HS: Lapsikadon syy on lyhyet suhteet
Suhteet eivät kestä nykyisin, koska nettipalveluista on jatkuvasti tarjolla uusia parisuhdetarjokkaita. Suhteet eivät ehdi lastenhankintaan ennen kuin ne jo loppuvat. Ennen parisuhdetarjokjaita tuli vastaan niin harvoin, että Suhteet ehtivät syventyä perheenperustamiseen asti.
Kommentit (952)
Vierailija kirjoitti:
Laitapas linkki. Muuten en usko aloitustasi.
2024 ja noin onnettomat tiedonhankinta taidot, voi rassukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Niissä maissa, joissa ei käytetä kortsua, syntyy paljon lapsia, ja niissä toisissa maissa sitten huomattavasti vähemmän.
Syntyy paljon lapsia juu. Tai siis usein poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on nyky Suomessa viisas päätös, jo nyt isolla osalla ihmisistä Suomessa on vaikeuksia elättää edes itsensä, saatikka sitten omia lapsia.
Ihmisiltä on unohtunut se mistä yhteiskunta koostuu, ihmisistä. Ihminen on syypää siihen etten halua kasvattaa lasta tällä vuosikymmenellä.
Itse olen mies ja en halua lapsia tälläiseen yhteiskuntaan. Minun mielestä suomi on mennyt koko minun aikuisikäni aina vain surkeampaan suuntaan, en minä usko että äänestämällä voi vaikuttaa asioihin tai sitten äänestäjän on vain tyhmiä. Suomen arvot ja kulttuuri ei ole sellaisia että tänne haluan lapsia tehdä.
Olen syntynyt vuonna 1990 ja en tiedä millainen maa tämä oli vaikka 1980 luvulla mutta mitä minä olen ollut aikuinen 2000 luvulla niin surkea maa tämä on enkä tänne lapsia todellakaan halua.
Vierailija kirjoitti:
En voida saada lapsia koska en kelpaa naisille enkä halua lihavaa tai rumaa naista.
T: keskitason mies
Kelpaisit siis lihavalle tai rumalle naiselle, mutta he eivät mielestäsi ole naisia?
Uliset siis ihan turhaan vauva-palstalla ettet kelpaa naisille. Kelpaat sinä heille, mutta he eivät kelpaa sinulle. Olet vain liian kovia vaatimuksia parisuhteelta haluava prinsessa.
Ai jaa, eikö tämä ollutkaán hallituksen vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta todellisuudessahan lasten tekemiseen ei tarvita miestä, vain siemen. Yksi mies voi helposti nykytekniikalla siittää vaika 10 000, jopa 20 000 naista. Se mitä tarvitaan, on turvaa ja vakautta, jotta naiset suostuvat tähän. Ja tuon siittäjän täytyy olla sielultaan puhdas, eikä mikään psykopaatti seksiaddikti. Myös muistot periytyvät, ja suomalaiset miehet ovat saastuttaneet itsensä ja mielensä pahuudella
Mistäs se seuraava sukupolvi sitten löytää parisuhteen jos jokaisella on sama isä?
Siihen on hyvä syy miksi miksi ihmiskunnassa yksi mies ei ole isä tuhansille jälkeläisille. Perimään tarvitaan hajontaa.
No, mene käymään maatalousmessuilla. Näet mitä siitä seuraa kun on viimeiset 200 vuotta naitu ristiin siinä samassa pienessä kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on nyky Suomessa viisas päätös, jo nyt isolla osalla ihmisistä Suomessa on vaikeuksia elättää edes itsensä, saatikka sitten omia lapsia.
Kiitos kaikkien hallitusten vuosilta 2015-24. Kiitokset varsinkin Orpon ja Marinin hallituksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiltä on unohtunut se mistä yhteiskunta koostuu, ihmisistä. Ihminen on syypää siihen etten halua kasvattaa lasta tällä vuosikymmenellä.
Itse olen mies ja en halua lapsia tälläiseen yhteiskuntaan. Minun mielestä suomi on mennyt koko minun aikuisikäni aina vain surkeampaan suuntaan, en minä usko että äänestämällä voi vaikuttaa asioihin tai sitten äänestäjän on vain tyhmiä. Suomen arvot ja kulttuuri ei ole sellaisia että tänne haluan lapsia tehdä.
Olen syntynyt vuonna 1990 ja en tiedä millainen maa tämä oli vaikka 1980 luvulla mutta mitä minä olen ollut aikuinen 2000 luvulla niin surkea maa tämä on enkä tänne lapsia t
Vähitellen pitäisi myöntää, että ääliöliberalismi, joka halusi nostaa kaiken keskiöön yksilön ja tämän tunteet ja oikeudet ja antoi velvollisuuden taata nämä jollekin rakenteelle, meni totaalisesti metsään. Suomalaisista on tullut pelkkiä narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ajatelleet, että miehet ja naiset ovat erilaisia ja haluavat eri asioita.
Tätä ei ole voitu ennen toteuttaa kun perheen perustaminen on ollut ikään kuin automaattista tai pakollista.
Jos vaikka ajattelette pelkästään joulua, miehet haluavat kinkkua ja naiset perunalaatikkoa, miehet haluavat olla kotona ja naiset sukuloida, miehet haluavat katstoa jouluelokuvana vaikka die hardin ja naisen jonkun romattisen komedian, miehet haluavat vetää joulukännit ja naiset eivät tästä tykkää, jne jne jne jne jne jne jne........
Kun miesten ilkeyttään keksimä evoluutiobiologia kertoo, että aivan kuten kaikilla muillakin eläimillä myös ihmisen sukupuolilla on biologisia eroja, kuin karkkivarkaista kiinni jääneet lapset valehdellaan, että eipäs ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsikadon syy, ehkäisyn saaminen kaikkien saataville ja abortti. Ei tarvitse enää esim turvautua enkelien tekijöihin.
Seksiähän harrastetaan varmaan 10 tai 100 kertaa enemmän kuin koskaan, että tästä ei tosiaan ole kysymys!
Tämä ei pidä paikkaansa. Seksiä harrastetaan länsimaissa vähemmän kuin koskaan aiemmin mittaus historian aikana.
Suomessa ei kaikille miehille riitä naisia, suomessa on miehiä valtavasti enemmän kuin naisia alle 50 vuotiaissa. Miksi suomeen ei vuorostaan tuoda ulkomailta kauniita ja hoikkia naisia? Miksi naisille tuodaan miehet ulkomailta mutta miehille ei tuoda naisia ulkomailta?
Suomalaisten parisuhteet eivät vaikuta kestävän edes lasten kanssa. Meillä oli raskausaikana muodostunut someryhmä, jossa oli yli 40 äitiä. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin lapsen isän kanssa yhdessä on enää muutama. Näistä muutamasta isästä valtaosa on ulkomaalaisia. Erojen syyt on keskusteltu aina jonkun pari erottua. Pääosin syinä on ollut miehen päihteet, väkivalta, pettäminen. Kyllä ne äidit jokainen on halunneet pitää perheen koossa, mutta noita syitä on hyvin vaikea sulattaa. Eroiksihan ne menevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikkien hallitusten vuosilta 2015-24. Kiitokset varsinkin Orpon ja Marinin hallituksille.
Suomen surkeaan tilanteeseen ja 2000 luvun alasajoon on syyllisiä ihan jokainen puolue 2000 luvulla ja ihan jokainen ihminen joka on äänestänyt 2000 luvulla.
