Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!

Vierailija
23.12.2024 |

Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.

https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…

Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.

Kommentit (862)

Vierailija
721/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikalla on kulukuri varmasti  myös vällyjen välissä.

Sä taidat useinkin onanoida ajatellen Purraa vällyjen välissä.

-winner-

Vierailija
722/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oli joulusanoma Purralta. Ei mikään lässytystä lässytystä juttu, vaan täyttä asiaa. Samat ongelmat aika monilla TYÖSSÄ KÄYVILLÄ ÄIDEILLÄ.  Nämä nillittäjät/ Purran vastustajat eivät ole niitä innokkaimpia työntekijöitä. Mutta onni ja ilo heille, kun saavat jostakin nillittää ja valittaa mitä Purra tekee ja sanoo. Itse eivät saa aikaan muuta kuin kusipäisiä lapsia, joita eivät jaksa hoitaa itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrkslättin huvilalla sika rypee lätissä

Itsesäälissä lätisten lauteiden alla

säälittävänä äärivähänvälittävänä.

Nauttien korruptioviinejä ulkona maailmasta

Ulkona hangessa on haiseva sika, mies ja lapset -

kommaripukki, pupat ja muut harmaahapset

Ulkona vilkkuu joulun punaliput

huutaa päihtynyt äiti kera totin

Kohta on aika sinivalon aika mennä töihin

palautuu perheeseen joku roti

Vierailija
724/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikalla on kulukuri varmasti  myös vällyjen välissä.

Ei noin vihaiset jaksa harrastaa s eksiä.

Vierailija
725/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö blondi punaviinihumalassa.

Vierailija
726/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra ja seuraajat ovat vihaista väkeä. Näkyy tässäkin ketjussa.

Vassarit ne vihaisia ovat, heiltä jatkuvaa syyttelyä ja persufobiaa. Aivan kamalaa tekstiä heiltä saa lukea, räävitöntä maalitusta Purraa kohtaan. Sen kaiken todistaa Purrasta tehty maalaus väkivaltafantasioineen. Ilkeää väkeä. 

Vierailija
727/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin aloitus on osoitus, että purravihaajat, kuten ap, ovat pipipäistä väkeä. Kaikesta pitää kehitellä negatiivista sanottavaa. Reppanat. 

Vierailija
728/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, milloin kansanedustajien ja ministerien  palkoista leikataan?

Mikset ajattele isommin ja ehdota Ylestä, taistolaiskulttuurista ja kehitysavusta leikkaamista? Siinä puhutaan jo miljardeista, etenkin jos lisätään vassujen hillotolppajärjestöt mukaan. Tietty vihervassun on hankala tehdä eroa miljoonan ja miljardin välillä.

No miksei Riikka leikkaa näistä?

Vierailija
729/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Riikan uuden vuoden lupaus?

CV:n julkaisu?

Vierailija
730/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Purran seuraajatko ne fantasioivat Purran tappamisella ja puolustelevat tuhertajaa?

Vierailija
731/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla eikä muillakaan Purran vihaajilla siis ole edes jouluna muuta tekemistä kuin täällä Purraa arvostella. Eikö teillä ole perhettä, sukulaisia tai edes kissaa, joiden kanssa viettää aikaa jouluna ja ajatella muuta kuin Purraa ja mitä Purra teki tai sanoi? 

Taidatte olla aika onnettomia. 

Vierailija
732/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarit ne vihaisia ovat, heiltä jatkuvaa syyttelyä ja persufobiaa. Aivan kamalaa tekstiä heiltä saa lukea, räävitöntä maalitusta Purraa kohtaan. Sen kaiken todistaa Purrasta tehty maalaus väkivaltafantasioineen. Ilkeää väkeä. 

Sehän on ihan todenmukainen kuva. Riikka on itse ilmoittanut, että "ei tulisi mieleenkään" sanoutua irti teksteistään, jossa haaveili ja mässäili vä kivaltafantasioillaan.

Vierailija
733/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, milloin kansanedustajien ja ministerien  palkoista leikataan?

Mikset ajattele isommin ja ehdota Ylestä, taistolaiskulttuurista ja kehitysavusta leikkaamista? Siinä puhutaan jo miljardeista, etenkin jos lisätään vassujen hillotolppajärjestöt mukaan. Tietty vihervassun on hankala tehdä eroa miljoonan ja miljardin välillä.

No miksei Riikka leikkaa näistä?

Oletko yksinkertainen. Kannattaa perehtyä Suomen hallintotapaan ja poliittisen päätöksenteon perinteisiin, esimerkiksi Ylen rahoituksessa. Vinkki: Purra ei päätä yksin leikkauksista.

Vierailija
734/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan todenmukainen kuva. Riikka on itse ilmoittanut, että "ei tulisi mieleenkään" sanoutua irti teksteistään, jossa haaveili ja mässäili vä kivaltafantasioillaan.

Jos sä fanitat Purraan kohdistuvaa väkivaltahekumointia ja onanoit hänen keskenmenoillaan, niin millä rahkeilla sä kritisoit yhtään ketään.

Vierailija
735/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole terve, Katja.

Vierailija
736/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä fanitat Purraan kohdistuvaa väkivaltahekumointia ja onanoit hänen keskenmenoillaan, niin millä rahkeilla sä kritisoit yhtään ketään.

En tiedä mistä sä puhut, en ole törmännyt mihinkään mainitsemastasi  täällä. Meneekö sulla tää homma vähän yli, kuvitelman puolelle?

Vierailija
737/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole terve, Katja.

Ihan julkisuudessa ollutta tietoa on tuo, mitä Purra on itse sanonut.

Vierailija
738/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole terve, Katja.

Ihan julkisuudessa ollutta tietoa on tuo, mitä Purra on itse sanonut.

Sun kannattaa hakea lisää Vagisania heti huomenna, Katja.

-winner-

Vierailija
739/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan nyt kolman - hik - nen täällä ihan hipihiljaa yksinään. Kakkospäivät on just hyvät ja jees, ku heti aamust vetää- Tipe-tipe vaan niinku . Ihana rauha täällä yksinään lauteiden alla - voi tsiisus kuinka tres- stresaava - hik  vuosi. Ei kerrota sit Mikolle ja lapsille, jooko? Mikä toikin tahma tossa lauteessa on? Mä oon niin paska äiti - en ees siivota osaa. Eiku venaa ny - Erikal on se yks hyvä. Eiku varpunen jouluaamuna - vit#u mää oon finaalis -auttakaa mua - Lapset, Mikko, Pukki Jussi?, Voi Jeesus!

Vierailija
740/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaan nyt kolman - hik - nen täällä ihan hipihiljaa yksinään. Kakkospäivät on just hyvät ja jees, ku heti aamust vetää- Tipe-tipe vaan niinku . Ihana rauha täällä yksinään lauteiden alla - voi tsiisus kuinka tres- stresaava - hik  vuosi. Ei kerrota sit Mikolle ja lapsille, jooko? Mikä toikin tahma tossa lauteessa on? Mä oon niin paska äiti - en ees siivota osaa. Eiku venaa ny - Erikal on se yks hyvä. Eiku varpunen jouluaamuna - vit#u mää oon finaalis -auttakaa mua - Lapset, Mikko, Pukki Jussi?, Voi Jeesus!

Sä oot ihan v i t u n sekaisin, Katja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi