20 vuotta nuorempi mies?
Niin, uhka vai mahdollisuus nelikymppiselle naiselle? Tuntuu olevan todella kiinnostunut minusta.
Kommentit (14)
Ehkä se panemisessa voi toimiakin. Ehkä. Hyvä mahdollisuus opettaa nuorelle miehelle miten naista oikeasti huomioidaan. Parisuhdemielessä tuskin toimii. Parikymppinen jannu on niin kakara nelikymppiseen naiseen nähden, että hirvittää.
-Mies
Jaa-a, aika luonnottomalta kuulostaa. Mutta 20 vuotta nuorempi nainen on kyllä hyvä!
Ennakkoluuloja taas. Anna palaa. Tiedän monta pitkää loottoa, jossa nainen HUOMATTAVASTI vanhempi. Omassakin litossani nuorempi, vaikkei noin paljon. Pitkä liitto jo, ja aikuiset lapset. Rakastellaan yhä päivittäin.
Ja mä mietin et on jotenkin väärin kun kiinnostuin yhdestä vajaa 5 vuotta nuoremmasta miehestä. En pystynyt jatkaa hyvin alkanutta tutustumista sen takia. Siitä huolimatta kiinnostun yleensä itseäni 5-10 vuotta vanhemmista miehistä mikä on musta ihan luonnollista 😅 Ei oo kyllä mitään juttua niiden kanssa ollut ku oon tällainen ikisinkku.
N32
Eräs nainen kertoo että hänellä on ollut inttipoikia aikanaan. Itse hän on 60-v. Oli chatissa jutellut yhden kanssa joka sitten sai kokeeksi kyläilykutsun. Homma laajeni naisen pyynnöstä niin että lopulta hänen luonaan kävi viisi poikaa. Yksi tai kaksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen kertoo että hänellä on ollut inttipoikia aikanaan. Itse hän on 60-v. Oli chatissa jutellut yhden kanssa joka sitten sai kokeeksi kyläilykutsun. Homma laajeni naisen pyynnöstä niin että lopulta hänen luonaan kävi viisi poikaa. Yksi tai kaksi kerrallaan.
Hyi hlvetti 🤢🤮 Sairasta.
En nelikymppisenä olisi ollut kaksikymppisen kanssa, mutta näin kohta kuusikymppisenä 40-vuotias mies on oikein hyvä ja viriili.
Aloittaja vastaa, olen edennyt tän nuoren miehen kanssa jo seksiin saakka. Se on ollut oikeesti todella hyvää ja ollaan molemmat oltu ihmeissään miten hyvin homma toimii. Oon vähän nyt epötietoisuudessa sen suhteen miten tätä tulisi jatkaa ja mihin tämä homma oikein johtaa.
Noo se ei ole meiltä kummaltakaan pois.
rouva on muuten ihan tunnettu henkilö, taisi keväällä olla maikkarilla haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja vastaa, olen edennyt tän nuoren miehen kanssa jo seksiin saakka. Se on ollut oikeesti todella hyvää ja ollaan molemmat oltu ihmeissään miten hyvin homma toimii. Oon vähän nyt epötietoisuudessa sen suhteen miten tätä tulisi jatkaa ja mihin tämä homma oikein johtaa.
Onko iso kalu ja pystyykö painaaan pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ikäero kun seksistä kyse ja enempikin voisi olla, kokemuksesta tiedän kun parikymppisenä kävin ns. työstämässä yli puolta vanhempaa naista. Nauttikaa seksistä jos kemiat toimii, sen lisäksi ystävyyttä kummemmasta ei kannata haaveilla.
Oletko koskaan nähnyt samaa kysymystä toisin päin?
Eli nelikymppinen mies kysyisi samaa kakskymppisestä naisesta.
Et?
No miksi sitten kysyt omasta tilanteestasi?
Anna palaa. Seksisuhteena homma voi hyvinkin toimia.
parisuhteena ehkä huonommin.