Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulvila uudelleen tutkintaan

Vierailija
26.12.2024 |

Juuri luin uutisen 

Kommentit (9457)

Vierailija
1101/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on annettu jo oikeuden päätös. Samasta asiasta ei voi koko ajan nostaa uusia syytteitä. 

Älä jankuta kun entinen tuomio voidaan purkaa. Se on ainoa fakta.

Vierailija
1102/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi hätäpuhelu kuullosta näin maallikon korvaan yhtään aidolta... se että käyvät katsomassa tilannetta ja jopa lapsi voi käydä katsomassa, niin vaikuttaa että tekijä on tuttu josta ei ole vaaraa muulle perheelle ja kaikki tietävät sen... eli joko a itse tai joku hänen lapsistaan tai joku koko perheelle tuttu henkilö on tekijä.. kuitenkin a ja lapsetkin tiesivät etteivät he itse ole vaarassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä taas "tiedetään".

Vierailija
1104/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä peitetoiminnasta ei ollut mitään hyötyä. 

Vierailija
1105/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisimmillaan Anneli on laittanut kasettinauhurin pyörimään tekoa tehdessään, valinnut häkeen soittohetkellä, tunteja myöhemmin, sopivan kohdan siitä taustalle pyörimään. Välttämättä poliisi ei kiinnittänyt yksittäisiin mankkoihin mitään huomiota paikalle ensi kertaa tullessaan. Loppu on historiaa.

näin se on mennyt. Siitä noi juoksuäänetkin tulee kun Anneli juoksee sinne tänne.

Onko siitä muuten tietoa, oliko tyttö itkuinen, peloissaan, paniikissa ollessaan hätäpuhelussa linjoilla?

Tyttöhän kirkuu.

Itse kiinnitin huomion, miten tyynesti kaiken panikoinnin ja kirkumisen jälkeen vastasi "joo, se meni jo", kun Auer kysyi, "lähtikö se". Kumpikin tuntui kummasti rauhoittuvan Häke-soiton loppuvaiheessa, vaikka isä/mies makaa tapet tuna. 

Samaan tyyneyteen törmäsi paikalle tulleet poliisit: 

-Ylikonstaapelin mukaan Auer ei missään vaiheessa itkenyt tai muutoin purkanut tunteitaan. Poliisimies kertoi, että hätäpuheluun osallistunut perheen vanhin tytär oli koko ajan kiinni äidissään.

-Ensipartion toinen poliisimies oli vanhempi konstaapeli, joka kertoi oikeudessa epäilleensä Aueria tekijäksi jo talolla ollessaan. Auer ei osoittanut huolta miehestään tai lapsistaan, veitsitelineestä puuttui yksi veitsi, kodinhoitohuoneen oven kahvassa oli punainen jälki, Auerin T-paita ei näyttänyt siltä, että se päällä olisi nukuttu.

-Myös Auerin toiminta hätätilanteessa ihmetytti konstaapelia.

"Pahoinpitelyissä on yleensä kaksi toimintamallia: joko ihminen taistelee vastaan tai lähtee niin helvetisti karkuun. Hän lähtee puhelimeen, vaikka välimatka on lyhyt ja lastenhuone vielä välissä, konstaapeli kummasteli.

-"Auer oli älyttömän rauhallinen. Oletin, että kohtaan todella järkyttyneen ja itkuisen ihmisen, konstaapeli kertoi.

Itsekin äitinä hän ihmetteli, miksi Auer antoi lapsensa katsoa tekijän perään. 

"Jos talossa on vielä mahdollisesti joku joka tappaa miestäni, niin minulle tulisi hirveä hätä saada lapset ulos talosta.- 

Vierailija
1106/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos Annelia ei voida enää syyttää. Vihdoin aika löytää oikea syyllinen.

Voidaan syyttää ja tuossa on juttua viime vuodelta. Jos ilmenee pätevää ja uutta ja niin entinen tuomio kumotaan. Vaikka tuossa " lausuntoautomaatti"  proffa epäilee ettei aueria voi syyttää niin toisaalta hän lausunnossaan kumoaa oman luulonsa. Kun on näyttöä ja huomattu virheitä aiemmassa niin syyttää voi ja tuomita. Ei sitä muutoin olis alettu uudelleen ottaa käsittelyyn. Tuloksia odottavat saavansa ja niitähän löytyy.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/voisiko-anneli-auer-joutua-uudellee…

Vierailija
1107/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jäänyt epäselväksi, että löytyikö siis tekijän poistumisesta jalanjälkiä?

Ei löytynyt. 

Vierailija
1108/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sijaisvanhemmille jokin tuomio tulee lasten manipuloinnista?

Vierailija
1109/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten alun tutkinta sössittiin 

Vierailija
1110/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen teki alienit. Ei, sen teki Odinin soturit. Kyllä sen teki Illuminati. Nyt tiedän, sen teki vapaamuurarit. Varmasti kyseessä on poliisien salaliitto...  Tekijä on Anneli Auer. 

Vierailija
1111/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häke-nauha: -Anneli: Mä olen tääl, mä juoksin äske ulos, et mä meen sinne, se lähtee juoksee mun perää. Se meni takas ja se aikoo tap paa mun mieheni, se oli äske viel hengis.

Anneli puhuu ikäänkuin itsestään. <aikoo tappaa>

ja kun kuvaili tappajaa, käytti mm. kuvausta ilmeetön, kuvaili siinäkin itseään.

Vierailija
1112/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jäänyt epäselväksi, että löytyikö siis tekijän poistumisesta jalanjälkiä?

Ei löytynyt. 

Ylläri pylläri

Vierailija
1113/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 200v myöhemmin luultavasti mietitään löytyykö Maddyä koskaan

Vierailija
1114/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei löytynyt jälkiä jotka johtaa ulos talosta niin paljonko jää vaihtoehtoja?

Vierailija
1115/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä peitetoiminnasta ei ollut mitään hyötyä. 

Kannatti kuitenkin yrittää.

Vierailija
1116/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei KRP:llä ole kytköksiä tähän Porin remmiin. Kyllä tästä ihan toisenlainen tulos saadaan tällä kertaa.

Vierailija
1117/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löytynyt. 

Poliisi harmitteli silloin sitä, että edellisenä päivänä satanut lumi oli ehtinyt sulaa, ja jäljet sen takia kadota. Mutta nythän siellä on taas lunta!!!!

Vierailija
1118/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löytynyt. 

Niin, koska mysteerimies on pelkkä Anneli Auerin keksintö.

Vierailija
1119/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa on kyllä murhanhimoisena kun syytettynä on nainen. Uskon Annelin syyttömyyteen, mutta joka tapauksessa hän on kärsinyt moninkertaisesti elinkautiseen verrattavan ajan ja tuskan (vrt. kumotut seksuaalitiomiot).

Kertoo paljon teistä, jotka kiimassa odotatte lisää vankeutta Auerille, mutta olette hiljaa Pentikäisestä (sarjamurhaaja, joka on kärsinyt Aueria huomattavasti vähemmän) ja Julius Kiviniemestä, joka vapautettiin peräti kaikista syytteistä. 

Vierailija
1120/9457 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä toivoisi, että selviäisi tämäkin keissi. Tosin kun kohta 20 vuotta mennyt, se epäilyttää mitä uutta tästä enää saadaan.