Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä naista - luovutan

Vierailija
25.12.2024 |

Olen 42 vuotias, erinomaisesti omillani toimeentuleva. Hoikka ja peruskomea. Työkaverit hämmästelevät miten olen edelleen sinkku vaikka erosta jo 3 vuotta.

Olen yrittänyt. Nettiä - kiitos ei enää. On lupaavia tapauksia jotka kasvotusten paljastuvat joksikin muuksi. Viimeisin kertoi polttavansa pilveä. Kiitos ei.

On varattuja jotka lähestyvät -kiitos ei sitäkään.

No yritinpä sitten olla hymyilevä, iloinen ja avoin. Ei auta. Kukaan ei lähesty.

Tein itse alotteita, turhaan.

Nyt alan luovuttaa. Pärjään hienosti yksinkin, mutta toki olisi mukava jakaa asioita toisen kanssa. Olen antanut mahdollisuuden pitkälle, pätkälle, hoikalle, pyöreälle, puheliaalle ja hiljaiselle. Turhaan.

Alan valmistautua elämään ilman kumppania.

Mistä niitä tavallisia naisia löytää? Missä teen väärin?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh ..laatunainen Tinderistä. 35v ja bodycount 25 ..vuodessa.

Kyllä romanttista on.

Sopii hyvin vastaavalle miehelle. Kuvitteletteko saavanne +30 elähtäneinä jurpoina setämiehinä, jotain parikymppisiä missi- neitsyitä?

Vierailija
22/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanssikurssille tai ala joogaamaan. Kumpikin on vahvasti naisvaltaista porukkaa. Ovat yleensä hyvässä kunnossa.

Yksi vaihtoehto on jääkiekko-otteluiden fanibussit. Niissä on nuoria naisia runsaasti. 

Pääasia on, että menet tekemään jotain. Siellä tutustuu ihmisiin oikeasti ja oikeassa tilanteessa. Treffit jonkin netti-ihmisen kanssa on aina teennäiset. Tulee väkisin odotuksia, jotka eivät sitten toteudu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Aapo.

Vierailija
24/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisten on lähes mahdoton löytää kumppania. Epätäydelliset ei pysy yhtä kauan sinkkuna. Se on niin jännä juttu.

Vierailija
25/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Erosta kolme vuotta, pari vanhaa tuttua lähestyi ja muutama varattu, mutta muuten ei mitään. Toki etten liiku missään ja Tinderiä kokeilin pari päivää.

On vain realismia todeta etten tule tapaamaan ketään etsimättä ja en tosiaan tiedä mistä ja miten etsisin.

N48

Vierailija
26/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan antaisit itsellesi aikaa sen sopivan löytämiseen? Nyt tuntuu että väkisin yritetään mahdollisimman nopeasti saada joku rinnalle. Onko sinulla jokin kiire sen kumppanin löytymiseen?

Vierailija
27/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia moni suomalainen mies käy thaimaassa panolomilla pari kertaa vuodessa. Vihdoin saa sellaista laatua mitä ansaitsee, eikä vaan mitään rumia, pullukoita, narkkarijuoppoja, yksinhuoltajia ym mitä nyt vikoja suomalaisissa naisissa tyypillisesti on.

Sun mielestä suomalainen mies ansaitsee siis maksullisen kehitysmaalaisen naisen? Vau. Oisin itse ajatellut vähän nätimmin miehistämme kuitenkin.

Vierailija
28/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on vinksahtanut kuva parisuhteista että on joku pakko olla nainen/mies. Ihan vaan joku nainen/mies täytyy löytää siihen viereen. Muuten elämä ei ole täydellistä. Ja sitten erotaan kun ei ollutkaan täydellinen match, ollaan tyydytty kun yksinolo on niiiiin ikävää. Kuvitelkaa maailma jossa ihmiset viihtyvät omassakin seurassaan ja hoitavat asioitaan, ja sitten ehkä kohtaavat jonkun tietyn ihmisen josta pitävät juuri sinä persoonana joka on ja he rakastuvat. Eikö näistä syntyisi paljon terveempiä parisuhteita kuin etsimällä etsiminen ja oletusarvoisesti parisuhteeseen tähtäävä tutustuminen? Samalla tavalla kuin oikeat ystävyyssuhteetkin syntyy. Ihmiset olisivat myös tehokkaampia mikäli keskittyisivät päivän askareisiin eivät siihen että pitää ns. saalistaa kumppania koko ajan ja joka paikassa.

