Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut sinkut ja yksinäiset vietätte tätä päivää?

Vierailija
24.12.2024 |

Minä en oikeastaan millään tapaa, käyn ehkä vanhempien luona jos jaksan tai viitsin käydä. Tänään pelaan konsolilla, syön normaalia ruokaa ja käyn ehkä lenkillä iltapäivällä eli normaali päivä. Minulle nämä joulut on aina olleet ihan tavallisia päiviä sillä erotuksella että on vapaata töistä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja kirjoittelen vauva palstalle.

Vierailija
42/49 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata, alan tehdä palapeliä kun saan päätettyä minkä aloitan, avaan lahjat, käyn haudoilla, kuuntelen musiikkia ja bailaan (käytetäänkö tuota sanaa enää?). Eli samaa mitä tekisin jos olisi seuraa. Tai bailaaminen jäisi pois koska se on parasta yksin. En jaksa tuntea surua siitä että olen jouluna yksin, miksi pitäisi. Parempi hyvässä seurassa itsekseen kuin huonossa muiden kanssa. Naapurin perhe riitelee ja mekastaa, toinen naapuri pesee monettako pyykkilastia tänään. Eli ei muutkaan tee mitään hienoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kaltaiseni hyvä ja kunnollinen mies voi jouluna mitään muuta tehdä kuin istua sohvalla yksin pimeässä kämpässä...

Vierailija
44/49 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kaltaiseni hyvä ja kunnollinen mies voi jouluna mitään muuta tehdä kuin istua sohvalla yksin pimeässä kämpässä...

Koska et osaa itse sytyttää valoja?

Vierailija
45/49 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Joulupukin kuuman linjan ja söin jouluisia ruokia. Kävin kävelyllä. Illalla saunaan ja katson Raskasta Joulua konsertin .

Vierailija
46/49 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä olis kiva olla. Selvinpäin joulu on perheestä.

Vierailija
47/49 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, että on kerrankin aikaa vain olla, lukea rauhassa ja syödä herkkuja. Viikonloppuna tapasin ystäviä ja perhettä, nyt rentoudun kodin rauhassa ja lämmössä. Kirjastosta on haettu vino pino ihania kirjoja, ei tarvitse mennä töihin, tein jo valmiiksi hyvää ruokaa illaksi ja nukuin aamulla ylellisen pitkään. Viime viikkojen kiireen ja stressin jälkeen en tiedä mitään ihanampaa. Ehkä katson illalla vielä jonkun hyvän elokuvankin.

T. Tyytyväinen sinkkunainen

Vierailija
48/49 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävin myös kiireettömällä päivälenkillä, oli ihan kiva ilma, vaikka aurinko ei paistanutkaan.

Vierailija
49/49 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla kaupassa, Prismassa ei ollut kuin muutama hassu asiakas lisäkseni, yllätyin miten hiljaista siellä oli. Menin ostamaan jouluruokaa mutta hyllyt oli tyhjinä joten ostin vaan perussetin sitä mitä arkisinkin.

Sen jälkeen olen vain chillaillut, tehnyt palapeliä, juonut hissukseen vähän viiniä ja kuunnellut musiikkia. Nyt on sellainen fiilis että haluan katsoa jotain hömppää joten kohta etsin Netflixistä jonkun sarjan tai leffan ja vietän pari tuntia sen parissa. Ja jos rehellisiä ollaan niin illan varmaan vietän palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi