Haluaisin olla joulun vain mieheni kanssa. Mutta ei
Miehen aikuinen lapsi tuli tänne huudattamaan televisiota sotkemaan joulurauhaani. Voisin lähteä pois, mutta en kehtaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin joskus haaveilin, että oltaisiin vaan kolmistaan kotona jouluaattona (minä, mies ja vauva). Tein ruoat ja kaikki, mutta mies lähti syömään ja joulunviettoon vanhempiensa luokse.
Voi ei! Mitä jos ehdottaisit miehellesi, että ensi jouluna haluaisit olla vain kolmistaan? Mä en kehtaa kyllä ehdottaa miehelleni että miehen lapsi voisi keksiä jotain muuta tekemistä kuin joulunvieton täällä...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin joskus haaveilin, että oltaisiin vaan kolmistaan kotona jouluaattona (minä, mies ja vauva). Tein ruoat ja kaikki, mutta mies lähti syömään ja joulunviettoon vanhempiensa luokse.
Voi ei! Mitä jos ehdottaisit miehellesi, että ensi jouluna haluaisit olla vain kolmistaan? Mä en kehtaa kyllä ehdottaa miehelleni että miehen lapsi voisi keksiä jotain muuta tekemistä kuin joulunvieton täällä...
-ap
Tämä herra on jo eksä :D Teki moneen otteeseen selväksi, että hänen perheensä on ensisijaisesti tämä lapsuudenperhe. Sukupuuhunsakin unohti merkitä vaimonsa ja lapsensa, mutta serkut ja pikkuserkutkin muisti merkitä tarkkaan.
Meillä on onneksi viimein päästy yli näistä että jouluna "pitää" tehdä sitä tai tätä. Ollaan ihan itsekkäästi koko joulun kahdestaan käymättä missään muualla kuin koiran kanssa lenkillä. Syödään hyvin ja tissutellaan.
Säätäkää television ääntä vähemmälläkin kuulee, on myös kuulokkeita tai ovi kiinni, ole eri huoneessa. Korvatulpat? Miksi aikuinen lapsi tuli sinne tuijottaakseen televisiota, missä hänen äitinsä vai onko kyseessä isän poika.
Ja seuraavaksi se miehesi aikuinen lapsi tunkee sinne lapsiaan meluaan ja sotkemaan. Itse lapsettomana sen takia en olisi ikinä huolinutkaan perheellistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tämä herra on jo eksä :D Teki moneen otteeseen selväksi, että hänen perheensä on ensisijaisesti tämä lapsuudenperhe. Sukupuuhunsakin unohti merkitä vaimonsa ja lapsensa, mutta serkut ja pikkuserkutkin muisti merkitä tarkkaan.
Ai kauhee mikä m*lkero.
Me ollaan miehen kanssa aina kahdestaan ja tuntuu ehkä vähän tylsältä.
Ex-mies lähti yhtenä jouluna äitinsä luo ja minulle ei jääny ruokaa eikä rahaa kun oli viimesillä rahoilla ostanu itelleen junalipun. Sain naapurista soitettua siskolle jonka mies haki sinne 300 km päähän. Ex-mies tuli kotia uutena vuotena tyhjään asuntoon enkä ole hänestä 20 vuoteen kuullut mitään. Oli todella ilkeä luonne muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Säätäkää television ääntä vähemmälläkin kuulee, on myös kuulokkeita tai ovi kiinni, ole eri huoneessa. Korvatulpat? Miksi aikuinen lapsi tuli sinne tuijottaakseen televisiota, missä hänen äitinsä vai onko kyseessä isän poika.
Äitinsä on kuollut. Katselee onneksi toisessa huoneessa. Tiedostan, että kyseessä on pitkälti oma ongelmani, mutta en kehtaa vetää itse joulua vastamelukuulokkeet päässä
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavaksi se miehesi aikuinen lapsi tunkee sinne lapsiaan meluaan ja sotkemaan. Itse lapsettomana sen takia en olisi ikinä huolinutkaan perheellistä kumppania.
Luulen, että siitä ei ole pelkoa, koska on niin epäsosiaalinen, että tuskin helpolla löytää kumppania.
ap
Ensi jouluna varaat itsellesi loman jonnekin kylpylään, yms.
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies lähti yhtenä jouluna äitinsä luo ja minulle ei jääny ruokaa eikä rahaa kun oli viimesillä rahoilla ostanu itelleen junalipun. Sain naapurista soitettua siskolle jonka mies haki sinne 300 km päähän. Ex-mies tuli kotia uutena vuotena tyhjään asuntoon enkä ole hänestä 20 vuoteen kuullut mitään. Oli todella ilkeä luonne muutenkin.
Siis mitä mä luin? Miehen olisi pitänyt rahoittaa sinun joulusi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä on kuollut. Katselee onneksi toisessa huoneessa. Tiedostan, että kyseessä on pitkälti oma ongelmani, mutta en kehtaa vetää itse joulua vastamelukuulokkeet päässä
ap
Tiedän tunteesi. Miehen aikuinen tyttö tuli ja makaa sohvalla kuulokkeet päässä läppärin ja kännykän kanssa. Onneksi on toinen telkkari, niin olen makkarissa. Käyn vaan syömässä. Illalla voisi vähän ottaa 🥃
Kun valitsee kumppanikseen henkilön jolla on lapsia joutuu välillä pureskelemaan sitä pohjaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se lapsi pitäisi lykätä yksin äidilleen? Onhan se isänkin lapsi? Ja ap ihan itse valinnut kumppanin jolla on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Vai pitäisikö sinun keksiä joku muu paikka? Tai vaikkapa lapseton mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tiedän tunteesi. Miehen aikuinen tyttö tuli ja makaa sohvalla kuulokkeet päässä läppärin ja kännykän kanssa. Onneksi on toinen telkkari, niin olen makkarissa. Käyn vaan syömässä. Illalla voisi vähän ottaa 🥃
Mäkin palstailen makkarissa :D. Tää on oikeestaan aika hyvä näin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ensi jouluna varaat itsellesi loman jonnekin kylpylään, yms.
Muuten kyllä, mutta kun haluaisin olla vain kotona!
ap
364 päivää saat olla miehesi kanssa kaksin ja jaksat valittaa yhdestä päivästä?