Vierailija
29/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä että jostain syystä menen ihan lukkoon, jos kaupassa tai ruokaravintolassa koen että joku mies silmäilee. Vaikka olisi ihan ok oloinen mies niin en tosiaan osaa väläyttää mitään hymyä tai vastaavaa vaan en katso enää sinnepäinkään.

N48

Vierailija
30/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse edes polta pilveä, mutta mikä aloittajan mielestä siinä on niin pahaa? Tuo on vähän kuin vaatisi olemaan käyttämättä alkoholia ollenkaan, eli vaatimukset taitavat olla aika tiukat.

Vierailija
31/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettava juttu, olen 46v nainen ja ollut lähes koko elämän sinkku jollei lasketa niitä hottisvuosia 16-24v. Silloin en tietysti ollut mutta eipä silloin kukaan nainen ole. Mitään negatiivista ei ulkoisesti ole tapahtunut, tuon iän jälkeen ollut yhtä hoikka ellei hoikempi ja kaikinpuolinen naisellisemman näköinenkin monen mielestä. Olen huomannut ainoan muutoksen:ikä eikä miehille enään  kelpaa.

Jouluna sukulaisten kanssa ja yksin.

Niin. Ei ole kiinni ulkonäöstä eikä painosta. Olen tavallisen, ihan kivan näköinen pullukka, nykyisen mieheni tapasin hieman alle nelikymppisenä työhön liittyvässä tilaisuudessa. 

Onnea, myös deittionnea sitä kaipaaville, uuteen vuoteen!

N45

Vierailija
32/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettava juttu, olen 46v nainen ja ollut lähes koko elämän sinkku jollei lasketa niitä hottisvuosia 16-24v. Silloin en tietysti ollut mutta eipä silloin kukaan nainen ole. Mitään negatiivista ei ulkoisesti ole tapahtunut, tuon iän jälkeen ollut yhtä hoikka ellei hoikempi ja kaikinpuolinen naisellisemman näköinenkin monen mielestä. Olen huomannut ainoan muutoksen:ikä eikä miehille enään  kelpaa.

Jouluna sukulaisten kanssa ja yksin.

Jännä. Olen 45 eikä ikinä ole ollut ottajista pula. Itse vain en ole halunnut enää parisuhteeseen juuri tuon ekan parikymppisenä koetun seurustelusuhteen jälkeen. Totesin työlääksi ja turhaksi, kivempi olla itsekseen. Miehet tietty haluaa mitä ei voi saada, joten ihailijoita on ihan aina riittänyt, eikä mun ikä ole ongelmaan auttanut millään lailla.

Vierailija
33/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän oli hetki sitten aiempi keskustelu:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5852668/sinkkunaiset-missa-harrastuksis…

Jos haluat heitä kohdata muutoin kuin netin kautta niin muuta elämäntapojasija harrasteitasi. Sellaisia aktiviteetteja joissa naisetkin viihtyvät ja joissa on mahdollisuus kontaktia syntyä muutenkin kuin väkinäisten iskuyritysten svulla.

Tanssiminen, ratsastus, vapaaehtoistoiminta, seurakunnat,...

Seurakunnat? Kierrä kaukaa, siellä on hyvin vähän normaaleja ihmisiä.

Vierailija
34/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomes on nirsoimmat naiset maailmassa joten tavis naisille ei kelpaa tavis mies.

