Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulvila uudelleen tutkintaan

Vierailija
26.12.2024 |

Juuri luin uutisen 

Kommentit (9457)

Vierailija
8661/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta AV taisi olla kotoisin Kullaalta, mistä Jukka oli kotoisin ja siellä oli paljon Lahti-nimisiä saman tien varres? Tunteekohan Lahden sukulaiset AV:n?

Jukan isä oli Kullaalta kotoisin, ei Jukka. Isä oli kuollut jo 1980-luvulla.

Vierailija
8662/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta AV taisi olla kotoisin Kullaalta, mistä Jukka oli kotoisin ja siellä oli paljon Lahti-nimisiä saman tien varres? Tunteekohan Lahden sukulaiset AV:n?

Jukan isä oli Kullaalta kotoisin, ei Jukka. Isä oli kuollut jo 1980-luvulla.

Ok, en jaksanu avata Bookbeatista Annelin kirjaa ja tarkistaa sieltä. 😁

-PikkuMyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa (varmasti on) joku aikajana tuosta yön tapahtumaketjusta? Milloin huppari sisälle, milloin Anneli puhelimeen, puhelun aikaiset tapahtumat, milloin tyttö kävi takkahuoneessa, milloin näki hupparin poistuvan? Puheluhan on litteroitu, mutta mitkä kaikki tapahtui puhelun aikana muualla talossa? Annelin juoksuaskeleista on puhuttu, miksi nuo ei olisi voineet olla tytön juoksuaskeleet?

Vierailija
8664/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tiedetään tytön liikkeistä puhelun aikana?

Vierailija
8665/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auer oli hyvä oppilas kaikissa aineissa ja aivan erityisen hyvä kielissä. Hyvä mutta hiljainen. Sukeutunut, ei nuorten tapaan innostunut tai impulsiivinen, muistelee eräs entinen luokkatoveri.

Hän saattoi olla myös yksinäinen. Yksi kaveri oli, mutta vaikka tytöt olivat koulussa koko ajan yhdessä, he eivät tapailleet vapaa-ajalla.

Ylioppilaskirjoituksista Anneli Auer sai viisi laudaturia.

Lukion jälkeen Anneli etsi alaansa. Hän opiskeli Turun yliopistossa ensin ruotsia ja englantia, sitten sosiologiaa.

Vierailija
8666/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auer oli hyvä oppilas kaikissa aineissa ja aivan erityisen hyvä kielissä. Hyvä mutta hiljainen. Sukeutunut, ei nuorten tapaan innostunut tai impulsiivinen, muistelee eräs entinen luokkatoveri.

Hän saattoi olla myös yksinäinen. Yksi kaveri oli, mutta vaikka tytöt olivat koulussa koko ajan yhdessä, he eivät tapailleet vapaa-ajalla.

Ylioppilaskirjoituksista Anneli Auer sai viisi laudaturia.

Lukion jälkeen Anneli etsi alaansa. Hän opiskeli Turun yliopistossa ensin ruotsia ja englantia, sitten sosiologiaa.

Murhia tekee impuliiviset päihdekäyttäjät ja psykopaatit. Anneli ei oikein istu siihen profiilin 

Vierailija
8667/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa (varmasti on) joku aikajana tuosta yön tapahtumaketjusta? Milloin huppari sisälle, milloin Anneli puhelimeen, puhelun aikaiset tapahtumat, milloin tyttö kävi takkahuoneessa, milloin näki hupparin poistuvan? Puheluhan on litteroitu, mutta mitkä kaikki tapahtui puhelun aikana muualla talossa? Annelin juoksuaskeleista on puhuttu, miksi nuo ei olisi voineet olla tytön juoksuaskeleet?

No eihän mitään huppista mennyt sisään missään vaiheessa. Auer surmasi miehensä jo ennen hätäpuhelua. Annelin juoksuaskeleet kuullaan etukäteistallenteelta. Puhelun aikana Auer loi mielikuvan, että takkahuoneessa olisi joku ulkopuolinen mies. Hän sai tytön sanomaan "joo se lähti", kun tyttö ei ketään siellä nähnyt. 

