Ulvila uudelleen tutkintaan
Kommentit (9457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo kolme minuuttia tulee?
Hätäpuhelun kesto
Sen kesto on 4 minuuttia 20 sekuntia. Tietenkin puukotukset ovat alkaneet ennen sitä, eikä puukotuksen tarkka alkamisaika minuutilleen ole kenenkään tiedossa.
Niin totta, ei tuossa ole välttämättä ollut mikään kiire soittaa häkeen. Miten Anneli pääsi edes muuten livahtamaan soittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo kolme minuuttia tulee?
Hätäpuhelun kesto
Sen kesto on 4 minuuttia 20 sekuntia. Tietenkin puukotukset ovat alkaneet ennen sitä, eikä puukotuksen tarkka alkamisaika minuutilleen ole kenenkään tiedossa.
Niin totta, ei tuossa ole välttämättä ollut mikään kiire soittaa häkeen. Miten Anneli pääsi edes muuten livahtamaan soittamaan?
Jos et ole millään tavalla keissiin perehtynyt niin Anneli sai puukosta, jotta lähtisi menemään siitä huoneesta.
Anneli sai puukosta, koska yritti mennä tappajan ja Jukan väliin.
Annelin teoria ei ole mahdollinen siinä ajassa mitä hän kertoo että olisi tapahtunut, tämä selittyy sillä että Anneli ei hahmota sitä aikaa kuinka kauan huppis on talossa ollut ennenkuin hän soittaa häkeen. Muistaakseni hän itse puhuu muutamista minuuteista, itse sanoisin että Jukan ja Annelin puukotus vie n. 10min
Syyttäjän teoria ei ole millään tavoin mahdollinen ilman taustanauhaa ja se taas vaatisi suunnittelua ja kukaan ei suunnittele murhaa tuolla tavalla että jättää murhaan tarvittavat tarvikkeet taloon sisälle ja luottaa vain siihen ettei poliisi niitä etsi saatikka että murhaa ukkonsa niin että lapset ovat kotona.
Vierailija kirjoitti:
Annelin teoria ei ole mahdollinen siinä ajassa mitä hän kertoo että olisi tapahtunut, tämä selittyy sillä että Anneli ei hahmota sitä aikaa kuinka kauan huppis on talossa ollut ennenkuin hän soittaa häkeen. Muistaakseni hän itse puhuu muutamista minuuteista, itse sanoisin että Jukan ja Annelin puukotus vie n. 10min
Syyttäjän teoria ei ole millään tavoin mahdollinen ilman taustanauhaa ja se taas vaatisi suunnittelua ja kukaan ei suunnittele murhaa tuolla tavalla että jättää murhaan tarvittavat tarvikkeet taloon sisälle ja luottaa vain siihen ettei poliisi niitä etsi saatikka että murhaa ukkonsa niin että lapset ovat kotona.
Ihan mahdollista on, että Anneli tappoi Jukan, soitti sitten häkeen, ja puhelun aikana kävi kalauttamassa lopullisen iskun. Ei siinä tarvita taustanauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manipuloi Joutsenlahtea ja tunsi vallan tunnetta. Kyllähän tuo tietää mitä sielä tapahtui oikeasti. Oliko niitä verisiä astalonjälkiä oven ulkopuolella ovenpielissä. Miten voi olla verta siellä jos on vasta tulossa sisälle. Ainoa mysteeri tässä jutussa on tekijän verettömyys varsinkin viimeisen iskun jälkeen. Oliko vielä astunut Jukan naamankin päälle, ehkä hiljentääkseen tämän? Vai potkaisiko naamaan? Puhuttiin verisestä kengänjäljestä uhrin kasvoilla. Aivan käsittämätöntä.
Yksi verinen astalon jälki oli terassin puoleisessa oven pielessä oikealla ja veriroiskeita lentänyt oikealle seinälle korin luo. Annelistit selittävät, että vasemmassa kädessä ollut astalo oli jotenkin vinksahtanut kädessä, en kyllä ymmärrä miten. Minfon Naakalla on jostain saatuna noita ruumiinavauskuvia ja "tieto" naamalleastumisesta ja sormenjäljistä Jukan käsivarressa on häneltä
Jaa, että ihan vinksahtanut heh heh. Kas kun eivät selittäneet, että huppari ei voinut avata ovea kun sillä oli sorkkarauta toisessa kädessä. Verisellä astalolla oli rikottu ikkunaa ulkopuolelta. Mikä taas herättää kysymyksen noista päävammoista. Ehkä fataali päävamma ei tullutkaan samasta astalosta jolla ikkunaa oli rikottu vaan halosta jonka kykeni heittämään vaikka olkkarin puolelta.
Puhelussa outoa on myös Annelin
Hei mun täytyy nyt
mitä täytyy siis?
Vierailija kirjoitti:
Hei mun täytyy nyt
mitä täytyy siis?
Pieni Liekki tietää vastauksen tuohon. Haloo Pieni Liekki !
Vierailija kirjoitti:
Hei mun täytyy nyt
mitä täytyy siis?
Hiljentää taustameteli kun ei kuule mitä se häke sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mun täytyy nyt
mitä täytyy siis?
Hiljentää taustameteli kun ei kuule mitä se häke sanoo?
