Kymmenen vuotta sijoittamista takana ja vihdoin kohta sadan tonnin tonnin salkku
Isä opetti aikanaan sijoittamisen alkeet ja nyt vihdoin kantaa hedelmää. Kannattaa kaikkien vähän säästä pesämunaa lapsilleen.
Kommentit (174)
Täällä tuntuu olevan paljon muitakin sijoittajia. Kannustuksen vuoksi. Ap
Näin se menee jos ei tarvi käyttää sijoituksia mihinkään . Eli ei jää työttömäksi esimerkiks. Itsellä oli 120t€ osakesalkku mutta firman konkurssin jälkeen noi rahat riitti Pariksi vuodeksi elämiseen . Nyt on 5000€ salkun koko .
Kymmenen vuotta ja noin vähän, tienaan tuon muutamassa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Ap
Horizon 55 Suitcase, maksaa jotain alle 3000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla 358000e salkku
Hieno sasvutus! Ap
Sadan tuhannen tuhannen
= sadan miljoonan
Vierailija kirjoitti:
Sadan tuhannen tuhannen
= sadan miljoonan
Aika hyvin!
Juupa. Äitini sijoitti 1,2 miljoonaa markkaa 70 vuotta sitten ja nyt on 100 000 euroa. Se siitä sijoittamisesta.
Mulla on kalliimpi kuin kellään ja euro päälle. Lälälää
On noita omistuksia salkuissa jotain 7,5 triljoonaa, en vaan viiti leuhkia
Jahas, meillä on niko-petteri ja kaverit taas paikalla. Ei taida tulla Pikku-Kakkosta tänään televisiosta, kun pitää tulla tänne huutelemaan.
Aika heikosti. tuollaisen sadantonnin salkun saa tyhjästä kasattua helposti kahdessa vuodessa. Tai ainakin minä sain ja tiedän muitakin.
Vierailija kirjoitti:
On noita omistuksia salkuissa jotain 7,5 triljoonaa, en vaan viiti leuhkia
Onpas varakas otos suomalaisia täällä, kun suomalaisen keskivertosijoitussalkku on 5000-10000 euroa. Mutta tokihan täällä monen miehet tienaa yli sata tonnia vuodessa, joten ymmärtäähän sen.
Vierailija kirjoitti:
Aika heikosti. tuollaisen sadantonnin salkun saa tyhjästä kasattua helposti kahdessa vuodessa. Tai ainakin minä sain ja tiedän muitakin.
Onneksi olkoon. Jaa täällä muillekin, kuinka teit tuon. Ap
Hienoa! Ja hienoa että oppia olet saanut vanhemmiltasi. Mä en saanut, joten aloitin vasta kolmenkympin korvilla sijoittamaan ja nyt kymmenen vuoden jälkeen reilu 100000 e salkku löytyy. Ihan hyvin kun ottaa huomioon, että olen tänä aikana tehnyt töitä 1300 e nettopalkalla, saanut kaksi lasta ja opiskellut uuden ammatin :D nyt on jo ihan kivat pääomatulot ja ns lumipalloefekti päässyt käyntiin ihan kunnolla! Omilla lapsillakin on jo viisinumeroiset osakesäästötilit kertynyt.
Seuraava projekti mulla ois oppia tienaamaan, siis saada ansiotuloja paremmaksi. Uusi ammatti on kohtuu hyväpalkkaiselta alalta, mutta valitettavasti just nyt ei ole töitä tämän taantuman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Saatko sen säästöön?
Aivan
Ja halusit tulla tänne leuhkimaan miksi?