Ulvila uudelleen tutkintaan
Kommentit (9457)
Vierailija kirjoitti:
Anneli on tekijä n. 90-99-prosenttisella varmuudella. Siitä lähden, edelleen.
Annan itse arvioksi 99,99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999%
Alkaa kyllästyttää nämä ikuisuuksia veivatut jutut. Tuskin jotain vuosikymmeniä vanhaa juttua voidaan enää mitenkään järjellisesti selvittää.
A pääsi asunnolle hakemaan ruokaa ym. Muistan lukeneeni, että muuttokin tulin pian ja oli heittänyt roskiin jotain kenkiä muutossa?
Murhatyö, surmayö, päättynyt Jukan työ, kaks vain valveil on puolisoaa, Annun hirmuisen murhatessaan, kodin kätköissään, kodin kätköissäään
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyllästyttää nämä ikuisuuksia veivatut jutut. Tuskin jotain vuosikymmeniä vanhaa juttua voidaan enää mitenkään järjellisesti selvittää.
Samaa mietin itsekin.
Auerin murhasuunnitelma oli ikään kuin kirjaviisaan tekosia. On luettu dekkareita ja psykologiaa ja pyritty laatimaan täydellinen murha. Myös tunnustuksen tekoa varten hän oli etukäteen perehtynyt asiaan ja tiesi taatusti valetunnustuksista. Kun hänet pidätettiin, hän pelkäsi, että tytär tulee murtumaan ja paljastaa hänet tavalla tai toisella. Sen vuoksi Auer alkoi rakentamaan tunnustustaan niin, että kaikki olikin alkujaan muka Jukan syytä. Hän huomasi poliisin tarjoavan mahdollisuutta, että hän olikin pimahtanut ja menettänyt muistinsa. Lisäksi hän lisäili tarinaansa epäuskottavia aineksia, koska tiesi niiden johtavan siihen, että tunnustus olisi helppo perua. Veljelleen hän syötti juttua, ettei ollut nukkunut kunnolla moneen päivään. Poliisit eivät väsymystä huomanneet. Viimein hän onnistui junailemaan itsensä tytärtä tapaamaan. Siinä kävi ilmi, ettei tytär ollut paljastanut häntä. Sen selvittyä Auerin oli helppo perua tunnustuksensa. Poliisille jäi luu käteen, kun kaikkia kuulustelukertoja ei ollut videoitu.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisimmillaan Anneli on laittanut kasettinauhurin pyörimään tekoa tehdessään, valinnut häkeen soittohetkellä, tunteja myöhemmin, sopivan kohdan siitä taustalle pyörimään. Välttämättä poliisi ei kiinnittänyt yksittäisiin mankkoihin mitään huomiota paikalle ensi kertaa tullessaan. Loppu on historiaa.
näin se on mennyt. Siitä noi juoksuäänetkin tulee kun Anneli juoksee sinne tänne.
Onko siitä muuten tietoa, oliko tyttö itkuinen, peloissaan, paniikissa ollessaan hätäpuhelussa linjoilla?
Onko A tunnustanut muka joskus?
Vierailija kirjoitti:
Silloin ihan alussa, kun hän oli vielä shokissa ja poliisi valehteli hänelle, ettei paikalla ole ollut ketään ulkopuolista ja kyseli, että miten teko olisi voinut tapahtua. Siis täysin moraalittomalla tavalla aiheutettu valetunnustus. Samankaltainen kuin Ruotsissa aikoinaan, kun se nuorukainen tunnusti lopulta virheellisesti surmanneensa sen nuoren tytön. Ihan kamala tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisimmillaan Anneli on laittanut kasettinauhurin pyörimään tekoa tehdessään, valinnut häkeen soittohetkellä, tunteja myöhemmin, sopivan kohdan siitä taustalle pyörimään. Välttämättä poliisi ei kiinnittänyt yksittäisiin mankkoihin mitään huomiota paikalle ensi kertaa tullessaan. Loppu on historiaa.
näin se on mennyt. Siitä noi juoksuäänetkin tulee kun Anneli juoksee sinne tänne.
Onko siitä muuten tietoa, oliko tyttö itkuinen, peloissaan, paniikissa ollessaan hätäpuhelussa linjoilla?
Tyttöhän kirkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ihan alussa, kun hän oli vielä shokissa ja poliisi valehteli hänelle, ettei paikalla ole ollut ketään ulkopuolista ja kyseli, että miten teko olisi voinut tapahtua. Siis täysin moraalittomalla tavalla aiheutettu valetunnustus. Samankaltainen kuin Ruotsissa aikoinaan, kun se nuorukainen tunnusti lopulta virheellisesti surmanneensa sen nuoren tytön. Ihan kamala tapaus.
Siis tyyliin "Kai minä sen sitten tein, jos kerran muuta vaihtoehtoa ei ole. Olen varmaankin lyönyt Jukkaa..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastin katsottiin kyllä. Mistä sellainen harha, että ei olisi katsottu? Ja miten se kaman taiteilu huomaamattomasti sinne pakastimeen edes onnistui, kun Annelihan oli keittiön lankapuhelimessa puhumassa poliisin kanssa 2 minuutin ajan siitä 3 minuutista 20 sekunnista mikä poliiseilla kesti tulla talolle häke-puhelun jälkeen.
Poliisi tosiaan soitti matkalta kun ajoivat talolle, mutta puhelimeen vastasi tytär, joka kertoi että äiti tuolla jossain laittamassa puhelinta pois. Eikö olekin outoa kun piti olla vain se lankapuhelin käytössä. No äiti tuli sitten sieltä jostain puhelimeen jonka tyttö ojensi. Tämä on ehdoton faktatieto, poliisilta kuultu.
Muistelen, että joku on huomannut jossain kohtaa että sekä äiti että lapsi puhuvat jonkin sanan yhtä aikaa vaikka eivät ole saman puhelimen äärellä. Se selitt
Tämäkin herättää ihmetystä, miten tap paja juoksisi Auerin perään tämän paetessa ulos, mutta jättää tyttärensä kaikessa rauhassa puhelimeen tuulikaapin viereen, mihin tap paja juuri juoksi perässään.
Häke-nauha: -Anneli: Mä olen tääl, mä juoksin äske ulos, et mä meen sinne, se lähtee juoksee mun perää. Se meni takas ja se aikoo tap paa mun mieheni, se oli äske viel hengis.
Mulla on jäänyt epäselväksi, että löytyikö siis tekijän poistumisesta jalanjälkiä?
Luojan kiitos Annelia ei voida enää syyttää. Vihdoin aika löytää oikea syyllinen.
Miksi häkepuhelun aikana lapsia ei viety turvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöhän kirkuu.
On sellastakin sanottu, että tytön kirkuminen tuli nauhalta eikä paikalla ollut tyttö oikeasti kirkunut. Kun tytöltä kysyttiin kirkumisesta hän oli ihmeissään ja kysyi kuka? Kuka kirkui. Ei tunnistanut et olis itse kirkunut.
Vierailija kirjoitti:
Murhatyö, surmayö, päättynyt Jukan työ, kaks vain valveil on puolisoaa, Annun hirmuisen murhatessaan, kodin kätköissään, kodin kätköissäään
Aivan näin, ja seuraavaksi Anneli leipoo kakun...itselleeen.
Ohjeet löytyvät sivulta: Perhekerho.net ja seksivinkit Persekerho.nam
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos Annelia ei voida enää syyttää. Vihdoin aika löytää oikea syyllinen.
Nimenomaan voi syyttää ja viedä oikeuteen. Ota asiasta selvää ennen kuin tuot luulojasi. Faktaa löytyy hieman ylempää tuomarin sanomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöhän kirkuu.
On sellastakin sanottu, että tytön kirkuminen tuli nauhalta eikä paikalla ollut tyttö oikeasti kirkunut. Kun tytöltä kysyttiin kirkumisesta hän oli ihmeissään ja kysyi kuka? Kuka
Tekninen todiste on aina luotettavampi. Tyttö kirkuu puhelun aikana. Se on fakta.
Tuo on totta ja tuomarilta tarkistettu. Eihän moniakaan murhaajia saataisi koskaan vastuuseen, jos on ehditty antaa syytteet hylätty tuomio. Murha ei vanhene koskaan- onneksi.