En löydä naista - luovutan
Olen 42 vuotias, erinomaisesti omillani toimeentuleva. Hoikka ja peruskomea. Työkaverit hämmästelevät miten olen edelleen sinkku vaikka erosta jo 3 vuotta.
Olen yrittänyt. Nettiä - kiitos ei enää. On lupaavia tapauksia jotka kasvotusten paljastuvat joksikin muuksi. Viimeisin kertoi polttavansa pilveä. Kiitos ei.
On varattuja jotka lähestyvät -kiitos ei sitäkään.
No yritinpä sitten olla hymyilevä, iloinen ja avoin. Ei auta. Kukaan ei lähesty.
Tein itse alotteita, turhaan.
Nyt alan luovuttaa. Pärjään hienosti yksinkin, mutta toki olisi mukava jakaa asioita toisen kanssa. Olen antanut mahdollisuuden pitkälle, pätkälle, hoikalle, pyöreälle, puheliaalle ja hiljaiselle. Turhaan.
Alan valmistautua elämään ilman kumppania.
Mistä niitä tavallisia naisia löytää? Missä teen väärin?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia moni suomalainen mies käy thaimaassa panolomilla pari kertaa vuodessa. Vihdoin saa sellaista laatua mitä ansaitsee, eikä vaan mitään rumia, pullukoita, narkkarijuoppoja, yksinhuoltajia ym mitä nyt vikoja suomalaisissa naisissa tyypillisesti on.
Ja ...rat Thaimaassa on sitten tasokkaita? Meinaatko ettei ne vedä mitään jotta kestäisivät sitä elämää? Ovat taudittomia? Haloo... Ja parhaimman näköisethän niistä on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko Philippiiniläistä koittanut.
Suomeksi kirjoitetaan filippiiniläinen, Iiigor.
Se kävelee vastaan kun sitä vähiten odottaa. Jos tyrkyttää itseään on se epäviehättävää. Huumori toimii aina ja pieni pilke silmäkulmassa. Itse kun flirttailen naiselle ja ei tajua sitä niin sanon että sori mulla meni roska silmään. Liian tungetteleva käytös saa toisen lähinnä ahdistumaan. Kannattaa olla nokkela ja ovela, tunnustella maastoa. Kaikki me ihmiset ollaan omia persooniamme. Kannattaa tutustua rauhassa ja antaa homman edetä omaan tahtiinsa jos on edetäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko Philippiiniläistä koittanut.
Suomeksi kirjoitetaan filippiiniläinen, Iiigor.
Katos, sait väkisin kaivella syyn nimittää toista? Hae apua tuohon.
Just nyt on tympeä pyhäpäivä ja pimpsukka olis paikallaan jos sellainen täällä olisi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia moni suomalainen mies käy thaimaassa panolomilla pari kertaa vuodessa. Vihdoin saa sellaista laatua mitä ansaitsee, eikä vaan mitään rumia, pullukoita, narkkarijuoppoja, yksinhuoltajia ym mitä nyt vikoja suomalaisissa naisissa tyypillisesti on.
Sen sijaan tautisia baarihutsuja. Jippii.
Heh, joo, baarithan eivät täällä suomessa täyty suomalaisista naisista viikonloppuisin. Eikä ne varsinkaan harrasta mitään yhden illan juttuja. Todellisia pyhimyksiä.
Outo ristiriita. Pillua pitäisi saada, mutta nainen, joka sitä " antaa" on halpa vosu. Miehet saa käydä baarissa etsimässä naisseuraa, mutta, jos nainen tekee niin on halpa Vasu. Sitten kuitenkin valitetaan, miten naisia ei löydä mistään, eikä saa pillua....
Ai niin, naisiksi lasketaan vain alle 25- vuotiaat hoikat, kauniit neitsyt- naiset👍
Vierailija kirjoitti:
Just nyt on tympeä pyhäpäivä ja pimpsukka olis paikallaan jos sellainen täällä olisi. :(
Sulla on kaksi. Toinen vasen - ja toinen oikea handu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä on pilven poltossa? Oletko itse täysin raitis?
