Miksi joillain miehillä on rakastaja monia vuosia vaikka naimisissa ja lapsiakin 4.
Kuulostaa raskaalta ja aika tuhoon tuomittu yritys. Sitten rakastaja tulee vielä raskaaksi ja näin.
Kommentit (40)
Tollasia elukoita miehet on. Heti pettämässä kun tulee tilaisuus. Vaikka hetero olenkin, vietän aikaa vain naisten seurassa
No minulla on kolme lasta ja rakastajia ollut useita vuosien varrella. Lisäksi olen nainen. Minun rakastajani eivät tule raskaaksi,
Vierailija kirjoitti:
Tollasia elukoita miehet on. Heti pettämässä kun tulee tilaisuus. Vaikka hetero olenkin, vietän aikaa vain naisten seurassa
Olet mies
Vierailija kirjoitti:
No minulla on kolme lasta ja rakastajia ollut useita vuosien varrella. Lisäksi olen nainen. Minun rakastajani eivät tule raskaaksi,
Onko sinulla sairauden tunnetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla sairauden tunnetta?
Minkä sairauden? Varmaan yhtä suurta tunnetta kuin niillä miehilläkin, jotka tekevät samoin.
Nimensä mukaisesti rakastaja on se, joka rakastaa. Virallisesti lapset sitten tehdään sosiaalisesti ja taloudellisesti järkevän puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet maailman.
Niin lapseni 🧓
Sinun pitää pippeliä käyttämän ja täyttää koko maa! Sanotaan isossa kirjassakin. Mitä te naiset tätä sitten paheksutte? No, minä en täyttänyt. On vain yksi jälkikasvua. En edes käynyt vieraissa ja naisiakin oli vain kaksi ja toisen kanssa niistä menin yhteen, kun kahteen pekkaan näin sovittiin. Mutta ne ruuvaa kenellä on terhakkain meisseli 😉
Eiköhän 90% tapauksissa kyse ole siitä että kotona ei ole tarpeeksi seksiä. Kaikki naiset eivät ymmärrä että mies tarvitsee seksiä ja sen puute ajaa joko pettämiseen, eroamiseen tai masentuneeseen mieheen jos jää semmoiseen suhteeseen. Itse valitsin exän kohdalla eroamisen kun ei mikään auttanut eikä ole kaduttanut hetkeäkään. Nykyinen ymmärtää tarpeeni.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 90% tapauksissa kyse ole siitä että kotona ei ole tarpeeksi seksiä. Kaikki naiset eivät ymmärrä että mies tarvitsee seksiä ja sen puute ajaa joko pettämiseen, eroamiseen tai masentuneeseen mieheen jos jää semmoiseen suhteeseen. Itse valitsin exän kohdalla eroamisen kun ei mikään auttanut eikä ole kaduttanut hetkeäkään. Nykyinen ymmärtää tarpeeni.
Olettepa te miehet heikkoja :) heti hooraamassa jos vaimo ei anna pimppaa 🤭 Naikaa miehiä niin ei tarvitse valittaa naisista
Suosikkitaikurini Lucy Darling sanoi sen hyvin: "So there's actually a biological reason to why men are the way they are. You see, when men are born, they are born with this special thing that women don't have. It's called the audacity."
Ihan normaalia käyttäytymistä ihmislajin uroksilta. Naaraat pyrkivät sitomaan urokset huolehtimaan yhteisistä jälkeläisistään. Noin se nyt vaan menee.
Vaihtelu virkistää..välillä nussii muitakin kuin omaa eukkoa ja lasten äitiä...suosittelen..
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia käyttäytymistä ihmislajin uroksilta. Naaraat pyrkivät sitomaan urokset huolehtimaan yhteisistä jälkeläisistään. Noin se nyt vaan menee.
Ei liity sukupuoleen millään lailla. Ainoastaan ihmisen päättämä moraalikoodisto estää naaraita toimimasta samalla tavalla. Naiset on yhteiskunnissa haluttu valjastaa huolto-, ylläpito- ja uusintamistöihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuoruus jäänyt kesken
Kyllä on nuoruus jäänyt kesken ja käyttäytyy iäkäs teini kun nussimiskokemukset jäi kesken. Ei ole itsekontrollia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te miehet heikkoja :) heti hooraamassa jos vaimo ei anna pimppaa 🤭 Naikaa miehiä niin ei tarvitse valittaa naisista
Enpä ole rahaa vastaan koskaan pannut ketään. Ja sori en ole homo. Ja päinvastoin kehuin juuri naistani. Tiedän että ei haluttuna naisena on vaikea kuulla että joillakin on kunnolliset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään järjestely on sopinut naisille. Alfoilla voi olla useampi ja ihminen ei pohjimmiltaan ole yksiavioinen.
Onko nuoruus jäänyt kesken