Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!
Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.
https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…
Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.
Kommentit (862)
"Kertoo ihan just sun tasosta tää kommentti.
Ja Riikka Purra -fanikerhon tasosta."
Aikamoinen itsejauhotus sulla taas. Avaudut jostain Purra-fanikerhosta, vaikka itse ahkeroit Purra-vihakontenttia vauvalle aamusta iltaan, jopa joulunpyhinä :DDD Kyllä ne Purra-fanaatikot ovat siellä vihervasemmistossa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
"Kertoo ihan just sun tasosta tää kommentti.
Ja Riikka Purra -fanikerhon tasosta."
Aikamoinen itsejauhotus sulla taas. Avaudut jostain Purra-fanikerhosta, vaikka itse ahkeroit Purra-vihakontenttia vauvalle aamusta iltaan, jopa joulunpyhinä :DDD Kyllä ne Purra-fanaatikot ovat siellä vihervasemmistossa.
-winner-
Luepa uudelleen toi edellinen oma kommenttisi, johon tämä vastasi.
Kykenetkö sisäistämään mitä itse kirjoiti?
Vierailija kirjoitti:
Jestas, mikä pelle. Ehkä olisi kaikille parasta jos Riikka ottaa lopputilin. Voisi sitten rauhassa alkaa laittamaan ensi joulua, ja työttömänä se onkin parasta, koska lahjat pitää itse veistää puusta. Joku älykääpiö kun on mennyt leikkaamaan tukia.
Takku-Vassu pistää nyt liimapussin pois ja vihreän kuulan poskeen.
#675, #680, #683, #684, #685, #687, #688, #692... Kyllä on nyt lämmennyt kunnolla yhden nuppi ;DDD
Moi, höpsö vara-winner-, kauanhan se kestikin, ennenkuin sulta hermo meni ;DDDD
Lainaan sinulle omaa aikaisempaa viestiäsi #619: "Sulla on nyt kovat projektiot tulilla."
kova on heikomman aineksen yritys, mutta harmi vaan kun ei mun maalitus onnistu sulta alkuunkaan, ylis-tason jonne vara-winner- ;DDDD
Mä tuun huomenna ketjuun katsomaan, oletko saanut itsesi kuinka pahasti solmuun tai poliisi vienyt sut talteen ;D
Muista iltalääkkeet ja pidä Riikastasi kovasti huolta vielä klo 23 saakka. Aikaahan sulla on ;DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, mikä pelle. Ehkä olisi kaikille parasta jos Riikka ottaa lopputilin. Voisi sitten rauhassa alkaa laittamaan ensi joulua, ja työttömänä se onkin parasta, koska lahjat pitää itse veistää puusta. Joku älykääpiö kun on mennyt leikkaamaan tukia.
Riikka, menepä nyt viettämään sitä joulua ja huushollaamaan kun kerrankin olisi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka, menepä nyt viettämään sitä joulua ja huushollaamaan kun kerrankin olisi aikaa.
Ei helvata, -winner- kuvittelee oikeasti keskustelevansa Purran kanssa :DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
#675, #680, #683, #684, #685, #687, #688, #692... Kyllä on nyt lämmennyt kunnolla yhden nuppi ;DDD
Lainaan sinulle omaa aikaisempaa viestiäsi #619: "Sulla on nyt kovat projektiot tulilla."
kova on heikomman aineksen yritys, mutta harmi vaan kun ei mun maalitus onnistu sulta alkuunkaan, ylis-tason jonne vara-winner- ;DDDD
Mä tuun huomenna ketjuun katsomaan, oletko saanut itsesi kuinka pahasti solmuun tai poliisi vienyt sut talteen ;D
Muista iltalääkkeet ja pidä Riikastasi kovasti huolta vielä klo 23 saakka. Aikaahan sulla on ;DDD
-winner-
Keittiöstä kannattaa poistua, jos ei kestä kuumuutta.
-winner-
Taitaa Riikka punaviinihöyryissään olla se, joka on läsnä, muttei kuule mitään.
Ja lapset on taas joulun jälkeen kummasti silmissä kasvaneet.
Mut savustettiin ulos omasta Purra-vihaketjustani!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Toki köyhien, sairaiden ja vanhusten kyykyttäminen on kaiken sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä lapsista tiedät, eihän kukaan halunnut lisääntyä sun kanssa.
-winner-
Äkkiäkös se oastattaa ja teetättää kaiken muilla. Vuoden alussa sen liksakin taas nousee automaattisesti mukavaan lähes 7500e verottomaan palkkioon loputtomine etuineen.
Sääliä ei heru eikä myötätuntoa.
Niin, milloin kansanedustajien ja ministerien palkoista leikataan?
Vierailija kirjoitti:
Äkkiäkös se oastattaa ja teetättää kaiken muilla. Vuoden alussa sen liksakin taas nousee automaattisesti mukavaan lähes 7500e verottomaan palkkioon loputtomine etuineen.
Hei haloo, nyt on jo joulupäivä, eli Purran perheen joulu on valmisteltu ja hyvässä vauhdissa. Nyt korkki kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Keittiöstä kannattaa poistua, jos ei kestä kuumuutta.
-winner-
No itseasiassa menen tästä saunaan +110 astetta ja keittiössä on vain +21, että ensimmäistä kertaa ikinä olet jossain oikeassa ;DDD
huomiseen, vara-winner- muista aloittaa jo aamu-seiskalta spämmäys ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on sun vastaus talouskriisiin, kaunaleikkaukset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo, nyt on jo joulupäivä, eli Purran perheen joulu on valmisteltu ja hyvässä vauhdissa. Nyt korkki kiinni!
Hyvä, että kehotat Riikkaa malttiin sen punaviinin kanssa! Toivoa sopii!
Vierailija kirjoitti:
Talkoot hoi!
Presidentti Niinistö on ainoa päättäjä, jonka muistan laskeneen omaa palkkiotaan.
Palkkion perusteella maksettu eläke on myös vähemmän kuin alkuperäisen palkkion perusteella maksettu olisi ollut.
Kunnioitettavaa.