En löydä naista - luovutan
Olen 42 vuotias, erinomaisesti omillani toimeentuleva. Hoikka ja peruskomea. Työkaverit hämmästelevät miten olen edelleen sinkku vaikka erosta jo 3 vuotta.
Olen yrittänyt. Nettiä - kiitos ei enää. On lupaavia tapauksia jotka kasvotusten paljastuvat joksikin muuksi. Viimeisin kertoi polttavansa pilveä. Kiitos ei.
On varattuja jotka lähestyvät -kiitos ei sitäkään.
No yritinpä sitten olla hymyilevä, iloinen ja avoin. Ei auta. Kukaan ei lähesty.
Tein itse alotteita, turhaan.
Nyt alan luovuttaa. Pärjään hienosti yksinkin, mutta toki olisi mukava jakaa asioita toisen kanssa. Olen antanut mahdollisuuden pitkälle, pätkälle, hoikalle, pyöreälle, puheliaalle ja hiljaiselle. Turhaan.
Alan valmistautua elämään ilman kumppania.
Mistä niitä tavallisia naisia löytää? Missä teen väärin?
Kommentit (64)
Jaahas ratkaisusi on ihmiskaupan tukeminen. Miten kukaan itseään kunnioittava mies voi ostaa toisen ihmisen - siitähän näissä thaimaalaisissa "tyttöystävissä" ja baariperhosissa on oikeasti kysymys. En suosittele kenellekään. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia moni suomalainen mies käy thaimaassa panolomilla pari kertaa vuodessa. Vihdoin saa sellaista laatua mitä ansaitsee, eikä vaan mitään rumia, pullukoita, narkkarijuoppoja, yksinhuoltajia ym mitä nyt vikoja suomalaisissa naisissa tyypillisesti on.
Luulin että minulla (60v) on parasta ennen päivämäärä pahasti ohitettu ennen kuin lähdin "mummojen" suosimaan diskoon tanssimaan. Olin väärässä, oranssi -30% lappu otsassa onkin hyvä asia. Selvin päin kun joraa niin aivotkin toimii eikä tule hölmöiltyä.
Niin. Minun pimpsukkani on mukanani sellaisen ihmisen seurana, joka kohtelee minua ihmisenä, ei reikänä :)