Suomi on koko 2000 luvun ajan vain näivettynyt surkeampaan suuntaan ja siihen on syyllisiä jokainen joka on äänestänyt vaaleissa koska miksi he ovat äänestäneet surkeita puolueita?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kaikille miehille riitä naisia, suomessa on miehiä valtavasti enemmän kuin naisia alle 50 vuotiaissa. Miksi suomeen ei vuorostaan tuoda ulkomailta kauniita ja hoikkia naisia? Miksi naisille tuodaan miehet ulkomailta mutta miehille ei tuoda naisia ulkomailta?
Niin, Suomessa taitaa olla alle 40v ikäluokassa miehiä yli 50 000 enemmän kuin naisia, kiitos maahanmuuton. Tuo sotkee omalta osaltaan parisuhdemarkkinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa puhuta mitään syntyvyydestä,vaan parisuhteesta.
Muutos linkittyy Tammisalon mukaan myös alentuneeseen syntyvyyteen. Suuri osa parisuhteista ei yksinkertaisesti kestä niin monta vuotta, että niissä alettaisiin edes harkita perheen perustamista.
1960-luvulla tuohon mennessä oli pari ehtinyt saada kaksi tai kolme vahinkolasta. Naimisiin mentiin muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen, kun nainen oli raskaana. Pakkoavioliitoista ei syntynyt onnellisia perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sinä sen itsekin löytänyt.
Parisuhteet | Emme ole tottuneet ratkomaan tällaista yltäkylläisyyden ongelmaa Parisuhteiden elinkaari on aiempaa lyhyempi, sanoo tutkija
Yltäkylläisyyden? En tajua miksi Tinderin kohdalla aina puhutaan rajattomista vauhtoehdoista ja loputtomasta määrästä potentiaalisia kumppaneita. Ainakin minulle kokemus oli nimenomaan päinvastainen: kun selasi sitä "loputonta miesprofiilien virtaa", tajusi konkreettisesti, miten häviävän vähän kiinnostavia tyyppejä siellä oli. Todellakin pysähtyi sen kiinnostavan kohdalle! Ei todellakaan tule sellaista, että jäisi miettimään, löytyisikö vielä parempi. Jo oli nähty, että todennäköisesti ei löydy.
Vitsikästä kun ei syy ole lyhyet suhteet muuta kuin naisilla joille miehiä ja duunia on tarjolla maksimaalisesti yli tarpeen. Miehillä ei suomessa tätä ongelmaa ole kun yksinäisiä miehiä on 10 kertaa enemmän kuin nuoria lisääntymisikäisiä naisia.
Suomessa on jo nyt 300 000 ihmistä liikaa ja määrä tulee kasvamaan entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen surkeaan tilanteeseen ja 2000 luvun alasajoon on syyllisiä ihan jokainen puolue 2000 luvulla ja ihan jokainen ihminen joka on äänestänyt 2000 luvulla.
Suomi on koko 2000 luvun ajan vain näivettynyt surkeampaan suuntaan ja siihen on syyllisiä jokainen joka on äänestänyt vaaleissa koska miksi he ovat äänestäneet surkeita puolueita?
Pääsyyllisiä on Kokoomus ja sen äänestäjät. Vielä 2006 ja 2007 vuoden budjetit oli 3 miljardia ylijäämällä. Tuolloin Kokoomus oli oppositiossa ja Keskustan ja Sdp:n punamultahallitus vallassa. Myös vihreät ja vasemmisto oli oppositiossa.
Tämä!!
Minäkin parisuhteessa tulin raskaaksi, mies nimenomaan halusi lasta myös, koska se oli ollut hänen suurin haaveensa. Kun raskaus varmistui ultrassa, mis jätti minut siihen paikkaan. Tai no, pääsimme sentään kotiin asti. Hän muuttui todella kylmäksi ja ilkeäksi, alkoi ihan avoimesti halveksia minua.
Emme ole mitään nuoria edes, ja suhdettakin oli jo takana muutama vuosi.
Mies vain näytti todellisen luonteensa, olin vain väline hänelle, kohtu ja synnyttäjä.
Edes läheiseni eivät meinanneet tätä uskoa niin mukavasta miehestä.