisia.

Ihmetyttää tämä loputon suomalaisten naisten haukkuminen, kun siitäkään huolimatta ette tee asialle mitään. Istutte kotona, ja odotatte että lottovoitto tapahtuu, ja se unelmien aasialainen/Itä-Eurooppalainen nainen tulee soittamaan ovikelloa. Pim Pom.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tämä loputon suomalaisten naisten haukkuminen, kun siitäkään huolimatta ette tee asialle mitään. Istutte kotona, ja odotatte että lottovoitto tapahtuu, ja se unelmien aasialainen/Itä-Eurooppalainen nainen tulee soittamaan ovikelloa. Pim Pom.

Tämä. TIinder on paska, suomalaiset naiset ovat paskoja,mutta mitään ei asialle tehdä. 

Vierailija
44/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestyvät miehiä ja näkevät voimiensa kanssa vaivaa. Äähpuuh. Lätsläts. Spruits.

Vierailija
45/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä se sinua kiinnostaa? Huolehdi omista asioistasi.

Vierailija
46/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v mies kyllä lähestyn ja näen vaivaa mutta miksi oikeasti näkisin vaivaa? Taitaa nykymiehillä olla ongelmia naisten kanssa flirttailussa ja minulla suuri etu jos suurin osa nykymiehistä naiset ei kiinnostu eikä syty. Naisen ajattelisi pitää silloin lähestyä minua yhtä paljolla vaivalla tai jopa enemmällä.

Biseksuaaliset lähestyvät ja ovat lähestyneet aina avoimesti minua muuten heillä ei ehkä yleensä ole mitään pulmaa sen kanssa ja olen lähestyttävän oloinen vähän yllättävämmin huonommalla itsetunnolla varustetut lähestyvät myös avoimesti ehkä koska heitä ei oikeasti niin kirpaise ja ehkä haluavat vain huomiota tai jotain onhan flirtti ihan kivaa.

Suurin ongelma on nuoremmilla ja nuoremmilla kun sosiaalisilla taidoilla varustetut hupenevat vuodesta toiseen. Omassa teini-iässä vielä nuoret hilluivat kaupungilla. Tietokone maailma ei kaikkia pystynyt viihdyttämään tarpeeksi ja elokuvat piti vuokrata karkkikaupasta.

Vierailija
47/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Mitä se tyhjä tointaa. 

Vierailija
48/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihan rehellisesti miehen silmissä; kaiken wokeilun ja vomaantumisenne seurauksena, ei teitä uskalla lähestyä.

Olen suhteessa ja tapasimme 2008, silloin oli vielä mielestäni suht normaali maailmameno.

Vierailija
49/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset voittaa suomalaiset naiset 100-0.

Totta. Ei pidä tyytyä suomalaisiin naisiin, kun ulkomailta saa parempia.

Vierailija
50/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tarvitse naista mihinkään. Epämiellyttävää seuraa.

Vierailija
51/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat paljon maanläheisempiä lähestyttäviä tyyppejä paljon parempaa seuraa kuten miehetkin varmaankin. Suomalaiset aika juroa kansaa ongelma on varmasti enemmän tuo haukkuminen ja varteenotettavan oikean kokemuksen puute.

Vierailija
52/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.

No mä olen aivan ympäri rakastunut mieheen, jolla on vatsaa, kasvaa vain takatukka ja on ihan perusduunari, tuloista en tiedä, ei kiinnosta.

Häntä ei taas tunnu kiinnostavan vaikka valittelee yksinäisyyttään ja miten vaikeaa on saada nainen. Kyllä tietää että oon ihan rakastunut.

Hitto, mä oon tässä odotellut ja jumaloin tota!!!

Vierailija
53/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18v suhde riitti ja otin eron.

Voin henkisesti, taloudellisesti, fyysisesti paremmin kuin koskaan.

En tee naisella mitään enkä aikatauluta elämääni enää koskaan toisen takia.

En ole naisvihaaja. Naiset on ihan jees, mutta ei se enää mulle sovi. Kun katsoo nykypäivän deittailua ja lueskelee juttuja tai kuuntelee, niin olen saanut sellaisen käsityksen, että mies kulkee vuoronumero kädessä jossain deittipalvelussa ja kisailee muita vastaan kuka saa ns palkinnon.

Naiset ovat alapeukuttaneet kommenttiasi. Eivät voi sietää onnellisia sinkkumiehiä. Jos olisit nainen, niin olisit saanut vain yläpeukkuja ja ylistystä. Juuri tuo naisten katkera miesviha on syy miksi minä olen vapaaehtoisesti sinkku. Ja super onnellinen.

Vierailija
54/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sama aloitus.

Vierailija
55/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. TIinder on paska, suomalaiset naiset ovat paskoja,mutta mitään ei asialle tehdä. 

Miestenkö tälle asialle pitäisi jotakin tehdä? Miehet hakevat paremmat naiset Suomen ulkopuolelta tai siirtyvät jätkäporukkaan. Naiset voivat ihan itsekseen tehdä mitä mielivät. Kukaan ei jää kaipaamaan suomalaisia naisia.

Vierailija
56/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tule ainakaan mitään turhia r@isk@ussyytteitä tai muita ongelmia kun en lähesty naisia.

Vierailija
57/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa vaivaa. Kohta tekoälyrobotti hoitaa tyttöystävän hommat eikä se väsy saati syö itseään suklaalla muodottomaksi.

Vierailija
58/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nee too, raiskaus valehtelut yms. Intersektionaalinen feminismi.

Pitäkää tunkkine 

Jaa, minä olen tavallinen vanhanaikainen feministi. Miten olen vastuussa jonkun muun valehtelusta?

Vierailija
59/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosaatio leviää persujen keskuudessa koska Stubb lisää pulloveteen hiilidioksidia.

Vierailija
60/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset voittaa suomalaiset naiset 100-0.

Ja eteläamerikkalaiset.

No mutta nehän ovat mulatteja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan