Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tekisin itsestäni näkymättömän/mielenkiinnottoman

Vierailija
25.12.2024 |

En tykkää kun kaupungilla kävelen ja ventovieraat tahtois jotain jutustella, kaupitella, tms. En tykkää kun kukaan minua lähestyy millään lailla. Miten voisin tehdä itsestäni semmosen etten herättäisi muissa minkäänlaista mielenkiintoa minua kohtaan? Niin että kukaan ei ikinä lähestyisi minua. Ei puhuisi minulle, ei tulisi lähelleni, ei katsoisi minua, ei edes huomaisi minua. Saisin olla rauhassa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman meikkiä vaan.

Jaksan kyllä ihmetellä että miksi hemmetissä ihmiset kuvittelevat meikittömän olevan epäviehättävä tmv. 🙄

No siis ei ehkä epäviehättävä mutta kyllähän ne saa naaman näyttämään paremmalta. Meikillä saat virheet piiloon naamasta ja näytät raikkaammalta. Ja tiedän että tämä tulee saamaan alapeukkuja kun naiset ei kestä kuulla totuutta.

Näinhän se on. Jos laitan hiukset kiinni, päälle rennot vaatteet, kasvot luomuna ja vielä silmälasit, niin oikeasti olen näkymätön. Jos laitan meikkiä, pitkät hiukset auki, vartaloa korostavat nätit vaatteet, ei laseja, en ole näkymätön. Näin se vain on. Minulla on perhe ja työ, joten usein valitsen etenkin vapaalla olla näkymätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi