Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ärsyttää tämä joka jouluinen hössötys alkoholittomasta joulusta

Vierailija
24.12.2024 |

Näillä hössöttäjillä taitaa olla alkoholiongelma kun eivät ymmärrä että lasi viiniä jouluaterian kanssa ei pilaa kenenkään muun joulua. Nämä hössöttäjät eivät osaa juoda vain lasillista vaan aina menee pullotolkulla.

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon glögiä ja luen kirjaa. En pystyisi lukemaan räkäkännissä enkä  ymmärrä miksi se Alkon glögipullo tarkoittaa monille että vedetään lärvit.

Melkoinen viinapää sinulla jos parista 0,33 oluesta menet räkäkänniin. Hauskaa tämä suomalaisten joko-tai alkon käyttö.

Aika moni sellainen, jonka suvussa on päihdeongelmaisia, on joko-tai siksi, ettei halua ottaa riskejä geeniensä kanssa.

Vanhempani eivät juopotelleet, mutta molemmilla puolilla on sellaisia sukulaisia, joiden elämä meni totaalisen pilalle alkoholin (ja joidenkin etäisten sukulaisten kohdalla huumeiden) takia. Päihteet eivät kiinnosta minua niin paljon, että ottaisin mitään riskiä.

Eli pelkäät että alkoholismikierre alkaa parista kaljasta. Olet siis täysin absolutisti sen takia että joku sukulainen jossain on alholisoitunut. Tiesithän että vesikin on hengenvaarallista jos sitä juo liikaa.

Vierailija
162/168 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on lasten juhla. Suurelle osalle lapsista siitä tulee alkoholin vuoksi painajainen.

Täytyy olla jo syvällä alkoholismissa jos ei yhtä päivää voi olla ilman.

Mille suurelle osalle? Lähde? Muu kuin teidän perhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon glögiä ja luen kirjaa. En pystyisi lukemaan räkäkännissä enkä  ymmärrä miksi se Alkon glögipullo tarkoittaa monille että vedetään lärvit.

Melkoinen viinapää sinulla jos parista 0,33 oluesta menet räkäkänniin. Hauskaa tämä suomalaisten joko-tai alkon käyttö.

Aika moni sellainen, jonka suvussa on päihdeongelmaisia, on joko-tai siksi, ettei halua ottaa riskejä geeniensä kanssa.

Vanhempani eivät juopotelleet, mutta molemmilla puolilla on sellaisia sukulaisia, joiden elämä meni totaalisen pilalle alkoholin (ja joidenkin etäisten sukulaisten kohdalla huumeiden) takia. Päihteet eivät kiinnosta minua niin paljon, että ottaisin mitään riskiä.

Eli pelkäät että alkoholismikierre alkaa parista kaljasta.

Kuten sanottua, päihteet eivät kiinnosta minua tippaakaan. En pidä alkoholin mausta, ja kalja on suorastaan oksettavan makuista. Mitä hyötyä minulle siitä olisin, että pakottaisin itseni sitä juomaan?

Vierailija
164/168 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottua, päihteet eivät kiinnosta minua tippaakaan. En pidä alkoholin mausta, ja kalja on suorastaan oksettavan makuista. Mitä hyötyä minulle siitä olisin, että pakottaisin itseni sitä juomaan?

Sinä itsehän sanoit että sitä joko on räkäkännissä tai absolutisti. Meidän suvun joulunvietossa juotiin viiniä ja pienet lapset olivat mukana myös... Joimme yhden punaviinipullon seitsemän aikuisen kesken ruokajuomana. Kukaan ei oksentanut räkäposkella eikä kirvestäkään haettu. 

Vierailija
165/168 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei kuulu jouluun millään tapaa.

Vierailija
166/168 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Pari kolme pulloa viiniä ei pilaa taatusti kenenkään joulua. Aikuisillakin on oikeus joskus rentoutua!

Ettekö pysty ottaan rennosti muutoin, onneks ei kuulu meidän suvun tapoihin.

Vierailija
167/168 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Pari kolme pulloa viiniä ei pilaa taatusti kenenkään joulua. Aikuisillakin on oikeus joskus rentoutua!

Kummallista väkeä, kun rentoutua ei osata ilman alkoholia. Samoin kauhea puolustelu, että ei olla humalassa ja vähän vaan otetaan. Moni juoma voittaa maussa alkoholin ja jos hyvässä seurassa ollaan, ei rentoutta tarvitse hakea pullosta.

Vierailija
168/168 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista väkeä, kun rentoutua ei osata ilman alkoholia. Samoin kauhea puolustelu, että ei olla humalassa ja vähän vaan otetaan. Moni juoma voittaa maussa alkoholin ja jos hyvässä seurassa ollaan, ei rentoutta tarvitse hakea pullosta.

Kyllä sitä vain tämä pimeydessä vaeltava nöyrä ja hiljainen introvertti -kansa vaatii sen lasillisen että saa edes suupielet osoittamaan ylöspäin.