Vierailija
8668/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#8662. On aikajanoja tehty. Laitan ensin Minfosta häkenauhalitteroinnin.

Hätäkeskuspuhelu alkaa 1.12. 2006 kello 2.43,22.

0:01 Häke: Hätäkeskus.

0:02 Epäilty: Tääl o joku tappaja. Tulkaa nopeesti.

0:04 Häke: Mi, mikä.

Epäilty: Joku tuli ikkunast sisää.

0:05 Häke: Rauhotu, mikä paikkakunta?

0:06 Epäilty: Ulvila.

0:07 Häke: Ulvila, jooh.

0:10 Epäilty: (sanoo osoitteen)

0:12 Häke: Anteeks mikä?

0:12 Epäilty: (sanoo tien)

0:15 Häke: Joo-o.

0:15 Epäilty: (sanoo numeron)

0:16 Häke: Onks tää omakotitalo?

0:17 Epäilty: On.

0:17 Häke. Mitä siellä nyt tapahtuu?

0:19 Epäilty: Joku tuli ikkunast sisää ja hakkaa puukol mun miestäni. Muaki on hakattu.

0:23 Häke: Joku hakkaa puukolla.

Uhri: Auuu.

0:24 Epäilty: Kyllä.Heti.

Uhri: Auuu. (ETP-papereissa tässä lukee Annuu)

0:26 Häke: Kuka siel hakkaa puukolla, tunneksä sitä?

Uhri: Auu.

0:30 Epäilty: Ei se o pimeetä. Mä juoksi puhelimee ku mä pääsin. Löi muaki, tulee näköjää verta.

0:35 Häke: Joo.

Epäilty: Hei nopeesti.

0:37 Häke: Joo, laitan apua. Onks teillä monta siellä?

0:39 Epäilty: Meil o myös neljä lasta täällä.

0:41 Häke: Neljä lasta.

0:42 Epäilty: Kyllä.

0:43 Häke: Jaaha, odota hetki, mä meen hetkeks pois linjalta. Älä sulje puhelinta, älä me pois.

Uhri: Aihh (yninää, valitusta).

0:47 Epäilty: En.

0:50 Uhri: Aiii (laahaava ääni).

0:52 Epäilty: Nopeesti.

0:53 Uhri: (Sanoo joko "tuu jo" tai "huijaa")

0:54 Epäilty: Kuuleksä ku mun mieheni huutaa?

0:56 Uhri: (napsahdus) Öhh (kolahdus) Ähh.

0:59 Epäilty: Meni, lähtikse mies jo?

1:01 Uhri: Aargh (erittäin voimakas karjaisu).

Epäilty: (hengittää raskaasti puhelimeen)

1:06 Uhri: (Sanoo joko "äihh" tai "häivy") (käheä rääkäisy) (laahaava ääni). Äähh, auuh (voimakkaita valitushuutoja).

1:12 Epäilty: Onks joku tulossa jo?

1:15 Uhri: Öh.

Uhri: ... auto.

Uhri: Oh. Eih.

1:25 Uhri: Hälytyys...tule(e) tänne apuun.

1:34 (Tallennuksessa tyhjä kohta kahden sekunnin ajan)

1:36 Epäilty: Hei mun täytyy ny (huutaa lastaan).

1:38 Lapsi: Niih.

1:39 Epäilty: Tuuksä tänne puhelimee?

1:40 Uhri: Agh (valittaa)

1:41 Epäilty: Mä meen kattoo tonne.

1:42 Lapsi: Mitä mä sanon?

1:43 Epäilty: Mä soitan poliisil, siel pyydettii et...

1:46 Uhri: (pyyjääpää)

1:46 Tuntematon: (Mite mä pääse linjoi) (Tämä repliikki ei kuulosta naisen eikä lapsen sanomalta, kuuluuko Häkestä?)

1:48 Uhri: No vähä voit auttaakii.

