Lämpenikö teillä taloyhtiössä sauna jouluna?
Meillä ei.
Saunavuorot ovat lauantaisin niille, jotka siitä maksavat.
Kuuntelin tuttujen puheita lenkkisaunoista ja joulunajan saunavuoroista ja ajattelin että aika köyhää kieltämättä.
Lämpenikö teidän taloyhtiössä asukkaille joulusauna vai pihisteltiinkö teilläkin?
Kommentit (39)
Ei, lämpenin ainoastaan naapurin haarojen välissä.
Lämpeni lenkkisauna, perinteisesti. Mutta naapuri ei tykännyt ku 7 vuotias poika tuli mukaani naisten vuorolle.
Lämpeni perinteinen sekasauna jatkoineen.
Ei ole taloyhtiön yhteistä saunaa koska joka asunnossa on oma sauna.
Kyllä oli taloyhtiössä joulun saunavuorot.
Vierailija kirjoitti:
Yhteissauna tulisi halvemmaksi.
Meillä lämmitetään joulu- ja juhannussaunat kaikille asukkaille. Lenkkisaunoja ei enää ole, ne lopetettiin kun muutamat asukkaat pitivät niitä omina örvellysvuoroinaan ja jättivät saunatilat aina ihan sikakuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteissauna tulisi halvemmaksi.
Halvemmaksi kenelle? Taloyhtiön saunan kulut maksaa jokainen asukas, neikin jotka ei saunaa koskaan käytä. Oman saunan käytöstä maksaa asukas itse.
Puhumattakaan siitä että omaan saunaan pääsee kun haluaa tai että joutuisi miettimään mitä eritteitä lauteilla on. Ihmiset on sikoja.
Miksi lämpenisi? Joku kusinen sauna. Uimahalli on tuossa lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteissauna tulisi halvemmaksi.Halvemmaksi kenelle? Taloyhtiön saunan kulut maksaa jokainen asukas, neikin jotka ei saunaa koskaan käytä. Oman saunan käytöstä maksaa asukas itse.
Puhumattakaan siitä että omaan saunaan pääsee kun haluaa tai että joutuisi miettimään mitä eritteitä lauteilla on. Ihmiset on sikoja.
Halvemmaksi niille jotka sitä käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteissauna tulisi halvemmaksi.Halvemmaksi kenelle? Taloyhtiön saunan kulut maksaa jokainen asukas, neikin jotka ei saunaa koskaan käytä. Oman saunan käytöstä maksaa asukas itse.
Halvemmaksi niille jotka sitä käyttävät.
Tietysti tulisi. Ajattele jos kaikki alkaisivat remontoimaan saunaa pieniin tiloihinsa.
Ei ollut saunaa vaikka kysyin taloyhtiöltä että laittavatko saunan päälle niin sanoivat ei koska lauantaisin on saunavuorot. Ei mitään joustoa edes joulun takia.
Vierailija kirjoitti:
Lämpeni perinteinen sekasauna jatkoineen.
Tuossa on joulun henkeä ja kaikki saivat ihan ilmaisia lahjoja.
Ei. Mulla ei kyllä ole saunavuoroakaan. Saunaan pitää mennä pihan poikki koska sijaitsee erillisessä varastorakennuksessa
Meillä voi kuka tahansa varailla listasta vuoroja ja maksaa. Itse kyllä saunon joulun jokaisena päivänä.
Meillä on sauna kokonaan poistettu taloyhtiöstä.
Pitääkin laittaa sauna lämpiämään...
Ei mutta kävin ottamassa kuuman suihkun saunatiloissa.