Mies miten käsittelet asian jos rouvasi kokenut kookkaan toisaalla
Omaa kultaa pumpattu julmetun kokoisella siittimellä...
Noloksi vetää
Kommentit (46)
Kun kerran on saanut kunnon isoa niin aina sitä kaipaa
Pieni ei anna samaa tunnetta
Mun kohdalla se tarkoittaisi sitä, että laitan vaihtoon. Ei siksi, että mun itsetunto ei sitä kestäisi, vaan siksi, että mä oon sen verran vanhanaikainen, että en kysele mistään aiemmista kokemuksista ja jos niitä kysymättä on pakko jakaa, niin oletan, että on ollut niin upea kokemus, että haikailee sitä kuitenkin, eikä mua kiinnosta nainen joka haikailee jonkun aiemman kokemuksen perään, oli se sitten iso muna tai kaksi ukkoa samaan aikaan jyystämässä tai mitä tahansa. Tavoitelkoon sellaista mieluummin, naisia kyllä riittää.
Vau olisin onnellinen ja tyytyväinen, jos vaimo saanut isoa. Etenkin kun vaimo hehkuisi saatuaan kunnon panot. Panomiehet ja aviomiehet otetaan eri pakasta. Sehän on vain seksiä ja ei rouva minuakaan ilman jätä. Onnellinen liitto.
Naisystävältä kysyin kuinka isoa hän on saanut kun kehui minun 17/5 kalua naidessamme. Hän sanoi saaneensa 23 cm pitkää ja oli mitannut. Paksuutta ei ollut mitannut. Ei haitannut minua kun minunkin kanssa tärisi ja uikutti naama punaisena. Sanoikin ettei se 23 cm mahtunut millään kokonaan sisään. Minun voi kuulemma huoletta paukuttaa pohjaan ja hyvää tekee.
Eipä kiinnosta pätkääkään mitä on ennen saanu, jos on pysynyt minun kanssa 20v ni oletan, että riitän.
Koettaakaahan miehet nyt miettiä muutakin kun munanne kokoa. Tänne kirjottaa monet naisena esiintyvät miehet kommentteja, että pitää olla linja-auton kokonen kulli, että tuntuu edes jossain. Höpö höpö juttuja.
Miksi sitä pitäisi käsitellä? En tiedä minkä kokoista naiseni on saanut aikaisemmin eikä kiinnosta. Ei sinne ainakaan pidempää mahtuisikaan omaan verrattuna. Jos hänellä olisi ongelma munani koossa niin vaihtaisin naiseen jolla ei olisi ongelmaa .