Uhri: Kylhä nous (keskellä sanaa kuuluu napsahdus)

1:51 Epäilty: Lähtisekse jo? (kuuluu hiljempana kuin uhrin ääni)

1:52 Uhri: Tu(l)e auttaa.

1:54 Epäilty: (Sanoo joko "mitäkö" tai "pitääkö") (huutaa raivokkaasti)

1:55 Uhri: Yöh (yökkäilee, ähkäisy)

1:55 Epäilty: Vittikö (juoksuaskelia, oven aukaisu).

2:00 Uhri: Aagh (valittaa)

2:02 Uhri: A-laalalala (ei pysty puhumaan enää selvästi, kopsahdus keskellä)

2:03 Epäilty: (_uole) (2-tavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa)

2:05 (vaimea kopsahdus)

Uhri: Lala.

Epäilty: Öh (voimakkaan ponnistuksen aiheuttama äännähdys)

2:07 Epäilty: ...

2:08 Epäilty: (vaimeita askelia) Tuleeksielt kettää?

2:10 Lapsi: Hei, onksiel joku, tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti. Tulkaa äkkii. (taustalla uhrin valitusta)

...jatkuu...

Vierailija
8669/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jatkuu...

Lapsi: Nii tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti, jooko.

(Uhrin valituksia)

2:31 Häke: Joo, sinne on apu jo tulossa. Osaakko sä, onks siel joku aikuinen paikalla nytte?

2:32 Uhrin puheääntä ei enää kuulu

2:35 Lapsi: Äiti.

2:36 Häke: Voisko äiti puhuu?

2:38 Lapsi: Äiti tuu.

2:39 (kolahdus)

2:39 Lapsi: Nyt siel puhutaa taas.

2:41 (metallinen ääni + vaimeampi kolahdus).

2:42 Epäilty: Onksielt tulos joku?

2:44 Häke: Joo, mä oon apuu hälyttäny. Mä voidaan nyt, mä vähän kyselen lisätietoja. Mikä on tilanne nyt, apu on koko ajan tulossa.

2:50 Epäilty: Joo. Mä en tiedä mikä tyyppi se o, se.

2:52 Epäilty: Hajotti meiän ton, se takaovi, sil o mustat vaatteet.

2:56 Häke: Jo, onks hän siel paikal viel?

2:58 Epäilty: Mä olen tääl, mä juoksin äske ulos, et mä meen sinne, se lähtee juoksee mun perää. Se meni takas ja se aikoo tapaa mun mieheni, se oli äske viel hengis.

3:06 Häke: Joo, missä se sun mies, mimmoses tilas se sun mies siel nyt on?

3:10 Epäilty: Makaa siel lattial ja huus äske apua, nyt hiljeni.

3:14 Häke: Sun mies hiljeni vai?

3:14 Lapsi: (itkun alkua + voimakas rääkäisy, lyhyt napsahdus)

3:17 Häke: Haloo.

3:18 Epäilty: Älä itke (lapsi) hei, siel.

3:21 Häke: Joo, sinne on apu koko ajan tulossa, onks sun mies nyt iha tiedottomana makaa vai?

Lapsi itkee taustalla

3:25 Epäilty: Emmä tiedä, mä en oo, keittiös, mä en. Meneks mä kattomaa?

3:30 Häke: Joo, mut missäs se tekijä nyt on, missä se tekijä täl hetkel on?

3:33 Epäilty: No todennäkösest siel ellei lähteny ulos jo, mei makuuhuoneessa siis.

3:36 Häke: Lähti ulos jo vai?

3:37 Epäilty: En tiedä, siel hiljeni.

3:39 Häke: Jaaha.

Epäilty: (kysyy lapselta) Oliks se viel siel?

3:41 Lapsi: Joo, se lähti.

3:42 Epäilty: Se lähti jo vai?

3:43 Häke: Sano vähä tuntomerkkejä, mä voin sanoo poliisille, mustat vaatteet ja mitä muuta?

