Mies ei muistanut jouluna
Mä käytin vaivaa ja aikaa hommaakseni miehelleni tarpeellisia ja hänelle mieluisia lahjoja. Mies ei sitten ostanut mulle mitään. Tietää, että pidän lahjoilla muistamisesta, oli sitten joulu, synttärit tai hääpäivä.
On kyllä ennen ostanut, vaikkakin kovan tuska takana, kun ei kuulemma osaa ostaa mitään. Ei kyllä viime synttärinä tai hääpäivänäkään mitään ostanut.
Onko se niin iso vaiva hommata joku pieni paketti?? En jaksanut mitään maininta, kun sekin tuntuisi tyhmältä. Kun kerran hän tietää kyllä mitä mieltä olen.
Kommentit (85)
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Miksi hän on sinun kanssasi?
Jos se materia on niin tärkeää, niin toivon miehesi jättävän sinut !!
Ansaitset rajun ja likaisen eron.
Suomalaiset miehet, miten ne oppis, kun kotonakin äidit on ne, jotka hoitavat kaikki lahja-asiat. Ei mitään huomaavaisuuden, saati romantiikan tajua monellakaan.
Kertoo, ettei mies välitä sinusta.
Turha sinunkaan on miestä lahjoa. Anna olla ja ostat itselle jotakin kivaa silläkin rahalla.
Lahjat on mukavia, mutta itse en ole koskaan saanut pitkäaikaiselta miesystävältäni lahjoja. Kerran on tuonut kukkia, kun täytin pyöreitä. En ole kuitenkaan siinä asemassa että mitään voisin vaatia enkä halua, että kukaan ostaa minulle lahjaa vain siksi, että muuten suutun.
En ole saanut lahjan lahjaa n.20-vuoteen, ei kuulema aikuiset niitä kaipaa ja materiaa muutenkin eikä sitä ole järkeä ostaa lisää "vain ostamisen vuoksi".
Kun olin 2kymppinen ja seurustelumme alkuvuodet menossa niin silloin joululahjat kuuluivat repertuaariin.
Minusta olisi edelleen ihana saada jotain, pientä edes tai jotain, mutta kun ei niin ei. Hän ei itse todellakaan halua/isi ikinä mitään.
En saanut minäkään miesystävältä mitään. Olemme seurustelleet 2 vuotta ja koko tänä aikana ei ole jouluna tai synttäreinä tullut mitään. Itse kyllä olen lahjoja antanut, mutta pitää varmaan lopettaa tapa.
Huvittavaa että exältä, lasteni isältä sain tänäkin jouluna lahjan.
San kahdeksan lahjaa mieheltäni. Siinä oli kaikenlaista kuten hajuvettä, paita, kengät, lahjakortti, erilaisia karkkeja ja koruja.
Vierailija kirjoitti:
San kahdeksan lahjaa mieheltäni. Siinä oli kaikenlaista kuten hajuvettä, paita, kengät, lahjakortti, erilaisia karkkeja ja koruja.
Tätäkö mielestäsi kysyttiin?
Te, jotka ette saa lahjaa.
Ostakaa ensi kerralla itsellenne lahjaksi kylpylälahjakortti ja lähtekää sinne rentoutumaan
Lapset mukaan tai hoitoon.
En saanut minäkään vaikka ostin miehelle lahjan. Ostin itselleni myös lahjan, koska tiesin etten saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet, miten ne oppis, kun kotonakin äidit on ne, jotka hoitavat kaikki lahja-asiat. Ei mitään huomaavaisuuden, saati romantiikan tajua monellakaan.
Mun siskolla on hyvä mies. Sisko on vielä sellainen ihminen, että hän sanoi ettei löydä ketään. Sitten löysi ja löysi kerralla hyvän sellaisen. Sen mies hoiti kaikki joulujutut ja osti isomman lahjan, kun sisko täyttää tammikuussa 35v, niin sen mies osti siskolleni, äidilleni ja minulle viikon matkan Italian toscanaan. Hän sanoi, että meette viettää äiti, tytär sisko viikon ja synttärit kolmistaan.
Minulla ei ole tuollaista miestä. Minä juoksin töiden jälkeen kaupat läpi jne.
Onneksi nykyajan pojilla on romantiikan tajua, oma poikani antoi avopuolisolleen lahjaksi yhteisen teatteri- illan ja tyttäreni poikaystävä tyttärelleni käsinkirjoitetun kirjeen, käsikorun, kaulakorun ja suklaata
Vierailija kirjoitti:
Lahjat on mukavia, mutta itse en ole koskaan saanut pitkäaikaiselta miesystävältäni lahjoja. Kerran on tuonut kukkia, kun täytin pyöreitä. En ole kuitenkaan siinä asemassa että mitään voisin vaatia enkä halua, että kukaan ostaa minulle lahjaa vain siksi, että muuten suutun.
Miten niin et ole siinä asemassa? Mitä helkkaria nyt taas, mikä se sellainen asema on, ettei pitkäaikaiselta miesystävältä voi odottaa lahjoja. Milloin sitten voi?
Jos mies on noin hölmö niin anna sille ajoissa isoja vinkkejä. Ja tiivistä vinkkien antoa päivän lähestyessä. Tyyliin tämä juttu tämä tavara, saa tästä kaupasta, katso (näytä kuva). Niin ja kukkia/suklaata tms tilaukseen myös.
Toinen vaihtoehto: ostat ensi kerralla itsellesi ihanan lahjan, kukkia ja suklaata. Sitten annat ne itsellesi suureleisesti. Niin ja miehelle ei enää mitään koskaan.
Kolmas vaihtoehto:uusi mies.
Ymmärrän sinua täysin. En ole saanut edes korttia koskaan. Tuntuu pahalta, ettei voi ostaa vaikka lempisuklaata tms. Ei varmaan edes tiedä tosin, mistä pidän kun ei ole kiinnostunut.