Miten te muut sinkut ja yksinäiset vietätte tätä päivää?
Minä en oikeastaan millään tapaa, käyn ehkä vanhempien luona jos jaksan tai viitsin käydä. Tänään pelaan konsolilla, syön normaalia ruokaa ja käyn ehkä lenkillä iltapäivällä eli normaali päivä. Minulle nämä joulut on aina olleet ihan tavallisia päiviä sillä erotuksella että on vapaata töistä.
Kommentit (49)
Toipilaana sohvan pohjalla. Ja ihan ok, ollut raskas vuosi ja ilmeisesti kroppa nyt ilmoittelee siitä että syytä hiljentää ja huilata. Pyjamassa pyhät, sohvalla Netflixin äärellä välillä torkkuen. Käyn saunassa illalla ja olla möllötän. En ole jouluruokien ystävä joten ihan perusruokaa kaapissa valmiina. Ei stressiä, ei hälinää - sopii minulle just tähän hetkeen. Rauhallista joulua kaikille.
Vietän joulua ystävien kanssa. Ei ole perhettä tai sukua. Yksinolo jatkuu sitten taas joulun jälkeen.
Miksi ajattelet sinkun olevan yksinäinen? On varmasti perhettä, isää, äitiä, sisaruksia tai ystäviä. Ei sitä tarvitse yksin olla, vaikkei ole parisuhteessa. Sitten jos on oikeasti yksinäinen, ettei ole yhtään ketään, niin veikkaisin että tämä on päivä muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen = luuseri ja henkisesti heikko
Yksinäinen= vahva ja itsenäinen.
Luuserit roikkuu perheessä ja kavereissa kiinni jatkuvasti kun ei uskalla mitään yksin tehdä.
Yksinäisyys on negatiivinen tunne, hidas tappaja. Tästä on ihan tutkimuksia joten yksinäinen ihminen kaipaa muita koska on heikko. Ihminen on sosiaalinen eläin, jos seuraa ei saa niin = luuseri
Yksinäisyyden tunne tulee käydä läpi, ihminen on sopeutuvainen. Yksinkin pärjää jos näin kuuluu olla. Valittajat ovat erikseen, älä katkeroidu.
Tiede ei valehtele. Yksinäisyys on hiljainen tappaja, ei auta kuinka yrität selitellä itsellesi
Et taida edes ymmärtää mitä yksinäisyys tarkoittaa/määritellään. Voih, olet todella hidas...
Vierailija kirjoitti:
Nään aikuiset lapseni. Heidän kanssaan vietän jouluaaton ihan myöhäiseen iltaan asti.
Ja millä lailla sä kuulut kategoriaan yksinäiset?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet sinkun olevan yksinäinen? On varmasti perhettä, isää, äitiä, sisaruksia tai ystäviä. Ei sitä tarvitse yksin olla, vaikkei ole parisuhteessa. Sitten jos on oikeasti yksinäinen, ettei ole yhtään ketään, niin veikkaisin että tämä on päivä muiden joukossa.
No ei sinkulla mitenkään välttämättä ole perhettä, isää, äitiä, sisaruksia tai ystäviä. Minulla on tuosta listasta vain yksi kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen = luuseri ja henkisesti heikko
Yksinäinen= vahva ja itsenäinen.
Luuserit roikkuu perheessä ja kavereissa kiinni jatkuvasti kun ei uskalla mitään yksin tehdä.
Yksinäisyys on negatiivinen tunne, hidas tappaja. Tästä on ihan tutkimuksia joten yksinäinen ihminen kaipaa muita koska on heikko. Ihminen on sosiaalinen eläin, jos seuraa ei saa niin = luuseri
Yksinäisyyden tunne tulee käydä läpi, ihminen on sopeutuvainen. Yksinkin pärjää jos näin kuuluu olla. Valittajat ovat erikseen, älä katkeroidu.
Tiede ei valehtele. Yksinäisyys on hiljainen tappaja, ei auta kuinka yrität selitellä itsellesi toisin.
On sekin totta. Tilanteita on monenlaisia. Surukin voi olla julma vaikka niin kauniskin on.
Jos on onnellisin yksin, omaa ei-keskiverrot erakon geenit tai sitten on traumatisoitumut aiemmista ihmissuhteistaan.
Olen sinkkunainen, mutta en yksinäinen. Olen tässä laittanut jouluruokia ja vielä olisi tekemistä. Tänne tulee syömään mun aikuinen lapsi, mun vanhemmat ja sisarukset. Telkkarista aion kattoa Lumiukon ja sen aikaan rauhoitun ja neulon huivia. Sitten pitää taas järjestellä jouluruokaa, mutta hyvin tässä on aikaa, että ehdin hengähtää ennen ruokailua. Huomenna menen ehkä käymään paikallisessa baarissa.
Aamukahvilla enemmän syötävää, ruoka aamupäivällä, nyt odotan joulurauhan julistusta. Aina ennen otin glögin, nyt kahvit kääretortun kanssa. Ensimmäinen raitis joulu 40 vuoteen.
Varmaan jonkinlaisen joulusiivouksen ja saunon. Illalla valikoidusti jouluruokia eli ei koko kattausta ja samalla uusin raskasta joulua konsertti Ruudusta. Siinäpä joulu sitten onkin ja huomenna paluu kuntokuurille ja ruokavaliolle.
Vierailija kirjoitti:
Aamukahvilla enemmän syötävää, ruoka aamupäivällä, nyt odotan joulurauhan julistusta. Aina ennen otin glögin, nyt kahvit kääretortun kanssa. Ensimmäinen raitis joulu 40 vuoteen.
Onnittelut!!!
Nautin yksinolosta syön jotakin hyvää juon olutta ja odottelen Raskasta Joulua konserttia ,siinä se joulu menee enkä tunne itseäni yksinäiseksi.
Kirjoitan, käyn ulkona, käyn haudoilla sytyttämässä kynttilän rakkaimmilleni...en jaksa edes tehdä ruokaa, syön leipää jos nälkä.
N38
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan, käyn ulkona, käyn haudoilla sytyttämässä kynttilän rakkaimmilleni...en jaksa edes tehdä ruokaa, syön leipää jos nälkä.
N38
Otan osaa <3
Tämä joulu on tätä. Joskus myöhemmin elämäsi tulee olemaan taas toisenlaista.
No mitäs, ihan tavallinen päivä joten syön ja juon, mutta joulusapuskoita ja herkkuja. Muuten aika menee kitaran kanssa harjotellessa, koska lupaus on lupaus ja pitäs osata pari itelle uutta kipaletta nykästä heti vuoden alusta. Saatan pelata vähän sw:survivoria jos ehdin. Sivusilmällä samalla kun kitaroin ni tulee varmaan katseltua twitchistä jotain striimiä. Kai se pitää vanhemmille soittaa joulupuhelut kans jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut!!!
Kiitos.
Mites tuhkakohdut vietätte joulua. Ei taida enää olla munia kennossa että lapsia voisi tehdä. Ette tuu koskaan löytään miestä ja joudutte olemaan yksin.😁🤣
Töissä menee iltaan asti, onneksi on pitkä vuoro. Syön eines kanasalaatin ja pari torttua jälkkäriksi.