En löydä naista - luovutan
Olen 42 vuotias, erinomaisesti omillani toimeentuleva. Hoikka ja peruskomea. Työkaverit hämmästelevät miten olen edelleen sinkku vaikka erosta jo 3 vuotta.
Olen yrittänyt. Nettiä - kiitos ei enää. On lupaavia tapauksia jotka kasvotusten paljastuvat joksikin muuksi. Viimeisin kertoi polttavansa pilveä. Kiitos ei.
On varattuja jotka lähestyvät -kiitos ei sitäkään.
No yritinpä sitten olla hymyilevä, iloinen ja avoin. Ei auta. Kukaan ei lähesty.
Tein itse alotteita, turhaan.
Nyt alan luovuttaa. Pärjään hienosti yksinkin, mutta toki olisi mukava jakaa asioita toisen kanssa. Olen antanut mahdollisuuden pitkälle, pätkälle, hoikalle, pyöreälle, puheliaalle ja hiljaiselle. Turhaan.
Alan valmistautua elämään ilman kumppania.
Mistä niitä tavallisia naisia löytää? Missä teen väärin?
Kommentit (64)
Sama täällä. Olen tullut siihen tulokseen, ettei hyviä naisia vain ole olemassa. Sinkkunakin voi elää ihan hyvää elämää ja toki kannattaa tapailla naisia ja harrastaa lyhyitä seksisuhteita. Se alkaa käydä mielenterveyden päälle, jos ei pitkään aikaan saa edes seksiä ja läheisyyttä.
Mee jonottaan naapurin naisen oven taakse. Palstan mukaan kaikilla naisilla on jonoa oven takana.
Oho. Jopa 3 vuotta sinkkuna! Moni ollut koko ikänsä eikä vieläkään ole luovuttanut.
Älä tyydy suomalaisiin. Peruskomealla omillaan toimeentulevalla naista arvostavalla miehellä on paljon vientiä keski-Euroopassa, etelä-Euroopasta tai kaukomaista puhumattakaan. Panosta laatuun!
Ootko Philippiiniläistä koittanut.
Juuri tämän takia moni suomalainen mies käy thaimaassa panolomilla pari kertaa vuodessa. Vihdoin saa sellaista laatua mitä ansaitsee, eikä vaan mitään rumia, pullukoita, narkkarijuoppoja, yksinhuoltajia ym mitä nyt vikoja suomalaisissa naisissa tyypillisesti on.
Polta hyvä mies pilveä. Johan löytyy seuraa.
Ei se ulkonäkö yksin ratkaise. Tai varallisuus. Mutta jos on itsekäs tai tyhmät jutut niin sekin vaikuttaa. Vai onko kohdallesi sattunut sellaista nykyajan laitettua naista joka haluaa vain elämyksiä, kokemuksia ja bilettää, matkustaa jne. Sellaista joka on lapsesta asti kasvatettu oi mikä prinsessa ja saanut kaiken. Ne kannattaa unohtaa ennenkuin yrittääkään.
Etsitkö kumppania vääristä paikoista, sitäkin kannattaa vähän miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia moni suomalainen mies käy thaimaassa panolomilla pari kertaa vuodessa. Vihdoin saa sellaista laatua mitä ansaitsee, eikä vaan mitään rumia, pullukoita, narkkarijuoppoja, yksinhuoltajia ym mitä nyt vikoja suomalaisissa naisissa tyypillisesti on.
Sen sijaan tautisia baarihutsuja. Jippii.
Ette tarvitse naista! Osa naisista on ihan hirveitä. Aivan järkyttävän karmeita.
Uuh ..laatunainen Tinderistä. 35v ja bodycount 25 ..vuodessa.
Kyllä romanttista on.
Naurettava juttu, olen 46v nainen ja ollut lähes koko elämän sinkku jollei lasketa niitä hottisvuosia 16-24v. Silloin en tietysti ollut mutta eipä silloin kukaan nainen ole. Mitään negatiivista ei ulkoisesti ole tapahtunut, tuon iän jälkeen ollut yhtä hoikka ellei hoikempi ja kaikinpuolinen naisellisemman näköinenkin monen mielestä. Olen huomannut ainoan muutoksen:ikä eikä miehille enään kelpaa.
Jouluna sukulaisten kanssa ja yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan tautisia baarihutsuja. Jippii.
Heh, joo, baarithan eivät täällä suomessa täyty suomalaisista naisista viikonloppuisin. Eikä ne varsinkaan harrasta mitään yhden illan juttuja. Todellisia pyhimyksiä.
Tästähän oli hetki sitten aiempi keskustelu:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5852668/sinkkunaiset-missa-harrastuksis…
Jos haluat heitä kohdata muutoin kuin netin kautta niin muuta elämäntapojasija harrasteitasi. Sellaisia aktiviteetteja joissa naisetkin viihtyvät ja joissa on mahdollisuus kontaktia syntyä muutenkin kuin väkinäisten iskuyritysten svulla.
Tanssiminen, ratsastus, vapaaehtoistoiminta, seurakunnat,...
Vierailija kirjoitti:
Ja tuliaisina tuovat hivin. Suurin osa Suomen uusista hiv-tartunnoista tulee seksilomailevien heteromiesten mukana.
Nykyisin prep-lääkityksen saa jos kuuluu riskiryhmään, ts. ei osaa huolehtia seksuaaliterveydestään muulla tavoin.
Joopa joo. 16 vuotta yksin eron jälkeen ja nainen olen. Että älä jaksa kolmen vuoden jälkeen valittaa. Joitain suhdeyrityksiä ollut eron jälkeen mutta ei niistä sitten syystä tai toisesta tullut mitään. Baarista löytyisi kyllä halutessa seuraa ja ulkonäköä kehuttu mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Ei tässä maassa vain enää tunnu syntyvän parisuhteita, ainakaan kestäviä.
Tee pidempää päivää ja mene talveksi Aasiaan. Sieltä löytyy nainen satavarmasti.
Aloittajan ongelma on, ettei hän osaa olla yksin, vaan pitää itsestäänselvyytenä, että hänelle kuuluu ja löytyy mieleinen nainen, kun vain vähän hakee.
Kun ymmärtää, miten iso onni on, että kaksi ihmistä haluaa vapaaehtoisesti jakaa elämänsä toistensa kanssa, alkaa löytää oikean asenteen kumppanin etsintään.
Eikä todellakaan kannata sekaantua mihinkään pössyttelijään. Sitä en tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
No niin, miksi ihmeessä olet edes ylipäätään olet sitten yrittänyt etsiä seuraa Suomesta????
Tinderin haun saa laajennettua myös ulkomaille. Tallinnaan pääsee Helsingistä lautalla muutamassa tunnissa. Länteen päin en suosittele menemistä, sillä siellä ei suomalaiset miehet ole haluttuja. Kehitysmaassa käy teidän flaksi.
Ala vaan juomaan