Miksi pitää pettää ????
Ei mun siippa nyt vielä ole pettänyt, mutta me ollaan oltu naimisissa 5 vuotta ja kaks kertaa jo ollaan oltu tilanteessa, että jotain juttua on ollut.
Eli pari vuotta sitten alkoi sähköpostia tulla miehelle kaverinsa entiseltä, joka on koittanut mun miestä joskus sillon vuosia sitten kun oli naimisissa miehen kaverin kanssa. Mieheni silloin kieltäytyi kohteliaasti naisen " tarjouksista" . Nyt tämä nainen oli naimisissa jonkun miehen kanssa kenen kanssa oli ex-miestään sitten lopulta pettänyt ja innostui ottamaan yhteyttä kun kuuli että mieheni oli mennyt naimisiin ja saanut lapsia. Ensin en pitänyt minään, ajattelin vaan että kunhan kuulumisia kyselee, mutta sitten kun jatkuvasti tuli sähköpostia ja viestejä niin pistin topin ja sanoin sille muijalle, että nyt loppui. Ja loppuihan se. Mies sanoi että kunhan nyt vastaa viestiin, että ko. nainen vaan kyseli mitä kuuluu ja miten lapset kasvaa jne.
No, sanoin miehelle, että kun itse " pakotti" minut heivaamaan kaikki miespuoliset kaverit kun menimme yhteen, niin hänelläkään ei sitten ole oikeutta moisiin kaverisuhteisiin ja se jäi siihen.
No, nyt sitten olen ihmetellyt, että kun miehelle tulee viestejä (kovin paljoo niitä ei tule) ja kun olen kysynyt että mitäs nyt (hän itsekin aina kysyy kun saan viestin, että no mitä ja kerron tottakai) niin vastaus on ollut jotain ylimalkaista, joten epäilys on herännyt.
Viikonloppuna sitten hänelle tuli illalla viesti ja luki sen ihme ilme naamallaan ja jätti vastaamatta ja kun kysyin niin taas tuli ylimalkainen " joku vaan" vastaus. Kun lähdin saunasta ennen miestä, luin sen viestin. Numero oli outo, nimi oli tallennettu kyllä puhelimeen ja siinä luki jotain miesmäistä nimeksi, esim " PUUJULLI" empä nyt tarkkaan mieleeni laittanut mitä siinä luki. Enkä enää muista mitä tekstiviestissä luki, mutta vaikutti että olisi jostakin kuvasta puhuttu, jotain kyynärästä... oikeesti mä sain semmosen kuvan, et olis miehen vehkeestä ollut kyse!!!
Menin känny kädessä miehelle huutamaan että mikä vittu tämä viesti on ja hän suuttui niin että hajotti helevetin kalliin puhelimensa päreiksi.
No, riita siitä tuli mutta lopulta kyllä itkettiin ja puhuttiin ja kaikki on nyt hyvin, mutta yhä kaihertaa, että mikä juttu se oli? Oliko joku säätö menossa?
Vaikea uskoa miehestä että pettäisi minua, itse tunnen suunnatonta rakkautta päivittäin ja miehen käytös kertoo hänen tuntevan samoin. Meillä on 3 pientä lasta, joten seksi ei ole aina mahdollista kun sitä haluaisi ja joskus väsymys vie voiton, mutta olemme siitä puhuneet ja kuvittelin että molemmat olimme samalla aaltopituudella, että tämä on nyt tätä mutta kestetään - nyt jäi tuon episodin jälkeen kaihertamaan, että olenko menettämässä mieheni?
Auttakaa nyt vähän mitä tässä pitäisi tehdä.
Kommentit (8)
Siinäpä se! Mies hajotti puhelimensa joten turha on enää yrittää kattoo mitä siinä luki. Siis jotai et saisko vähän paremman kuvan jotai kyynervarresta tai jotai... se oli silleen kirjotettu, et siitä sai kuvan et puhuttiin miehen kalusta! Olin niin vitun tyhmä etten älynny sitä numeroo pistää talteen et mistä se tuli vaan suutuin niin et menin sille heti huutaan.