3:47 Epäilty: Mustat vaatteet, siin oli joku, sanotaa et vähintää 180 senttiä pitkä, vähä, aika tukeva.

3:53 Häke: Joo.

3:54 Epäilty: Semmoset niinku mustat vaatteet, semmoset, ettei naamaa kokonaa näkyny. Iha vieraan näköne mulle.

3:58 Häke: Iha vieras.

3:59 Epäilty: Jooh (taustalta kuuluu lapsen itkua). Hei tulkaa nopeesti.

4:02 Häke: Joo, poliisi soittaa sul, me voidaan lopettaa sitte.

4:05 Epäilty: Onks tänne joku ambulanssi tulossa kans?

4:07 Häke: On ambulanssi on kans tulossa ja poliisi, mut me voidaan lopettaa ni poliisi soittaa.

4:11 Epäilty: Joo.

4:12 Häke: Täst tavottaa täst sun numerosta, mistä sä soitat nyt. (lapsi itkee taustalla) Me voidaan lopettaa, poliisi soittaa.

4:16 Epäilty: Joo. Selvä.

4:17 Häke: Joo, hei.

4:18 Epäilty: Heihei.

T:Pikkumyy

Vierailija
8670/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikajanaa... 

-Huppis alkaa särkeä takkahuoneen oven ikkunaa, kesto rekon perusteella 40 sek-1 minuutti. Jukka ja Anneli heräävät, Jukka jää seisomaan ja Anneli on sängyssä peitto suojanaan/seisoo sängyllä. Amanda käy 1.kerran huoneestaan katsomassa, näkee vanhempansa katsomassa ikkunaa, Jukka kehottaa Amandan takaisin nukkumaan.

-Huppis tulee ovi-ikkunasta, hyökkää heti Jukan kimppuun. Anneli yrittää mennä väliin mutta saa puukosta. Hyppää miesten takaa ja arkun yli olkkariin, luulee että huppis lähtee perään mutta huppis jää vain takkahuoneen oviaukkoon ja jatkaa pystypainilla Jukan kanssa.

-Anneli säntää ulos, huomaa ettei huppis seurannukaan ja muistaa että lapset jäi taloon. Menee huutamaan niille että lähtisivät ulos karkuun, mutta lapset pysyvät huoneissaan. Anneli menee keittiöön soittamaan hätäpuhelun.

Tähän mennessä on Annelin mukaan mennyt alkuryskeestä hätäpuhelun alkuun n.1 min, ehkä enemmän.

-Annelin aloitettua hätäpuhelun Amanda menee 2.kerran katsomaan Jukkaa, näkee tämän vatsallaan. Ei näe huppista, huppis ehkä takan takana hiljaa: joko huilaamassa/kuuntelemassa kelle Anneli soittaa tai vaihtamassa puukosta astaloon. Muistaakseni Amanda näkee tässä vaiheessa jo fileerausveitsen lattialla.

-Jukka huutaa apuun, Anneli lähtee häkenauhan kohdassa 1:39-41 ja käskee Amandan puhelimeen.

-Anneli käy huutamassa "mitäkö/pitääkö?", huppis lattialla Jukan kimpussa ja nousee uudelleen hätyyttääkseen Annelia, Anneli säntää takkahuoneen ovelta taas takaisin ja tulee puhelimeen. Jukan äänet lakkaa kuulumasta.

-Amanda menee katsomaan vielä Jukkaa, rääkäisee nähdessään huppiksen poistuvan ikkunasta. 

-Anneli lopettaa hätäkeskuksen kanssa puhelun, kohta soittaa poliisit jotka puhuvat pari minuuttia Annelin kanssa ennen tuloaan. Poliisit kysyvät onko Jukka elossa, Anneli käy ensin katsomassa takkahuoneen oviaukosta mutta lasinsirujen takia ei mene takan vieritse Jukan luo, vaan kiertää kylppärin oven kautta. Ovi ei aukea kunnolla ja Anneli pystyy koskettamaan vaan Jukan olkapäätä. Ennen poliisien tuloa Anneli pesee kädet ja menee etuverannalle ohjaamaan poliisit sisään.

