Eipä taas kiitoksen kiitosta lahjoista
Kommentit (89)
Mitä järkeä on kiittää lahjasta? Kaikki normaalijärkiset ihmiset ovat kiitollisia lahjasta. Yhtä paljon järkeä kuin tuomita esim. väkivaltainen teko.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on kiittää lahjasta? Kaikki normaalijärkiset ihmiset ovat kiitollisia lahjasta. Yhtä paljon järkeä kuin tuomita esim. väkivaltainen teko.
Käytöstavat !
Joulupukkihan ne lahjat toi, mistä tiedät ettei ole kiittänyt joulupukkia?
antamisen ilosta? en mää tahdo sulta mitään! aina odottamassa jotain takaspäin.
Laitoin kans yli 500€ lasten lahjoihin, ei kiitosta, ei edes hyvää joulua viestiä. ilmeisesti ex vsimo kieltäny laittamasta.
Sama toistunut jo monena juoluna. Menee lompakko kiiinni nyt.
Lahjojen antaminen pitäisi olla laitonta tällaisena aikana. Jokainen tietää itse sen äärimmäisen välttämättömyyden joka pitää hankkia ja voi hankkia sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat !
Sekö on hyvää käytöstä kiittää itsestäänselvyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksen vuoksi niitä jaat?
Isäs jakoi, kun sua teki.. ?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kans yli 500€ lasten lahjoihin, ei kiitosta, ei edes hyvää joulua viestiä. ilmeisesti ex vsimo kieltäny laittamasta.
Omille lapsillesi ne lahjat kai ostit etkä ex-vaimolle. Ja jos joulupukki tuo, niin paha on lasten tietää, ketä pitäisi kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksen vuoksi niitä jaat?
Isäs jakoi, kun sua teki.. ?
Isäs jakoi kiitoksiaan, kun sua teki ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omille lapsillesi ne lahjat kai ostit etkä ex-vaimolle. Ja jos joulupukki tuo, niin paha on lasten tietää, ketä pitäisi kiittää.
Lapsille ostin ja ne ei usko joulupukkiin enää, tietävä kuka on ostanut.
Mun mielestä olis aiheellista ohjeistaa lapset kiitämään edes tekstiviestillä/ whatsappissa tai joku muutaman minuutin puhelu, jos kummi tms. on lähettänyt lahjan. Se vie vaan sen kaksi minuuttia.
Ja tämä on nimenomaan vanhempien tehtävä kasvattaa ne käytöstavat. Jos mitään ei kuulu, ei pienintäkään joilutervehdystä edes, olettaisin että ihmissuhde on vaan välineellinen ja mitä turhaa sellaista pitää yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat !
Nähtävästi oaljon huonokäytöksisiä aikuisia liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitän kyllä, jos jotain saan mutta toivon myös ettei kukaan antaisi lahjoja minulle. Lapsille toki, mutta itselleni jää aina ikävä velantunne ilman vastalahjaa. Sanon joka vuosi etten halua lahjoja ja aina joku silti sellaisen kantaa...
Eiköhän tämä ketju koske nimenomaan niitä lapsille annettuja lahjoja. Kummina tms. tuntuu että on velvollisuus antaa jotain, mutta kun mitään kiitosta tai ylipäätään edes hyvän joulun toivotusta ei kuulu, saa jäädä lahjojen anto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat !
Nähtävästi oaljon huonokäytöksisiä aikuisia liikkeellä.
Voisitko silti vastata kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olis aiheellista ohjeistaa lapset kiitämään edes tekstiviestillä/ whatsappissa tai joku muutaman minuutin puhelu, jos kummi tms. on lähettänyt lahjan. Se vie vaan sen kaksi minuuttia.
Ja tämä on nimenomaan vanhempien tehtävä kasvattaa ne käytöstavat. Jos mitään ei kuulu, ei pienintäkään joilutervehdystä edes, olettaisin että ihmissuhde on vaan välineellinen ja mitä turhaa sellaista pitää yllä.
Minä en ole ikinä saanut kummilapsilta kiitosta en edes heidän vanhemmiltaan silloin kun lapset ovat vielä uskoneet joulupukkiin. Minulla useampi kummilapsi eikä edes nyt jo yli 20 vuotiaat ole koskaan kiittäneet silloin kuin olivat jo sen ikäsiä että tiesivät lahjan minulta tulleen. Nämö nyt vielä pienet eivät vielä ymmärrä kiittämisen perään mutta kyllä vanhempien kuuluisi laittaa edes viesti että kiitos nicopetterin lahjasta.
Kiitän kyllä, jos jotain saan mutta toivon myös ettei kukaan antaisi lahjoja minulle. Lapsille toki, mutta itselleni jää aina ikävä velantunne ilman vastalahjaa. Sanon joka vuosi etten halua lahjoja ja aina joku silti sellaisen kantaa...