Tossa vaiheessa Jukka äännähteli jotain. Hei mun täytyy nyt, Amanda tuuksä tänne puhelimeen.
pitikö Annelin mennä siis auttamaan? Kuole!! Vittikö!!
Uskon Annelin syyttömyteen perusteella. Taustalta kuuluu metallinen kolahdus ja 2-3 sekunnin päästä Anneli on jo puhelimessa. Jos se metallinen kolahdus oli Jukan kolkkaaminen, niin 2 sekunnissa ei ehdi puhelimeen.
Mutta....mitä jos se metallinen ääni ja kolahdusoli jotain muuta, ja Jukka kuolee 11 sekuntia ennen Annelin tuloa?
Tässä Minfosta kopsattu. Mitä jos Jukka kuoli esim.2.30 kohdalla?
2:27 Uhri: (Se jäi).
Lapsi: Nii tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti, jooko.
(Uhrin valituksia)
2:31 Häke: Joo, sinne on apu jo tulossa. Osaakko sä, onks siel joku aikuinen paikalla nytte?
2:32 Uhrin puheääntä ei enää kuulu
2:35 Lapsi: Äiti.
2:36 Häke: Voisko äiti puhuu?
2:38 Lapsi: Äiti tuu.
2:39 (kolahdus)
2:39 Lapsi: Nyt siel puhutaa taas.
2:41 (metallinen ääni + vaimeampi kolahdus).
2:42 Anneli: Onksielt tulos joku?
Vierailija kirjoitti:
Uskon Annelin syyttömyteen perusteella. Taustalta kuuluu metallinen kolahdus ja 2-3 sekunnin päästä Anneli on jo puhelimessa. Jos se metallinen kolahdus oli Jukan kolkkaaminen, niin 2 sekunnissa ei ehdi puhelimeen.
Mutta....mitä jos se metallinen ääni ja kolahdusoli jotain muuta, ja Jukka kuolee 11 sekuntia ennen Annelin tuloa?
Tässä Minfosta kopsattu. Mitä jos Jukka kuoli esim.2.30 kohdalla?
2:27 Uhri: (Se jäi).
Lapsi: Nii tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti, jooko.
(Uhrin valituksia)
2:31 Häke: Joo, sinne on apu jo tulossa. Osaakko sä, onks siel joku aikuinen paikalla nytte?
2:32 Uhrin puheääntä ei enää kuulu
2:35 Lapsi: Äiti.
2:36 Häke: Voisko äiti puhuu?
2:38 Lapsi: Äiti tuu.
2:39 (kolahdus)
2:39 Lapsi: Nyt siel puhutaa taas.
2:41 (metallinen ääni + vaimeampi kolahdus).
2:42 Anneli: Onksielt tulos joku?
Siis, "uskon Annelin syyttömyyteen sen perusteella"
Tai siis 11-12 sekuntia riittäisi Annelilla Jukan hiljenentämisestä siihen puhelimeen säntäämiseen, jos kuvitellaan että Anneli oli tekijä. Tosin, kuuluisiko siitä joku kalauksen ääni?
Vai onko se viimeinen surmanisku kohdassa 2.39 tai 2.41? Silloin se olisi 100 % huppis.
Tai siis 11-12 sekuntia riittäisi Annelilla Jukan hiljentämisestä siihen puhelimeen säntäämiseen, jos kuvitellaan että Anneli oli tekijä. Tosin, kuuluisiko siitä joku kalauksen ääni?
Vai onko se viimeinen surmanisku kohdassa 2.39 tai 2.41? Silloin se olisi 100 % huppis.
"Anneli Aueria kävi parin päivän ajan puhuttamassa mm. Eveliinan surman ratkaissut KRP:n Markku Tuominen, joka ei kertomansa mukaan nähnyt Anneli Auerissa tekijää."
Mitä se pili on minfossa tästä sanonut? Luotan hänen asiantuntijuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Hei mun täytyy nyt
mitä täytyy siis?
Auer tietää, että taustanauhalta on pian kuultavissa juoksu. Hänen on kiirehdittävä tuulikaappiin avaamaan ulko-ovi, jotta voi myöhemmin kertoa häkelle, että juoksi muka huppista karkuun.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se Auer jättänytkään niitä surmatarvikkeita taloon. Ei hän niin tyhmä ollut, että olisi uskonut, ettei poliisi tutki kotia. Astalo oli ulos piilotettuna ja kilpi osiin hajotettuna lukitsemattomaan varastoon, jonne huppis olisi päässyt. No, veitsen hän jätti kyllä tarkoituksella näkyville, koska tarkoitus oli osoittaa se, ettei hän olisi muka pystynyt pistämään sillä itseään. Kengät saattoivat olla hänen omansa, tuulikaapissa mukaan otettaviksi. Käytetyt vaatteet olivat Jukalta ja ne hän jätti kenties ihan siihen ruumiin viereen tuolille näkyville. Lasten läsnäololla vakuutettiin, ettei nyt sentään äitinä voisi sellaista tehdä. Taustanauha on selviö.
Väittäkö joku että Annelia tai Jukkaa puukotettiin pelkästään häkepuhelun aikana? Käsittääkseni Anneli sanoo heti alussa että häneenkin on osunut