....siis virallinen narratiivi, Annelin+Amandan mukaan. 

-PikkuMyy

Vierailija
8671/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ristiriita lisää: Amanda kertoi joskus jälkikäteen 2-vuotiaan kuopuksen olleen lapsista se, joka oli viimeisimmäksi nähnyt Jukan elossa (kuopus heräsi Jukan tultua kotiin ja Jukka kantoi hänet sänkyynsä tämän nukahdettua uudelleen).

Ei viimeinen Jukan elossa nähnyt lapsi ollut kuopus, vaan Amanda itse, koska hänhän kävi katsomassa ikkunan ryskyessä vanhempiaan ja Jukka seisoi ikkunan ääressä ja kehotti Amandan nukkumaan.

En tiedä onko tuo muistivirhe olennainen, mutta tulipahan mieleeni...Annelin ja Amandan puheet ei aina täsmää.

-PikkuMyy

Vierailija
8672/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin Annelin repliikki on tulkinnallinen. 

2:58 Epäilty: Mä olen tääl, mä juoksin äske ulos, et mä meen sinne, se lähtee juoksee mun perää. Se meni takas ja se aikoo tapaa mun mieheni, se oli äske viel hengis

Huppishan ei tullut takkahuoneen oviaukosta edemmäs olkkariin, vaan 2 x hätisti Annelin siitä oviaukosta (tai jopa takkahuoneen puolelta?).

Voi olla että kauhistuttavassa tilanteessa jokainen tulkitsis että "huppis JUOKSI perääni", vaikka kyse ei olis kuin muutamasta askeleesta. Oma juoksu voi tuntua siltä että joku on kintereillä. Ehkä Annelille jäi sellanen vaikutelma, eikä häkelle osannut kaaoksessa ihan tarkkaa tietoa antaa. 

Mutta nnoooohhh....

-PikkuMyy

Vierailija
8673/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt tapaukseen, mutta soitettiinko nyt lankapuhelimesta vai kännykästä? Jos kännykästä, niin aika uhkarohkeaa soitella talosta sisältä, jos siellä joku murhat mielessä riehuu. Samaten jättää lapset sinne. Ensin hakisin lapset pois, jos en mitenkään miestäni voisi puolustaa.

Vierailija
8674/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole perehtynyt tapaukseen, mutta soitettiinko nyt lankapuhelimesta vai kännykästä? Jos kännykästä, niin aika uhkarohkeaa soitella talosta sisältä, jos siellä joku murhat mielessä riehuu. Samaten jättää lapset sinne. Ensin hakisin lapset pois, jos en mitenkään miestäni voisi puolustaa.

Lankapuhelimesta. Jossain eteisen tms.pöydällä ois ollu Jukan kännykkä mut Anneli ei omien sanojensa mukaan osannu käyttää sitä. En tiedä oliko avauskoodeja siinä?

Anneli oli aikaisemmin valokuvattu kännykkä kädessään, mutta toisaalta hänellä ei oikeasti itsellä ollut omaa kännykkäliittymää, operaattorilta taidettiin tarkistaa se.

-PikkuMyy

Vierailija
8675/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankapuhelimesta. Jossain eteisen tms.pöydällä ois ollu Jukan kännykkä mut Anneli ei omien sanojensa mukaan osannu käyttää sitä. En tiedä oliko avauskoodeja siinä?

Anneli oli aikaisemmin valokuvattu kännykkä kädessään, mutta toisaalta hänellä ei oikeasti itsellä ollut omaa kännykkäliittymää, operaattorilta taidettiin tarkistaa se.

-PikkuMyy

Epäuskottava juttu, ettei muka olis kyennyt soittamaan hätäpuhelua Jukan kännykällä. Auerilla oli ollut tekstaripohjainen laihdutuskerho syksyyn saakka. Muutti sen sitten s-postipohjaiseksi. Valmistautuminen suunniteltuun murhaan saattoi alkaa siitä. Murhanäyttämö on teennäinen. 