Olen eri: pilvepolttajien aivot on mössönä. Vahingoittaa aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kaksi. Toinen vasen - ja toinen oikea handu.
Aitoa sen olla pitää. Nyrkkikyllikki on jo niin koettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonlääkehän tuo on, mutta liikaa käytettynä varmasti tekee pahaa ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi levität 30 vuotta sitten valheelliseksi todettua propagandaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on aivoille huomattavasti vaarallisempi päihde kuin kannabis.
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta! Mä olen ollut yksin ja ilman seksiä 20 vuotta, eli siitä asti kun erosin poikaystävästäni. Enkä edelleenkään ole luovuttanut. Kiinnostuneita miehiä ei ole vielä tullut vastaan, mutta uskon edelleen löytäväni jonain päivänä hänet, joka huomaa minut.
Ja itse olen ollut kiinnostunut nuoremmista, vanhemmista, pitkistä, pätkistä, laihoista ja lihavista, eli ei ole omasta nirsoilustani kyse, vaan miesten. Pitää vaan olla molemminpuolinen kiinnostus, ei se riitä, että vain minä olen kiinnostunut.
Lakkaa olemasta kiinnostunut kenestäkään, niin miehet alkaa kiinnostua susta. Ihminen haluaa aina sitä mitä ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sidukka...valaita. Onneksi suomalaissa naisissakin on silti niitä jotka pitävät itsestään huolta eivätkä plösähdä fazerin sinisen ja sidukan äärellä. Itse tykkään silti niin näistä solakoista slaavilaisista naisista joilla myös perinteisemmät vanhakantaiset arvot.
Vanhakantaiset arvot = mies haluaa äidin, koti- ja seksiorjan samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan tautisia baarihutsuja. Jippii.
Heh, joo, baarithan eivät täällä suomessa täyty suomalaisista naisista viikonloppuisin. Eikä ne varsinkaan harrasta mitään yhden illan juttuja. Todellisia pyhimyksiä.
Outo ristiriita. Pillua pitäisi saada, mutta nainen, joka sitä " antaa" on halpa vosu. Miehet saa käydä baarissa etsimässä naisseuraa, mutta, jos nainen tekee niin on halpa Vasu. Sitten kuitenkin valitetaan, miten naisia ei löydä mistään, eikä saa p
Totuus vain on se, että naista ei löydy. Ei sitten mistään Ongelmani on se, että en ole tavallinen mies, eli en aja Lamborghinilla enkä pelaa NHL:ssä
Valota hiukan, että mihin se edellinen (tai edelliset) parisuhde kaatui?
Vierailija kirjoitti:
Mee jonottaan naapurin naisen oven taakse. Palstan mukaan kaikilla naisilla on jonoa oven takana.
Mitäs hyötyä sinne on jonon jatkoksi mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee jonottaan naapurin naisen oven taakse. Palstan mukaan kaikilla naisilla on jonoa oven takana.
Mitäs hyötyä sinne on jonon jatkoksi mennä?
Kannattaahan se olla jonossa että pääsee sitten omalla vuorollaan naisen luo.
3 vuotta! Mä olen ollut yksin ja ilman seksiä 20 vuotta, eli siitä asti kun erosin poikaystävästäni. Enkä edelleenkään ole luovuttanut. Kiinnostuneita miehiä ei ole vielä tullut vastaan, mutta uskon edelleen löytäväni jonain päivänä hänet, joka huomaa minut.
Ja itse olen ollut kiinnostunut nuoremmista, vanhemmista, pitkistä, pätkistä, laihoista ja lihavista, eli ei ole omasta nirsoilustani kyse, vaan miesten. Pitää vaan olla molemminpuolinen kiinnostus, ei se riitä, että vain minä olen kiinnostunut.