Vierailija
35/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia moni suomalainen mies käy thaimaassa panolomilla pari kertaa vuodessa. Vihdoin saa sellaista laatua mitä ansaitsee, eikä vaan mitään rumia, pullukoita, narkkarijuoppoja, yksinhuoltajia ym mitä nyt vikoja suomalaisissa naisissa tyypillisesti on.

No niin, miksi ihmeessä olet edes ylipäätään olet sitten yrittänyt etsiä seuraa Suomesta???? 

Tinderin haun saa laajennettua myös ulkomaille. Tallinnaan pääsee Helsingistä lautalla muutamassa tunnissa. Länteen päin en suosittele menemistä, sillä siellä ei suomalaiset miehet ole haluttuja. Kehitysmaassa käy teidän flaksi. 

Tallinnalaiset naiset vihaa suomalaisia miehiä, viinaturisteistien käytöksestä johtuen, joten ei sinnekään kannata katsella.

Kehitysmaat.

Vierailija
36/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse edes polta pilveä, mutta mikä aloittajan mielestä siinä on niin pahaa? Tuo on vähän kuin vaatisi olemaan käyttämättä alkoholia ollenkaan, eli vaatimukset taitavat olla aika tiukat.

En ole ap, mutta olen nähnyt tarpeeksi elämänhallinnan menettäneitä, passivoituneita, omasta mielestään normaaleita pilvenpolttajia, ja kaupan päälle pari pysyvästi psykoosisairauteen sairastunutta. En halua arkeeni pilvenkatkua, en asuntooni, en kumppanin hiuksiin. Jos muutaman kerran elämässään eksyy hippibileisiin, niin siitä vain. Mutta viikottaista pössyttelyä en katsele, joku toinen katselkoon halutessaan. 

Vierailija
37/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polta hyvä mies pilveä. Johan löytyy seuraa.

Kyllä😂

Vierailija
38/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomes on nirsoimmat naiset maailmassa joten tavis naisille ei kelpaa tavis mies.

Yleensähän Suomessa kuulemma on ne anteliaimmat naiset, koettakaahan taas päättää miten on

Vierailija
39/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on vinksahtanut kuva parisuhteista että on joku pakko olla nainen/mies. Ihan vaan joku nainen/mies täytyy löytää siihen viereen. Muuten elämä ei ole täydellistä. Ja sitten erotaan kun ei ollutkaan täydellinen match, ollaan tyydytty kun yksinolo on niiiiin ikävää. Kuvitelkaa maailma jossa ihmiset viihtyvät omassakin seurassaan ja hoitavat asioitaan, ja sitten ehkä kohtaavat jonkun tietyn ihmisen josta pitävät juuri sinä persoonana joka on ja he rakastuvat. Eikö näistä syntyisi paljon terveempiä parisuhteita kuin etsimällä etsiminen ja oletusarvoisesti parisuhteeseen tähtäävä tutustuminen? Samalla tavalla kuin oikeat ystävyyssuhteetkin syntyy. Ihmiset olisivat myös tehokkaampia mikäli keskittyisivät päivän askareisiin eivät siihen että pitää ns. saalistaa kumppania koko ajan ja joka paikassa.

Lisään vielä miten absurdia on se että nämä etsijät aiheuttavat itselleen tuskaa kuvittelemalla itselleen sen puuttuvan palasen joka tekee heistä kokonaisen, jokaista yksityiskohtaa myöten millainen hän on. Surevat jopa vuosia ettei tämä mielikuvituskumppani vain manifestoidu heidän elämäänsä. Kun tarpeeksi elää niissä haaveissaan niin auttamatta pettyy jos tapaa oikeita ihmisiä jotka eivät ole täydellisiä.

Vierailija
40/64 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sidukka...valaita. Onneksi suomalaissa naisissakin on silti niitä jotka pitävät itsestään huolta eivätkä plösähdä fazerin sinisen ja sidukan äärellä. Itse tykkään silti niin näistä solakoista slaavilaisista naisista joilla myös perinteisemmät vanhakantaiset arvot.