Vierailija
8676/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-PikkuMyy

Epäuskottava juttu, ettei muka olis kyennyt soittamaan hätäpuhelua Jukan kännykällä. Auerilla oli ollut tekstaripohjainen laihdutuskerho syksyyn s

Niin ja senaikaiset kännykät oli simppeleitä, ja 112 & luurin kuva ois ollu helppoa.

Lähinnä mietin kännykän avausta, ja muistelen että jossain oli se lukituksen avaus hankala, eli esim.navi-näppäimen jälkeen piti 3 sekunnissa painaa jotain häkkyrää...en muista. 

Ja se että tiesikö, muistiko tai huomasiko Anneli sitä Jukan kännykkää eteisen hämärässä, en tiedä.

-PikkuMyy

Vierailija
8677/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-PikkuMyy

Epäuskottava juttu, ettei muka olis kyennyt soittamaan hätäpuhelua Jukan kännykällä. Auerilla

Niin ja senaikaiset kännykät oli simppeleitä, ja 112 & luurin kuva ois ollu helppoa.

Lähinnä mietin kännykän avausta, ja muistelen että jossain oli se lukituksen avaus hankala, eli esim.navi-näppäimen jälkeen piti 3 sekunnissa painaa jotain häkkyrää...en muista. 

Ja se että tiesikö, muistiko tai huomasiko Anneli sitä Jukan kännykkää eteisen hämärässä, en tiedä.

-PikkuMyy

Eihän noissa tuon ajan puhelimissa ollut sen kummempaa lukitusta, avaimen kuvalla oli merkattu se näppäin, josta sai lukituksen auki - mikäli sellaista edes oli. Ja hätänumeroon pystyi soittamaan myös lukituksen läpi.

Vierailija
8678/9457 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivuja ylläpitänyt ekonomi vedättää miehiä sillä, ettei muka avuttomuuttaan osannut käyttää kännykkää. Ja terassin ovi oli huppiksen muka niin vaikea avata ettei edes lähtiessä nähnyt, että siinä oli kahva mitä vääntää. Kaiken lisäksi korkeakoulutettu ihminen ei muka tiennyt, ettei poliisikuulusteluihin tarvinnut mennä ilman asianajajaa vaan muka kuuliaisesti alkoi kehittelemään mielikuvitustunnustusta, kun poliisit sellaisen halusivat. 

Vierailija
8679/9457 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuokin kohta on outo, missä huppari hakkaa ikkunaa, ja Jukka vaan pyytää tyttöä menemään takaisin nukkumaan.

Uskon tässä kohtaa siihen, että Anneli hakkasi ikkunaa, sitä siis oikeasti rikottiin, mutta Jukka tiesi että se on Anneli, niin lasten ei tarvinnut pelätä.

Vierailija
8680/9457 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei koko aikana ole paneuduttu ulkopuolisen henkilön tutkintaan. Vain anneli auerin. 

Täysin päinvastoin,liian pitkään etsittiin ulkopuolista ennen kuin vaimosta tuli epäilty.

Sehän saattoi kupata tunteja jälkien peittelyssä murhan jälkeen ennen hätäpuhelua.

Se aikajana ei ole kestänyt mitään tarkasteluita jälkikäteen mitattuna, joten jotain se vaimo tietää enemmän kuin on kertonut. Lisäksi hänethän päästettiin rikospaikalle käymään. Sosiaalityöntekijä kertoi Auerin ottaneen pakastimesta jonkun pussin, jonka oli heittänyt roskikseen. Hän ei tiennyt mitä Auer hävitti. Toisen tarinan mukaan Auer heitti pois kotonaan olevat kengät. 

Melkoinen farssi koko jupakka, mutta osa samaan aikaan Auerin kanssa istuneista on sanonut, ettei ihmettelisi yhtään jos se nainen olisi tehnyt niin kylmäverisen rikoksen.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi