Menisittekö töihin 2500 euron bruttopalkalla?
Jos työmatkoihinkin menee tuosta 300 euroa kuukaudessa?
Kommentit (149)
Jos olisi oman alan töitä niin joo. Etsisin samalla parempipalkkaista työtä.
Menisin jos ei muuta olisi tarjolla. Parempien aikojen koittaessa hakisin paremmin palkattua paikkaa.
Jos olisin työtön, niin menisin. Nykyistä työtäni en vaihtaisi tuohon, koska nykyinen palkkani on noin tonnin parempi.
Olen mennyt pienemmälläkin palkalla.
Firma maksaa puolet ja minä teen puolet
Toi on mun palkka nyt ja ihan tyytyväinen olen.
En menisi vaikka olisi nolla perässä. Saan nyt kotii sohvallen tarpeeksi ja vapaa-aikaa riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtä pitkä työmatka?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi oman alan töitä niin joo. Etsisin samalla parempipalkkaista työtä.
No jos oman alan hommista saat 2500e niin luuletko että joku maksaisi samasta 3000e?
Miten saat työmatkoihin 300 € kuukaudessa? Tuo on 15 € jokaisena työpäivänä, toisin sanoen 8 l bensaa, toisin sanoen 120-150 km ajoa.
50/60. Riippu elämäntilanteesta, mikä työ ja mitä suunnitelmia minulla olisi. Jos olisi sopivasti aikaa, työ esim. jotain fyysistä kuntoa kevyesti kohottavaa, niin miksei sitä muutaman kuukauden tekisi. Jos se olisi taas pelkän orjavelvoitteen täyttämistä ilman, että pääsisin käyttämään taitojani tai että se auttaisi minua mitenkään, niin tuskinpa. Tai sitten tekisin sitä maksimissaan muutaman kuukauden ja eroaisin tai vaihtaisin toiseen työpaikkaan, riippuen rahatilanteesta
Kyllä. Menin töihin jopa, niin että käteen jäi 200e enemmän kuin jos olisin ollut työttömänä. Siitä poiki sitten lisää töitä enkä ole ollut työttömänä vuoden 2006 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aika peruspalkka, vähän parempi kuin yleisimmillä aloilla pohjapalkka (ilman kokemuslisiä yms)
Olettaako ihmiset oikeasti että saavat heti 3000€ käteen kun töihin menevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtä pitkä työmatka?
Ap
Et kertonut työmatkan pituutta.-eri
Tietysti menisin jos olisin työtön.
Todellakin. Palkka nyt tonnin huonompi.
Menisin. Olen pitkäaikaistyötön. Ei tarvitse tulla sanomaan, että olen laiska tukielätti. Jäähän tuosta verojen ja matkakulujen jälkeenkin enemmän käteen kuin tuista.
Kyllä.