Air Fryer hypetys
Siis eihän tuolla laiteella voi kaikkea ruokaa valmistaa, esim keittoja? Eikä ole kätevä jos isolle porukalle tekee ruokaa. Jollekin parille ihmiselle sopii paremmin tehdä. Pitää olla myöskin tilaa tuolle laitteelle. Tulee mieleen et laitteella tehdään enemmän ranskis-nakki pikaruokia, toki varmasti voi laitteella tehdä muutakin. Sähkööhän kaikki keittiökoneet käyttää, jotkut enemmän, jotkut vähemmän, kun mainostetaan tämän laitteen pienempää sähkönkulutusta, joka olisi kuin jotain taikaa.
Käytä jopa 90% vähemmän rasvaa,
siis mihin ruokiin käytetään tolkuttomasti rasvaa, tulee vaan mieleen friteerauskoneella tehtävät ranskikset.
On kyllä tehty laitteesta markkinoinnin avulla hypetys tuote, joka jossain välissä jää unholaan.
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta lukuunottamatta tuskin muu kokeilisikaan uunissa tehdä keittoja.
Kyllä uunissa voi tehdä keittoja!!!
Voi tietenkin, mutta mitä järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi omista airfryeria.
Ei kukaan ruoanlaittotaitoinen omista airfryeria.
Et taida ymmärtää airfryerin tarkoitusta. Sillä nimenomaan on tarkoituskin saada helposti ja edullisesti terveellistä ruokaa nopeasti valmistettua, ettei tarvitse liikaa eineksiin tai wolttailuihin tuhlata rahaa ja terveyttä.
Terveellistä :D
Air fryer on pikkuinen kiertoilmauuni? Ei se poikkea muuten perus uunista kuin kokonsa ja pienet määrät ruokaa paistaa äkkiä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta lukuunottamatta tuskin muu kokeilisikaan uunissa tehdä keittoja.
Kyllä uunissa voi tehdä keittoja!!!
Voi tietenkin, mutta mitä järkeä?
No vaikka sähkön säästö, kun lämmittää lämmön vuoksi leivinuunin. Jälkilämmössä muhinut liha - tai vaikka hernekeitto on kuule ihan eri luokan herkkua kuin jotkut ranskikset tehtynä mölisevässä ämpärissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka syö usein jotain tyyliin kanaa ja ranuja, et hankkisi sen takia vaan air fryer koneen? Joo ei kiitos.
Minä ajattelin hommata. Koska on omia perunoita, niin voisi olla kätevä laite valmistaa parille ihmiselle paistetut perunat. Pihvi pannussa samaan aikaan, eräs mahdollisuus.
Ihan mainosmiesten luoma mielikuva- kaikille muka tarpeellinen miniuuni... Niin se on miniuuni, ei mikään uusi keksintö sentään,vaikka muuta annetaan väittää.
typerät lampaat noita ostaa kuten paristoautoja
Pska turha muotilaite. On vain pikkuinen uuni😂😂
Mulla airfryer päivittäosessä käytössä, välillä joo teen niitä ranujakin mutta useimmiten kanaa ja kasviksia, tulee mehevää ja nopeemmin kun uunissa, esim kesken etäpäivän helppo heittää lounas valmistumaan. Myös tosi kätevä jos paistaa esim pari esipaistettua sämpylää tms. Eilen tein uunijuurekset, tuli tosi hyvät.
Miksi hommaisin pienen uunin kun on jo isompi, nykyaikainen nopea uuni monilla toiminnoilla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla airfryer päivittäosessä käytössä, välillä joo teen niitä ranujakin mutta useimmiten kanaa ja kasviksia, tulee mehevää ja nopeemmin kun uunissa, esim kesken etäpäivän helppo heittää lounas valmistumaan. Myös tosi kätevä jos paistaa esim pari esipaistettua sämpylää tms. Eilen tein uunijuurekset, tuli tosi hyvät.
XD pari sämpylää uuniin, voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on kyllä totta.
Olen ruuanlaittotaitoinen ja aion kohta valmistaa uunijuurekset ja kalaa airfryerissa. Laitteen sain lahjaksi, en ennakkoluuloisena olisi ikinä itse ostanut. Nyt käytössä päivittäin. Myös perheen nuorisolla koulun jälkeen välipalana tekevät esim myös veneperunoita, eikä vain ikuisia ranskalaisia, joita kyllä myös tekevät. Ennen lämmittivät uunin muutaman ranskalaisen takia. Nyt airfryerillä edullisemmin.
Varmaan sinkkutalouteen ihan ok, jos ei osaa ajatella ruokatalouttaan monen päivän päähän.
Tai jos asunnossa ei ole uunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on kyllä totta.
Olen ruuanlaittotaitoinen ja aion kohta valmistaa uunijuurekset ja kalaa airfryerissa. Laitteen sain lahjaksi, en ennakkoluuloisena olisi ikinä itse ostanut. Nyt käytössä päivittäin. Myös perheen nuorisolla koulun jälkeen välipalana tekevät esim myös veneperunoita, eikä vain ikuisia ranskalaisia, joita kyllä myös tekevät. Ennen lämmittivät uunin muutaman ranskalaisen takia. Nyt airfryerillä edullisemmin.
Onpa terveellistä syömistä teillä🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja esipaistettuja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää airfryerin tarkoitusta. Sillä nimenomaan on tarkoituskin saada helposti ja edullisesti terveellistä ruokaa nopeasti valmistettua, ettei tarvitse liikaa eineksiin tai wolttailuihin tuhlata rahaa ja terveyttä.
:D Vähemmällä rasvalla, vitamiinit eivät liukene veteen. Olet ilmeisesti niitä, joilla on käsitys, ettei voi tehdä muuta kuin nakkeja ja ranskalaisia. Niitäkään pelkästään teet uunissakin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja esipaistettuja :D
No joo😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Vähemmällä rasvalla, vitamiinit eivät liukene veteen. Olet ilmeisesti niitä, joilla on käsitys, ettei voi tehdä muuta kuin nakkeja ja ranskalaisia. Niitäkään pelkästään teet uunissakin? :D
Vähemmällä rasvalla verrattuna mihin? Mihin tarvitset rasvaa, kun laitat vaikk kasvikset ja broileria uuniin?
Vierailija kirjoitti:
Kiertoilmatoiminto uunissa hoitaa saman asian.
Joomut moninkertaisella sähkönkulutuksella. Vrt...ämpärin kokonen muovipömpeli kuumaksi vs isoilmatilavuuksinen metalliuuni.
Juu älkää ostako ennakkoluuloiset. Se ei ole teidän juttu.