Leena pyytää vinkkejä miten kasvattaa teinistä aikuinen: Auttakaa
Leena on naimisissa ja on yksi lapsi, teini ikäinen.Asuu kaukana Helsingistä
Leenan harrastus/osa aika työ : meikkaaminen /maskeeraaminen
Leenan päivätyö: troollaa vauva palstalla , vihaa erityisesti yrittäjiä ja on saanut huonoa palvelua MESLEW juhlapuku liikkeessä, jolle kostaa palstalla.
Leena kertoi minulle palstalla: ELÄMÄNI TARKOITUS ON KASVATTAA TEINI AIKUISEKSI
Autetaan Leenaa
VINKKEJÄ?
Kommentit (11)
Leena..onko teini tyttö?
Voisitte meikata tänään toisillenne jouluiset juhlameikit .
Onko Leena linjoilla?
MESLEW mainittu:)
Miten jonkun aINOA tarkoitus voi olla lapsen kasvatus???
Kasvatus tapahtuu jo lapsena. Teininä se on vähän myöhäistä. Paitsi infota teiniä, vaikka että sillä ja sillä alueella liikkuu pahiksia ja kannattaa pysyä turvassa. Teini ei tiedä automaattisesti kaikkea ellei joku informoi ja tietoa pitää silti suodattaa, onko joku asia totta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun aINOA tarkoitus voi olla lapsen kasvatus???
Yllättyisit:)
Syötä sille makkaraa ja perunamuussia kyllä se siitä kasvaa
Leenalla lienee ikää jo ainakin 75 vuotta, koska ei kai meillä ole mitään 50v Leenoja?
Näin lapsesta tehdään lääkäri-vanhemmat kertovat
Vierailija
26.12.2024 | 12:41
Menestyksen huuma kiiluu vanhemmilla silmissä, kun pieni lapsi kerta toisensa jälkeen pakotetaan läksyjen kimppuun. Kouluhullut vanhemmat tietävät kuitenkin, mitä erottautuminen rahvaasta vaatii. Siksi lapsen on ilta toisensa jälkeen uppouduttava kirjakasan keskelle.
Lähes 50 % lääkäreistä ja juristeista on perheistä, joissa vähintään toinen vanhemmista on samassa ammatissa. Vain kourallinen koulupolun aloittaneista valmistuu menestyksen mahdollistavaan ammattiin.
Ja johtoa on haettu tuosta hesarin nhl-jutusta. Miksi se on aina "kiekkohullu vanhempi", "elää omaa unelmaansa lapsen kautta", "lapsi kärsii", kun puhutaan jostain harrastuksesta, mutta muuten menestyksen tavoittelu on ihan hyväksyttyä, vaikkka vain harva siinä onnistuukaan.
Kyllä omat vanhempani varmasti elivät kauttani omaa unelmaansa ja menetettyjä tilaisuuksiansa, kun minua opiskelemaan painostivat.
Vierailija kirjoitti:
Leenalla lienee ikää jo ainakin 75 vuotta, koska ei kai meillä ole mitään 50v Leenoja?
Leena on MESLEW liikkeen omistajan nimi, en tiedä "leenan" oikeaa nimeä. Kyseinen trolli vihaa MESLEW iä ja kasvattaa teiniä, joten kutsun häntä Leenaksi
"leena" myös kiusaa minua täällä, joten maistakoon omaa paskaansa.
Ap
Ei taida LEENAN lapsesta tulla kuin aikuinen, sukuelimet vain kehittyy, jos on tullut äitiinsä, joka täällä kiusaa ihmisiä työkseen.
Ap
Itse mietin, onko teini mahdollisesti masentunut?
Trollaaminen vie aikaa ja teini kokee että palsta menee hänen edelleen.
Leena leivo vaikka pipareita teinin kanssa
Hyvää joulua sinne:)