Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi Joulu alkaa olla ohi

Vierailija
25.12.2024 |

Onhan taas ollut joulunaika ja sen odotus. Kaikennäköistä menoa ja työkiireitä ennen joulua. Osittain itse aiheutettua, mutta myös toisten aiheuttamaa. Sekä myös ihan ennakoimatonta tapahtumaa.

Joulun valmistelut menivät normaalisti, ruokalista oli helppo ja perinteinen, pienin uusin maustein. Siivoukset ja muut valmistelut sujuivat ihan mukavasti. Olin jo jonkin verran tehnyt ennen rouvan kotia tuloa valmiiksi.

Sitten se alkoi viimeisten ostosten myötä menemään ihan väärään suuntaan. Ei löyty sopivia tuotteita ja yllätys yllätys mulle on on kovin vaikeaa löytää lahjaa. No kun aikaa varmaan olisi ollut jo aikaisemmin. Ratkaisu oli ettei minulle mitään, näköjään.

Aatonaatto jatkui kiukuttelulla ja valittamisella, kun minulla oli töitä mitä en pystynyt jättämään tekemättä ( etänä tein).

Aattona JAtkuva kiire ei mihinkään ja valitus kun mitään ei ole valmiina, mutta läppärille ehti istumaan katsomaan jotain sarjaa.Ruokailun ja lahjojen jaon mentyä naamasta huomasi ettei ostamani lahja kelvannut eli pikkarit joiden oli tarkoitus olla osa isompaa lahjaa. Mutta en sitten viitsinyt kertoa, että olin aikonut kertoa, että menemme alusvaate ostoksille joulun jälkeen.Mitä turhaan kun kiukuttelu oli jo alkanut.

Mitään läheisyyttä tai edes koskettelua ei ole ollut, hyvä kun on päässyt saunaan yhtä aikaa. Normi viikot asumme eri paikkakunnilla ja lapset ovat jo omillaan, paitsi kun kotona on ruokaa tarjolla.Jo pelkästään nukkuessa kun kääntyy ja koskettaa niin sekin on lähentelyä. Josta kuulin tänä aamuna taasen luennon, kun ei saa nukkua rauhassa kun lääpin yöllä. Tehtiin hyvin selväksi ettei mitään seksuaalista kanssa käymistä ole luvassa, koska en ymmärrä toisen yksityisyyden tarvetta.

Valitettavasti tämä oli purkautuminen, mutta halusin jotenkin saada tämän ulos päästäni. Varmaan vikaa molemmissa ja suurin ongelma on puhumattomuus. Vaikea keskustella kun toinen ei halua puhua.

Parempaa tulevaa vuotta kaikille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu loppuu vasta loppiaiseen.

Vierailija
2/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saboi meillä että itse voi vaikuttaa stressiin kiireeseen ja vaatimyksiin.kaikenlainen jäykkyystraditioio pitäs katkasta ja sopeutta päivän kuntoon. jää myös energiaa perheelle ja parisuhteelle. tosin minestihan suhde on läheisyydrn osalta jo kulahtanut ja usein naissen osdlta joulu alkaa näyttään vrlvollisuutena miestä kohtaan. ei hywä ei näin.miehenä itse pidän kiireettömyydestä hiljaisuudesta ja perheen ja vaimon kans aika perinteisestä joulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vaan, että joko keskustelemalla objektiivisesti (siis jättäen pois kaikki sellaiset "no kun sä aina" tai "kun sä et koskaan", eli koittamalla acata miltä toisen käyttäytyminen tuntuu ja vaikuttaa.

Ja jos tämä ei auta, eikä läheisyyttä muutaman kuukauden aikana tunnu enää syntyvän, niin sitten kannattaa miettiä eroamista. Toki jos kylmässä suhteessa eläminen ilmab seksiä ei haittaa, ja muuten kumppaanuus jotenkin toimii ja on perusteltua, niin sitten ei. Mutta jos kaipaa läheisyyttä ja seksiä ja sitä ei ole eikä tule omassa suhteessa, niin ei siihen kannata ripustautua yhdeksikään vuodeksi lisää.

Kun sitten löytää ihmisen jonka kanssa on hauskaa ja seksiä, niin ihmettelee vaan, että miksi ei lähtenyt aikasemmin.

Vierailija
4/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on hyvä tilanne siinä mielessä että asutte suurimmaksi osaksi jo erillään. Aloitat vaan vähentämään pikkuhiljaa näitä yhdessäoloviikonloppuja. Meillä on täysin sama tilanne muuten paitsi kokoajan saman katon alla. Eikä voi "lääppiä" yölläkään kun toinen nukkuu mieluummin vuodesohvalla eri huoneessa. Noh. Itse sain sentään jotain lahjaksi. Pitkät kalsarit. Puolisolle ostin n.250 edestä lahjoja..

Vierailija
5/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu loppuu vasta loppiaiseen.

Tulkintakysymys. Mulle se on loppu 27.12. Ja hätäisimmille jo aattoiltana sen jälkeen kun jouluateria ja lahjojenjako on ohi. 😄

Ap:lle tsemppiä ja kaikkea hyvää. Ei puoliso suostuisi lähtemään yhdessä jonkun ammattilaisen kanssa keskustelemaan? 

Vierailija
6/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tuttua meillä.

Vierailija
7/8 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sun vaimossa on vikaa.

Vierailija