Vaikeeks se meni ja semmonen olo jäi jälkikäteen et peitti muulla sen ettei tarvis mulle vastata tohon mistä riitä alko yleensä
Se tietty alko huutaa et mielessä on käyny vaihtaminen ku kysyin et perkele petäksä mua vai mitä tää on? Josta tietty mä järkytyin ihan tyystin et miten se voi sanoo noin!
Itkettää vieläkin ajatella, et miten sen kestäis jos se mua pettäis enkä voi tajuta et miten se edes voi sanoo mulle noin.
Mulle ei tulis pieneen mieleen häntä pettää! Ja mä todella olin kuvitellut, että me rakastetaan toisiamme yli kaiken. Siinä oli sit muutaki juttua, miehellä on ehkä edessä sairaseläkkeelle jääminen ja juttu käänty siihen, ettei halua olla mulle kiviriippa ...
tekstailut ja kahvit ei ole pettämistä, siinä on vielä tosi pitkä matka.
Mulla on yksi teoria: että pettäminen tulee huonosta itsetunnosta. Siitä ettei elämässään saa sitä kokemusta että on hyvä ja riittävä ja rakastettu, että sua kohdellaan niin kuin olisit arvokas ja tärkeä, jopa korvaamaton. Sitten kun joku " vieras nainen tai mies" kohtelee sua silleen niin sitä ei voi vastustaa, vaikka rakastaisi vaimoaan ja vaikkei rakastaisi sitä toista. Ihminen vaan tarvii huomiota ja hyväksyntää. Auervaarat ainakin perustuu tähän. Surullista kaiken kaikkiaan.
oliko mahd. kalustaan kuvan lähettänyt sille ihmiselle??
..eli hyökkäys on paras puolustus. Miks IHMEESSÄ annoit olla etkä vaatinut selitystä? Mä en ymmärrä, mun kaveri on samanlainen kusipää äijänsä kanssa, sanoo vain että kun ei se vastaa ku kysyy. Sillon sellasen äijän kanssa ei aleta millekään. eiköhän se selitys sieltä tipu.
Se sanoi, että tuntuu, etten mä pidä sitä nykyään minään! Että kun mä vaan marisen jostain pikkujutuista, et kun tuun töistä kotiin ja saatan mumista ittekseni, et jaa ooks pelannut tääl koko päivän lasten kans?
Okei voishan sen nyt kauniimminkin sanoo... Mut kun mies on töissä, mä ulkoilen lasten kans, teen ruokaa, pesen pyykkiä, siivoan ja järjestelen. Semmonen mieskin ennen oli, mut josko se sit ei vaan enää jaksa..
Mä kyl sanoin viikonloppuna kuinka paljon mä sitä arvostan ja oikeesti mä olen luullut et mä olen sanonut sen sille usein. Mä kehun kavereille ja vanhemmille kuinka ihana mun mies on, kun se tekee ruokaa ja on niin ihana isi ja kyl mä mielestäni sitä yritän sillekin sanoo - eikai sitä nyt jatkuvasti jumalauta voi olla hehkuttamassa et oot sä sit ihana kylläpäs ootkin. Missäs mun arvostus sitten on? Mies pitää mua hyvänä ja sillen, mut ei sekään koko ajan hoe et oompa mä erinomanen ku hoidan kodin ja lapset ja käyn töissäkin vielä.
Ja mä tajusin juur miten otan selville mistä se viesti tuli. Liittymät on mun nimissä joten mä saan niistä puheluerittelyn...
Mun mielestä jos mä lähettelisin viestejä toisen miehen kanssa, niin mä pettäisin. Ja sama on toisinpäin. Minkä takia semmosta sit tekee, lopultahan se siihen yhteen johtaa. Jos toista rakastaa, niin ei sillon tarvi toisten naisten/miesten kanssa vehdata.
Niin se vaan on.
Kauhea riita, mutta et sitten saanut näitä asioita selville?