Ei ole todellista! Sain 3pakettia suklaata ja kaikki on pahoja!
Jotain uutuuksia tai en ainakaan ole koskaan syönyt kyseisiä. Miten voi olla että kaikki oli pahoja😢
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan maailmassa miljoonat ihmiset näkevät nälkää kun ap itkee kun sai pahoja suklaita lahjaksi.
Mitä sitten? Jos on nälänhätää, niin se johtuu paskoista johtajista, jotka pitää syrjäyttää porukalla. Ei se ole muiden valtioiden vika.
Työnnä vittuus ne ja tilaa pizza.
Tuon kermaisen vaniljan vois viedä töihin, muut söisin.
Yök. Nuo eivät ole suklaita, vaan ällön makeita ja samalla suolaisia karkkeja.
Ymmärtäisivät nyt, että suklaa ja karkki ovat eri asioita, kuten myös suolainen ja makea.
Itse pidän selkeistä mauista, joissa,ei ole sotkettu kaikki mahdollinen sekaisin. Ja se kerma! Jos ihminen ei käytä maitotuotteita, ei hänelle maistu joku kermatoffeesuklaa. Kerman ja maidon sekoittaminen suklaaseen ei ole kosher, kirjaimellisesti.
En myöskään tykkää, että suussasulavan suklaan seassa on kovia karkkipaloja. Tai muita hippusia. Eipä lakritsisuklaapallerousta tullut menestystä. Ainoa hyvä on Fazerin salmiakkisuklaa.
Mitä seuraavaksi? Suklaasipsit barbequemausteella? 😣
Ei ole todellista, meillä kukaan ei saanut yhtään suklaata ja kaikki olivat silti ihan tyytyväisiä.
Noh, itse sain lahjaksi karkkeja, joissa on liivatetta. Olen kasvissyöjä, joten en niitä syö. Ajatus on tärkein. Annan karkit eteenpäin parempiin suihin, joille ne sopivat.
Ihan turhia nuo sokeripommit. Miksi jouluna pitäisi syödä epäterveellisesti? Se on muka "herkuttelua". Tuo tarkoittaa vain, että henkilö ei ole aidosti tyytyväinen sokerittomaan dieettiin, vaan himoaa makeita muka-herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista, meillä kukaan ei saanut yhtään suklaata ja kaikki olivat silti ihan tyytyväisiä.
No sepä se. Mieluummin lahjaksi jotain muuta kuin paskoja, pilattuja 'suklaita'. Ap olisi ollut tyytyväisempi, jos EI olisi saanut näitä huonoja konvehteja tai mitä lie.
Kannattaa laittaa näille firmoille palautetta niin jättää nämä ensi vuonna valikoimasta ja laittaa parempia tilalle. Ainakin teoreettisestihan kapitalismin pitäisi toimia niin...