HS: 87% Miehistä on harrastanut seksiä alle 50 kertaa
Kommentit (119)
Näin se menee. Olen tavismies ja seksiä harrastanut 7 kertaa. Naisia ollut kaksi.
M38
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Olen tavismies ja seksiä harrastanut 7 kertaa. Naisia ollut kaksi.
M38
Et ole koskaan ollut suhteessa?
Se on kun parisuhteet eivät kestä. Parissakymmenessäkin vuodessa tulee tavallisellakin parilla jo toistatuhatta seksikertaa. Ne teidän pänöälfät (sensuuri) ovat isimahaisia keski-ikäisiä ja kumaria pappoja.
50 kertaa vai 50 eri naisen kanssa? Tän täytyy olla väärin käsitys.
Ei mullakaan ole 50 eri naista ollut
Paskapuhetta kun ei ole linkkiä antaa.
Seurustelin 2,5 vuotta ja ssksiä oli ehkä noin 650 kertaa.
Siinä oli kyllä kierukkakin kovilla
Vierailija kirjoitti:
50 kertaa vai 50 eri naisen kanssa? Tän täytyy olla väärin käsitys.
Vai 50 kertaa miehen kanssa?
Olen aallon dippainssi. Teen työtä pikkupomona, palkka 6500€ kk. 28-30 vuotiaana aloin kaljuuntua ja olen ylipainoinen.
Vaimo, joka on kaikkea muuta kuin kaunotar, ei ole yli kolmeen vuoteen antanut.
Hanki kunnon koulutus ja työ, ne sanoivat.
Muita kohtalontovereita?
Zaatanan taukki keksii omiaan.
Harva harrastaa seksiä joka päivä tässä suomalaisten keskiarvo
Yritin googlata niin ainoat linkit oli jonkun vauvapalstalle spämmättyä samaa lausetta. Nauratti kuitenkin ap:n konsepti miehistä ja Panomiehistä. Kaikki isompi paneminen jätetään ammattilaisille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Et ole koskaan ollut suhteessa?
En tiedä voiko viikon tai kahden seurustelua suhteeksi laskea. Nainen jätti kun en kai ollut tarpeeksi hyvä sängyssä. Poikuus meni 21 vuotiaana.
M38
Vierailija kirjoitti:
Zaatanan taukki keksii omiaan.
Noh mikä sitten on se oikea luku? Tuo kun kuulostaa ihan oikealta.
VÄESTÖLIITON tuoreessa perhebarometrissa kysyttiin viideltätuhannelta aikuiselta seksistä, sekä parisuhteessa että sen ulkopuolella.
Parisuhteessa elävät ovat keskimäärin varsin tyytyväisiä seksielämäänsä kumppanin kanssa, naiset hiukan tyytyväisempiä kuin miehet.
Mitä tuoreempi suhde, sitä enemmän seksiä. Hyvin harva kuitenkaan harrastaa seksiä joka päivä.
Näiden innokkaimpien osuus on lähes sama joka ikäluokassa aina kuusikymppisiin asti: 24 prosenttia sekä miehistä että naisista.
Ilman parisuhdetta elävistä 75 prosenttia ei harrasta seksiä lainkaan.
Kenties hiukan yllättäen neli- ja viisikymppiset ilman kumppania elävät naiset harrastavat kuitenkin seksiä suunnilleen yhtä usein kuin saman ikäiset avo- tai avioliitossa olevat.
Kaikkiaan suomalaiset lempivät kyselyn valossa keskimäärin 3,8 kertaa kuussa eli hiukan harvemmin kuin kerran viikossa.
Vuodessa vai elämän aikana? Eihän tuo ole kuin kerran viikossa.